AndroidHealthClinic

Eerste kuur geen resultaat

bij deze studie hebben ze de 600mg groep eruit gehaald in verband met bijwerkingen, maar als je omlaag scrolt zie je dat zelfs 125mg spiermassa kweekt,
dit is wel bij oudere mannen leeftijd 65 jaar.

daarom ook minder spiermassa en ze trainden niet heel serieus, beetje leg press enzo.

wat een onzin weer, met slechte genen heb je mis veel nodig.

persoonlijk vind ik 250mg ook te weinig voor mezelf zou dan minimaal 375 pakken.
Stel je nu eens voor dat 99% van de mensen slechte genen hebben, wat ik wss de harde realiteit is.....

Het is niet onverstandig om eerst maar eens te kijken hoe je er op reageert, op het mentale vlak dan, los van bijwerkingen en winst resultaten, lijkt mij.

Stel je nu eens voor dat 99% van de mensen slechte genen hebben, wat ik wss de harde realiteit is.....

ik begrijp je punt maar ik denk dat 20% goede genen heeft 20% slechte genen en 40% gemiddeld.

definitie van goede genen hierboven is bovengemiddeld.

Studies studies studies blablabla.

Spuiten als een baas
Eten als een baas
Groeien als een baas.
Simpel

thats my point.

maar denk je persoonlijk dat je van 900mg meer resultaten zult zien dan van 600mg?

Tegen mij zeg je wat een onzin om 500mg te pakken ipv 250mg en jij spreek over dat 375mg genoeg is. Nu praat jij over hele andere hoeveelheid 600mg of 900mg

Tegen mij zeg je wat een onzin om 500mg te pakken ipv 250mg en jij spreek over dat 375mg genoeg is. Nu praat jij over hele andere hoeveelheid 600mg of 900mg
125mg per week geeft al spiergroei, verhoog je de dosis zul je spiergroei ook bevorderen. Het gaat er in een eerste kuur om hoe je op anabolen steroiden gaat reageren. Personen met een onderliggend probleem zoals kort lontje, aggressief, depressief, ongerustheid, mentale problemen (NattyMark) etc. zullen dit door het gebruik van AAS enkel maar aanwakkeren wat natuurlijk niet ten goede komt aan het persoon zelf. 500mg test-e per week wordt meestal geadviseerd maar je kunt met minder ook goede resultaten behalen. En meestal blijft het niet bij 1 kuur dus kun je erna altijd verhogen in een andere cycle.

@Snuff-Sann snap heel goed je redenatie, het gaat mij erom dat @Hercules27 zegt dat een verhoging van 250mg naar 375mg genoeg is en later de vraag aan @Galen stelt of het uit maat of je 600mg gebruikt of 900mg

125mg per week geeft al spiergroei, verhoog je de dosis zul je spiergroei ook bevorderen. Het gaat er in een eerste kuur om hoe je op anabolen steroiden gaat reageren. Personen met een onderliggend probleem zoals kort lontje, aggressief, depressief, ongerustheid, mentale problemen (NattyMark) etc. zullen dit door het gebruik van AAS enkel maar aanwakkeren wat natuurlijk niet ten goede komt aan het persoon zelf. 500mg test-e per week wordt meestal geadviseerd maar je kunt met minder ook goede resultaten behalen. En meestal blijft het niet bij 1 kuur dus kun je erna altijd verhogen in een andere cycle.

stel je pakt je eerste kuur 250 mg per week. Je kuurt 12 weken en gaat daarna cruisen op 125 mg. En je pakt een tijdje later een blast van 500 mg voor zeg ook weer 12 weken. Zul je dan dezelfde groei meemaken (of meer) dan meteen vanuit natty naar 500 mg per week?

stel je pakt je eerste kuur 250 mg per week. Je kuurt 12 weken en gaat daarna cruisen op 125 mg. En je pakt een tijdje later een blast van 500 mg voor zeg ook weer 12 weken. Zul je dan dezelfde groei meemaken (of meer) dan meteen vanuit natty naar 500 mg per week?
Ik denk zelf dat er meer te halen valt met de eerste optie, ben er bijna van overtuigd.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven