12345678910
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 15%
Hoi allemaal,
Laat ik me eerst even voorstellen. Ik train nu zo'n 4 jaar met ups en downs en ben van plan om te beginnen met mijn eerste kuur. Ik kom nauwelijks vooruit en heb natuurlijk een goed voedings- en trainingsschema. Voor mijn gevoel ben ik niet erg ver gekomen, ik heb het gevoel dat ik het ook niet echt heb getroffen met mijn genen. Ik hoop dan ook dat ik hard ga gainen met deze kuur. Mijn stats nu:
Leeftijd: 22 jaar
Lengte: 1,78m
Gewicht: 82 kg
Vetpercentage: ~15%
Na me te verdiepen in AAS lijkt het me het beste om test-E te gebruiken, dan 2 weken niks en vervolgens nolvadex als nakuur. Als volgt:
week 1 t/m 10 500mg test-E 500mg per week.
2 weken niks
Week 12 t/m 15 nolvadex.
Vervolgens lees ik veel verschillende dingen over waar te injecteren. In mijn glutes lijkt mij zelf onhandig, waardoor ik denk dat ik het beter in mijn bovenbenen kan doen. Of zijn glutes toch zo veel beter/makkelijker? De bedoeling is om elke zondag op een rustdag te injecteren, wanneer ik alle tijd heb en het rustig aan kan doen. Ik vind het namelijk toch vrij eng. Dit goed zo?
Verder ben ik van plan om het volgende voedingsschema te gebruiken:
Ik heb eigenlijk altijd 3 of 4 keer in de week getraint, maar nu met een kuur erbij zal mijn lichaam meer aankunnen waardoor ik 5 keer in de week wil gaan trainen. Ik ben echter aan het twijfelen tussen twee schemas. Bij schema 1 pak ik twee keer in de week rug en borst, bij schema 2 elke spiergroep apart.
Schema1:
Maandag (Rug (met deadlift) + achterkant schouders)
Deadlift
Close grip lat pulldown
Dumbbell row
Seated row
Rear lateral raise
Dinsdag (borst + triceps)
Dumbbell bench press
Incline barbell bench press
Cable flyes
Dips
Triceps extentions
Woensdag (Benen)
Squat
Leg press
Leg extentions
Leg curl
Calf raises
Donderdag (Rug (zonder deadlifts) + biceps)
Pull ups
Wide grip lat pulldown
Bent over row
Machine row
Hammer curls
Barbell curls
Vrijdag (Borst + schouders)
Incline dumbbell bench press
Barbell bench press
Dumbbell flyesDUmbbell shoulder press
Lateral raise
Schema2:
Maandag (Borst)
Dumbbell bench press
Cable flyes
Dumbbell pullover
Dinsdag (Rug)
Deadlift
Pull ups
Lat pulldown
Bent over row
Seated row
Woensdag (Schouders)
Barbell shoulder press
Front raise
Incline lateral raise
Face pulls
Donderdag (Benen)
Squat
Leg press
Leg extentions
Leg curls
Calf raises
Vrijdag (Biceps + triceps)
Hammer curls
Barbell curls
Concentration curls
Skullcrushers
Dumbbell triceps extentions
Pulldowns
Wat lijkt jullie een beter schema? Normaal zou ik schema1 nooit doen ivm overtraining, maar nu met een kuur lijkt het me wel mogelijk.
Ik weet het, een lange post en veel vragen. Het leek me het makkelijkst om het allemaal in een post te zetten. Ik wil gewoon goed voorbereid beginnen met een goed voedingsschema, trainingsschema, kuurschema, geen alcohol enz. Gewoon een aantal weken hard en dedicated knallen en hopelijk zoveel mogelijk vvm pakken. Alle tips zijn welkom.
Laat ik me eerst even voorstellen. Ik train nu zo'n 4 jaar met ups en downs en ben van plan om te beginnen met mijn eerste kuur. Ik kom nauwelijks vooruit en heb natuurlijk een goed voedings- en trainingsschema. Voor mijn gevoel ben ik niet erg ver gekomen, ik heb het gevoel dat ik het ook niet echt heb getroffen met mijn genen. Ik hoop dan ook dat ik hard ga gainen met deze kuur. Mijn stats nu:
Leeftijd: 22 jaar
Lengte: 1,78m
Gewicht: 82 kg
Vetpercentage: ~15%
Na me te verdiepen in AAS lijkt het me het beste om test-E te gebruiken, dan 2 weken niks en vervolgens nolvadex als nakuur. Als volgt:
week 1 t/m 10 500mg test-E 500mg per week.
2 weken niks
Week 12 t/m 15 nolvadex.
Vervolgens lees ik veel verschillende dingen over waar te injecteren. In mijn glutes lijkt mij zelf onhandig, waardoor ik denk dat ik het beter in mijn bovenbenen kan doen. Of zijn glutes toch zo veel beter/makkelijker? De bedoeling is om elke zondag op een rustdag te injecteren, wanneer ik alle tijd heb en het rustig aan kan doen. Ik vind het namelijk toch vrij eng. Dit goed zo?
Verder ben ik van plan om het volgende voedingsschema te gebruiken:
Ik heb eigenlijk altijd 3 of 4 keer in de week getraint, maar nu met een kuur erbij zal mijn lichaam meer aankunnen waardoor ik 5 keer in de week wil gaan trainen. Ik ben echter aan het twijfelen tussen twee schemas. Bij schema 1 pak ik twee keer in de week rug en borst, bij schema 2 elke spiergroep apart.
Schema1:
Maandag (Rug (met deadlift) + achterkant schouders)
Deadlift
Close grip lat pulldown
Dumbbell row
Seated row
Rear lateral raise
Dinsdag (borst + triceps)
Dumbbell bench press
Cable flyes
Dips
Triceps extentions
Woensdag (Benen)
Squat
Leg press
Leg extentions
Leg curl
Calf raises
Donderdag (Rug (zonder deadlifts) + biceps)
Pull ups
Wide grip lat pulldown
Bent over row
Machine row
Hammer curls
Barbell curls
Vrijdag (Borst + schouders)
Incline dumbbell bench press
Barbell bench press
Dumbbell flyesDUmbbell shoulder press
Lateral raise
Schema2:
Maandag (Borst)
Dumbbell bench press
Cable flyes
Dumbbell pullover
Dinsdag (Rug)
Deadlift
Pull ups
Lat pulldown
Bent over row
Seated row
Woensdag (Schouders)
Barbell shoulder press
Front raise
Incline lateral raise
Face pulls
Donderdag (Benen)
Squat
Leg press
Leg extentions
Leg curls
Calf raises
Vrijdag (Biceps + triceps)
Hammer curls
Barbell curls
Concentration curls
Skullcrushers
Dumbbell triceps extentions
Pulldowns
Wat lijkt jullie een beter schema? Normaal zou ik schema1 nooit doen ivm overtraining, maar nu met een kuur lijkt het me wel mogelijk.
Ik weet het, een lange post en veel vragen. Het leek me het makkelijkst om het allemaal in een post te zetten. Ik wil gewoon goed voorbereid beginnen met een goed voedingsschema, trainingsschema, kuurschema, geen alcohol enz. Gewoon een aantal weken hard en dedicated knallen en hopelijk zoveel mogelijk vvm pakken. Alle tips zijn welkom.