Fitness Seller

Eerste kuur, goed voorbereid?

12345678910

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
15%
Hoi allemaal,

Laat ik me eerst even voorstellen. Ik train nu zo'n 4 jaar met ups en downs en ben van plan om te beginnen met mijn eerste kuur. Ik kom nauwelijks vooruit en heb natuurlijk een goed voedings- en trainingsschema. Voor mijn gevoel ben ik niet erg ver gekomen, ik heb het gevoel dat ik het ook niet echt heb getroffen met mijn genen. Ik hoop dan ook dat ik hard ga gainen met deze kuur. Mijn stats nu:

Leeftijd: 22 jaar
Lengte: 1,78m
Gewicht: 82 kg
Vetpercentage: ~15%

Na me te verdiepen in AAS lijkt het me het beste om test-E te gebruiken, dan 2 weken niks en vervolgens nolvadex als nakuur. Als volgt:

week 1 t/m 10 500mg test-E 500mg per week.
2 weken niks
Week 12 t/m 15 nolvadex.

Vervolgens lees ik veel verschillende dingen over waar te injecteren. In mijn glutes lijkt mij zelf onhandig, waardoor ik denk dat ik het beter in mijn bovenbenen kan doen. Of zijn glutes toch zo veel beter/makkelijker? De bedoeling is om elke zondag op een rustdag te injecteren, wanneer ik alle tijd heb en het rustig aan kan doen. Ik vind het namelijk toch vrij eng. Dit goed zo?

Verder ben ik van plan om het volgende voedingsschema te gebruiken:
5jtjyu.jpg

Ik heb eigenlijk altijd 3 of 4 keer in de week getraint, maar nu met een kuur erbij zal mijn lichaam meer aankunnen waardoor ik 5 keer in de week wil gaan trainen. Ik ben echter aan het twijfelen tussen twee schemas. Bij schema 1 pak ik twee keer in de week rug en borst, bij schema 2 elke spiergroep apart.

Schema1:

Maandag (Rug (met deadlift) + achterkant schouders)
Deadlift
Close grip lat pulldown
Dumbbell row
Seated row
Rear lateral raise

Dinsdag (borst + triceps)
Dumbbell bench press
Incline barbell bench press
Cable flyes
Dips
Triceps extentions

Woensdag (Benen)
Squat
Leg press
Leg extentions
Leg curl
Calf raises

Donderdag (Rug (zonder deadlifts) + biceps)
Pull ups
Wide grip lat pulldown
Bent over row
Machine row
Hammer curls
Barbell curls

Vrijdag (Borst + schouders)
Incline dumbbell bench press
Barbell bench press
Dumbbell flyesDUmbbell shoulder press
Lateral raise

Schema2:

Maandag (Borst)
Incline barbell bench press
Dumbbell bench press
Cable flyes
Dumbbell pullover

Dinsdag (Rug)
Deadlift
Pull ups
Lat pulldown
Bent over row
Seated row

Woensdag (Schouders)
Barbell shoulder press
Front raise
Incline lateral raise
Face pulls

Donderdag (Benen)
Squat
Leg press
Leg extentions
Leg curls
Calf raises

Vrijdag (Biceps + triceps)
Hammer curls
Barbell curls
Concentration curls
Skullcrushers
Dumbbell triceps extentions
Pulldowns

Wat lijkt jullie een beter schema? Normaal zou ik schema1 nooit doen ivm overtraining, maar nu met een kuur lijkt het me wel mogelijk.

Ik weet het, een lange post en veel vragen. Het leek me het makkelijkst om het allemaal in een post te zetten. Ik wil gewoon goed voorbereid beginnen met een goed voedingsschema, trainingsschema, kuurschema, geen alcohol enz. Gewoon een aantal weken hard en dedicated knallen en hopelijk zoveel mogelijk vvm pakken. Alle tips zijn welkom.

Ongeveer 15% vet, kan dus ook meer zijn zeker?
Persoonlijk zou ik proberen om tussen de 10 á 12% te komen.

ik zou je maaltijd van 12:45 wel aanpassen 67 gram eiwit in 1keer is wel wat veel?

• Topic Starter Topic Starter
Niet meer tips?

2 week nakuur is wel voldoende 20 mg iedere dag. gebruik je verder ook supps?

Ik zou je vetpercentage eens door een kenner laten meten om een goede referentie te hebben voor de gewonnen massa na de kuur. Verder is het verstandig om een bloedtest te doen en te investeren in human grade gear. Als je namelijk zeker bent wat 500 mg test met je doet zonder bang te hoeven zijn voor onder- of overdosering dan heb je daar de rest van je leven profijt van als je beslist om later ook ugl te proberen.

Ik zou je vetpercentage eens door een kenner laten meten om een goede referentie te hebben voor de gewonnen massa na de kuur. Verder is het verstandig om een bloedtest te doen en te investeren in human grade gear. Als je namelijk zeker bent wat 500 mg test met je doet zonder bang te hoeven zijn voor onder- of overdosering dan heb je daar de rest van je leven profijt van als je beslist om later ook ugl te proberen.

Want 90% van de human grade gear is fake?

Ik ben het in ieder geval niet met je eens, de beste UG labs leveren gewoon wat ze beloven tegen een goede prijs

Want 90% van de human grade gear is fake?

Ik ben het in ieder geval niet met je eens, de beste UG labs leveren gewoon wat ze beloven tegen een goede prijs

Er is redelijk wat variantie in de doseringen. 10% onder- of overdosering is heel slecht voor de calculerende sporter die zo min mogelijk aan het toeval overlaat. UGL gebruiken kan ook maar dan zou ik alleen willen schieten van een geteste batch.

Succes, niks mis met je kuur, voeding en training. gaan met die banaan :thumb:

Terug
Naar boven