Dacht doe maar eens een update;
Heb week 1 t/m 16 slecht 300 test e gedaan. week 5 50mg deca, week 6 100mg, week 7 150mg, vanaf dit punt begon te merken dat er wat emotioneel kwetsbaar en lethargisch van werd, week 8, 9 & 10 terug naar 100mg en het was goed. Week 11, 12 & 13 alleen test, week 14 30mg tren a PER WEEK, dit was top vanaf begin nog meer plezier tijdens mijn workouts, week 15 60mg, dit gaf amper verschil vergeleken week 14 behalve dat misschien iets meer "zoned out" was van omgeving en volledig gefixeerd was op de oefeningen, week 16 90mg, vanaf dit moment begon ik wat geprikkeld te raken. Daarnaast heb ik gehele kuur op elke leg day 15mg dbol subl genomen. Dat was einde van kuur.
Van 67kg naar 82kg (ben 26 176cm)
Pct; 1 vail hcg van 5000iu, eerste injectie 1000iu daarna 400iu eod en 50mg clomid elke 3de dag voor totaal 8 week. Het ging duidelijk precies zoals het moest maar de initiële reden dat begonnen ben met kuren is vanwege het feit dat sochtends vol energie zit en dit rond 13:00-14.00 niet meer terug te vinden is, ik ben dan compleet opgebrand & omdat daarvan de gehele kuur helemaal geen last meer van had daarom ben ik ik begonnen met 70mg test per week cruise hiermee is dat probleem opgelost (steeds wanneer mn ballen weer op zn kleinst zijn open in weer 1 vail hcg)
Vooraf geen bloedtest gedaan, week6 van pct onafhankelijke test voor oestradiol en testosteron alleen, was testosteron 417ng/dl, voor paar maand terug gewoon via huisarts (wou geen uitslag rapport afstaan maar alleen uitslagen bespreken, is dit normaal??) Was 544ng/dl op dus 70mg test e per week.
Ben denk ik nogsteeds rond 80kg, sinds paar maand woon ik op mezelf niet veel tijd gehad om te sporten door extra baan (totaal 70u in de week + huishouden thuis) & heb sinds mn kuur een geweldige vriendin die aandacht wil (daarnaast heb nog geen eigen weegschaal gekocht🤣) weet het dat erg laks maar op dit moment kan ik helaas niet zo druk maken hierom maar mis het enorm dus wanneer weer wat orde heb word het zeker weten weer een prioriteit.
Reageerders nog bedankt voor het advies, ik heb nog geen moment spijt gehad van mijn beslissingen.
Tot de volgende