Fitness Seller

Eerste kuur, graag advies

Dit zijn nou juist de adviesen waar ik het helemaal niet mee eens ben. Het is je eerste kuur dus gelijk meer nemen dan je nodig hbet waarschijnlijk ?!

Waarschijnlijk zal ie met 250mg net zoveel voorruitgang boeken als met 500mg omdat het inderdaad zijn eerste kuur is. Zijn tweede kuur zou met 250 mg misschien een heel klein beetje minder zijn maar als ie nu al 500 neemt zal ie sneller meer moeten gaan nemen dan wanneer hij met 250 begint.

Meer nemen dan nodig is niet safe kerel.

8 weken 200 mg deca
6 weken 25 mg dianabol
8 weken 250 mg sustanon

is meer dan genoeg voor een eerste kuur.

Ja Jerry, maar jij ben een goede responder toch?
Een heus wonder als je het mij vraagt.

De gear die jij neemt is wekelijk minimaal...zeker gezien jouw niveau.
Ik ga niet beweren dat het niet zo is, maar wel dat de meesten dat niet zijn.

250mg vind ik gewoon erg laag, en nogmaals, je 1e kuur doe je maar eenmaal, doe het dan wel meteen goed.

Ja Jerry, maar jij ben een goede responder toch?
Een heus wonder als je het mij vraagt.

De gear die jij neemt is wekelijk minimaal...zeker gezien jouw niveau.
Ik ga niet beweren dat het niet zo is, maar wel dat de meesten dat niet zijn.

250mg vind ik gewoon erg laag, en nogmaals, je 1e kuur doe je maar eenmaal, doe het dan wel meteen goed.

Ja hoor,stamp alles er maar in bij je eerste kuur.Dan weet je zeker dat je groeit.Hoe meer hoe beter,als je het doe doe het dan wel goed.
Raar eigenlijk dat toendertijd ik en me maten met minimale spullen wel goed groeide.Is de gear tegenwoordig zo slecht of is de nieuwe generatie imuun voor de spullen gewoorden.
Eigenlijk vind ik dat ie elke dag sust erin moet jekkeren vanwege de korte ester is goed joh dan heb je stabiele bloedwaardes.

Iedereen heeft een eigen mening hier. Maar het gaat hier niet over eigen meningen maar over wat het beste is voor de TS.
Ik moet het toch eens zijn met BigMaus. Meer is niet altijd beter. Maar 180mg effectieve stof per week in een lichaam van meer dan 100kg is bitter weinig. Ik zou zonder problemen 250mg adviseren voor iemand rond de 80kg.

Ik was 97kg bij 1,74 bij mijn eerste kuur en heb 500mg gezet en ging goed. Op het einde zette ik 625mg en toen ging ik pas ECHTTT goed. Dus als je al grof bent heb je gewoon 500mg nodig.

Ik zou de Deca 1 week eerder stoppen dan de sust persoonlijk. Je hebt wel deacnotelengte esters in je Sust zitten maar deze hebben vrij weinig mg's aan zich zitten. Wat je niet wil is in de laatste weken voor je nakuur meer effectieve Deca dan Test in je systeem. Dan krijg je ECHT een k*t nakuur. Geen harde plasser etc.... (Zijn de heren dit met me eens?)

Niks dan respect voor jou Jerry maar jij bent 1.64 ofzo toch en je bent een genetische freak. Logisch dat jij zo super weinig nodig hebt. Daarom ben jij een wedstrijd BB en zullen de meeste hier dat nooit worden. Omdat jij super gevoelig bent voor AAS. Was ik dat maar :)

kijk dat het een flinke jongen is is duidelijk gezien zijn stats. En misschien heeft ie inderdaad wel de 500mg nodig maar als je niet begint met 250 mg zou je het nooit weten. Kijk 250 of 500 mg zal geen wereld van verschil maken dus hoe dan ook zal hij hier aanzienlijk mee voorruitgaan.

Ik heb inderdaad erg geluk gehad met mijn lichaam (al is ie een cm of 30 te kort hehehe) maar het blijft een trend dat jongens vandaag de dag te snel naar teveel spullen grijpen.

Iedereen heeft een eigen mening hier. Maar het gaat hier niet over eigen meningen maar over wat het beste is voor de TS.
Ik moet het toch eens zijn met BigMaus. Meer is niet altijd beter. Maar 180mg effectieve stof per week in een lichaam van meer dan 100kg is bitter weinig. Ik zou zonder problemen 250mg adviseren voor iemand rond de 80kg.

Ik was 97kg bij 1,74 bij mijn eerste kuur en heb 500mg gezet en ging goed. Op het einde zette ik 625mg en toen ging ik pas ECHTTT goed. Dus als je al grof bent heb je gewoon 500mg nodig.

Ik zou de Deca 1 week eerder stoppen dan de sust persoonlijk. Je hebt wel deacnotelengte esters in je Sust zitten maar deze hebben vrij weinig mg's aan zich zitten. Wat je niet wil is in de laatste weken voor je nakuur meer effectieve Deca dan Test in je systeem. Dan krijg je ECHT een k*t nakuur. Geen harde plasser etc.... (Zijn de heren dit met me eens?)

Niks dan respect voor jou Jerry maar jij bent 1.64 ofzo toch en je bent een genetische freak. Logisch dat jij zo super weinig nodig hebt. Daarom ben jij een wedstrijd BB en zullen de meeste hier dat nooit worden. Omdat jij super gevoelig bent voor AAS. Was ik dat maar :)

Yep!
Gewoon 500 test/200 deca.

Ja hoor,stamp alles er maar in bij je eerste kuur.Dan weet je zeker dat je groeit.Hoe meer hoe beter,als je het doe doe het dan wel goed.
Raar eigenlijk dat toendertijd ik en me maten met minimale spullen wel goed groeide.Is de gear tegenwoordig zo slecht of is de nieuwe generatie imuun voor de spullen gewoorden.
Eigenlijk vind ik dat ie elke dag sust erin moet jekkeren vanwege de korte ester is goed joh dan heb je stabiele bloedwaardes.

Goed lezen is ook wat he?
Maar goed te weten dat je goede genen hebt, succes verder!

kijk dat het een flinke jongen is is duidelijk gezien zijn stats. En misschien heeft ie inderdaad wel de 500mg nodig maar als je niet begint met 250 mg zou je het nooit weten. Kijk 250 of 500 mg zal geen wereld van verschil maken dus hoe dan ook zal hij hier aanzienlijk mee voorruitgaan.

Ik heb inderdaad erg geluk gehad met mijn lichaam (al is ie een cm of 30 te kort hehehe) maar het blijft een trend dat jongens vandaag de dag te snel naar teveel spullen grijpen.

Gelijk heb je idd, dan blijft ons meningverschil beperkt tot 250mg :D :D

je kunt altijd beginnen met 250 mg als je merkt dat het te weinig is kun je
altijd verhogen alleen heb je dan wel weer een week of 4 verknald
van je kuur; dus ik zou toch gewoon 500 mg sust per week zetten
en zo heeft iedereen zijn eigen mening ???

Gewoon het risico niet nemen en lekker op 500mg zetten. Het is geen wereld van verschil qua herstel ofzo

Gewoon het risico niet nemen en lekker op 500mg zetten. Het is geen wereld van verschil qua herstel ofzo

Mee eens!! En het betekent ook niet dat je veel sneller op monster doseringen zit hoor. Je begint nu hoger gedoseerd dit betekent niet dat je sneller weer omhoog moet met je doseringen.

Goed lezen is ook wat he?
Maar goed te weten dat je goede genen hebt, succes verder!

Ik lees goed hoor.vergeet niet dat ie ook dboll erbij heeft.Dit is een combi van 3 bij een eerste kuur waarbij 2 ervan vochtmakers zijn.Ik bedoel,wat zou je hem aanraden als ie met deca en dboll zou gaan kuuren?Alleen hiermee op een 200 40 dosis kun je al uit je vel scheuren als voeding en training optimaal is.Tuurlijk reageert de 1 beter dan de ander,maar moet je daarom meteen hoog inzetten?

Ik lees goed hoor.vergeet niet dat ie ook dboll erbij heeft.Dit is een combi van 3 bij een eerste kuur waarbij 2 ervan vochtmakers zijn.Ik bedoel,wat zou je hem aanraden als ie met deca en dboll zou gaan kuuren?Alleen hiermee op een 200 40 dosis kun je al uit je vel scheuren als voeding en training optimaal is.Tuurlijk reageert de 1 beter dan de ander,maar moet je daarom meteen hoog inzetten?

Nou 500mg is gewoon op safe spelen.
En zoals Nightstalker ook al zegt, zoveel kwa herstel zou het niet uitmaken.

Maar als antwoord op je vraag zou ik zeggen, 500mg test en 200mg deca
en daarmee klaar.

Maar het is en blijft persoonlijk, maar 1 manier om erachter te komen wat werkt.....gewoon doen.

gewoon doen idd,

ik heb ook een zwaar eerste kuurtje gehad en ben na 5 weken gestopt omdat ik bijna "ontplofte" :D en ik de snelle aangekomen kilo's niet zo goed kon verteren..

dan weet je pas dat je een goede responder bent hé en het wat rustiger aan moet doen.

Nou 500mg is gewoon op safe spelen.
En zoals Nightstalker ook al zegt, zoveel kwa herstel zou het niet uitmaken.

Maar als antwoord op je vraag zou ik zeggen, 500mg test en 200mg deca
en daarmee klaar.

Maar het is en blijft persoonlijk, maar 1 manier om erachter te komen wat werkt.....gewoon doen.

Hoe vaak moet je nog zeggen Bigmausje.
Hij zal nu echt wel begrijpen denk ik.
Beste Topicstrater dit is echt een goed dosering voor je.

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
Effe een snelle update voor ik naar mijn werk ga. Vanmorgen mijn bovenarm opgemeten en mijn bovenarm is nu 45.1 cm. Dus een halve cm erbij. Ben ook 1 kilo aangekomen sinds vrijdag. Mijn borstspieren zien er ook een stuk voller uit. Dus er is al een duidelijk verschil te zien. Wat ik alleen een beetje vreemd vind is: dat ik ruim een dag na de eerste injectie onder de rode bultjes zat (dit alleen op mijn linkeronderarm) deze zijn inmiddels gelukkig weg.

Uhh,wat wordt het nu kwa doseringen?

..

Laatst bewerkt:
..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven