AndroidHealthClinic

eerste kuur graag reakties

darky

Novice
Waardering
0
wilde vorig jaar al een kuur nemen maar heb dit een jaar uitgesteld om eerst eens wat dieper op het gebruik van in te gaan en dat heeft er toe geleid dat ik nu wel een kuurtje nemen
ik wil graag tussen 6a8 kilo vast kunnen houden na de kuur dus graag een reaktie wat jullie van de volgende kuur vinden
ik wil 6 weken stanozol 25mg
in combi met naposim 20mg
maar ben er niet uit wat een goede naakuur is bij deze combi dus daar ook graag advies over
leeftijd 33
gewicht 108
vetperc 15%
4 keer per week trainen
en voedingsschemavan 6 maal daags(ook gevonden op deze site)
hoop op serieuze reakties

Week 1-7: 30mg Winstrol
Week 1-7: 30mg Dianabol
Week 7-10: 20mg Nolvadex

Allemaat tabs?
Mmm , lekker voor de lever...
Waarom geen winny inject?

• Topic Starter Topic Starter
waarom geen injects omdat dit mijn eerste kuurtje wordt en ik dus nog niet met spuiten wil beginnen wil eerst met tabs beginnen kijken wat er gebeurd en wie weet blijft het bij een kuurtje en anders zal de volgende kuur denk ik ook wel met injects zijn

je kan beter gelijk met injects beginnen weet je gelijk hoe het moet als je een beetje zoek heb je genoeg e-books en al waar in staat hoe het werkt.

twee 17AA's in een beginnerskuur en de basis (test) ontbreekt. Vind het persoonlijk geen goede kuur en zeker niet voor een beginner.

Veel betere beginnerskuurtjes zijn IMO:
week 1 t/m 10 500 mg test per week

OF

week 1 t/m 10 250 mg test per week
week 1 t/m 9 200 mg deca per week

Nakuur:
week 12 t/m 15 20 mg nolvadex/dag

tenzij je enorme naaldenvrees hebt zou ik gewoon als eerste kuurtje
test only nemen op 500mg/week
dan voor je 2e kuurtje doe je er orals bij fzo

die naalden vrees kom ik wel over daar ligt het niet aan en ja ik weet dat de lever een opdonder krijgt en dat spuiten beter is maar denk dat iedereen wel met tabs begonnen is en ik dat dus ook zo wil gaan proberen
jammer dat ik alleen injects adviezen krijg en niet echt antwoorden op mijn vraag ???

darky zei:
ik wil 6 weken stanozol 25mg
in combi met naposim 20mg
maar ben er niet uit wat een goede naakuur is bij deze combi dus daar ook graag advies over
leeftijd 33
gewicht 108
vetperc 15%
4 keer per week trainen
en voedingsschemavan 6 maal daags(ook gevonden op deze site)
hoop op serieuze reakties

Ik zou als ik jou was eerst 4 weken aan de dbol op minimaal 30mg want je weegt al dik over de 100 namelijk....na 4 weken overswitchen op 40mg stanozolol per dag en dat een week of 3/4 doen en dan meteen de dag erna dat je stopt beginnen met nolva op 40mg voor 10 dagen en daarna nog eens 10 dagen 20mg nolva.

Al dat gemekker over lever beschadigingen.. met deze doseringen is er niks aan de hand..

Wat Testo zegt is ook zeker een optie.

Al dat gemekker over lever beschadigingen.. met deze doseringen is er niks aan de hand..

Wat Testo zegt is ook zeker een optie.

dank voor je reactie testo ik zal het zeker in overweging nemen maar wie weet heeft iemand anders een andere suggestie dan hoor ik het ook graag en wolf jij ook bedankt tenminste iemand die gebruik van tabs voor de eerste keer niet meteen de grond in boort

6 weken 30 mg Dbol is meer dan genoeg. Dan weet je ook wat het doet. Of opsplitsen zoals Testo dat voorstelt. Realiseer je wel dat je met DBol een onzettende hoeveelhied vocht gaat pakken met alle bijwerkingen. Als je dat niet wilt kun je een anti-e erbij nemen.

Elmo zei:
6 weken 30 mg Dbol is meer dan genoeg. Dan weet je ook wat het doet. Of opsplitsen zoals Testo dat voorstelt. Realiseer je wel dat je met DBol een onzettende hoeveelhied vocht gaat pakken met alle bijwerkingen. Als je dat niet wilt kun je een anti-e erbij nemen.

Met alle respect: Als je Dbol pakt dan heb je een steroide wat eigenlijk voor een groot deel zijn werking dankt aan oestrogenen, om bij Dbol een anti-e te pakken is hetzelfde als slaapmiddelen nemen bij de koffie omdat je anders niet kan slapen..

nou we het toch over beginnerskuren hebben is dit een goede begin kuur:

1-10 500 mg test enth per week
1-10 400 mg deca per week
1-3 30 mg Dianabol per dag
10-13 20 mg dianabol per dag
en als nakuur:

13-15 40 mg nolva per dag

Veels te hoog voor een beginnerskuur..

Sorry Bro, maar dan snap je er helemaal niks van. Ga je nu eerst eens verdiepen in de chemische samenstelling en werking van AAS, bijvoorbeeld DBol, voor je zoiets zegt. Nu blijft het bij een kreet die je ergens hebt opgepikt en waar je geen feitelijke onderbouwing voor hebt.

Dr. Worf zei:
Met alle respect: Als je Dbol pakt dan heb je een steroide wat eigenlijk voor een groot deel zijn werking dankt aan oestrogenen, om bij Dbol een anti-e te pakken is hetzelfde als slaapmiddelen nemen bij de koffie omdat je anders niet kan slapen..

Black Knight zei:
week 1 t/m 10 250 mg test per week
week 1 t/m 9 200 mg deca per week

Nakuur:
week 12 t/m 15 20 mg nolvadex/dag

dat word die van mij ook(1e kuur), maar dan 1e 3 a 4 weken dianab. erbij is dateen goede optie???

groeten kattuk

Terug
Naar boven