Fitness Seller

eerste kuur graag reakties

Bravo2 zei:
nou we het toch over beginnerskuren hebben is dit een goede begin kuur:

1-10 500 mg test enth per week
1-10 400 mg deca per week
1-3 30 mg Dianabol per dag
10-13 20 mg dianabol per dag
en als nakuur:

13-15 40 mg nolva per dag

:thumbs: :thumbs:

muscleboy zei:
Allemaat tabs?
Mmm , lekker voor de lever...
Waarom geen winny inject?
Idd

OMG wat een rampzalige kuur, dianabol samen met winny en dan nog 7 weken. Als je echt je lever helemaal kapot wilt hebben dan bestaat er geen betere combi. Verder ook totaal onlogische en dure kuur. Waardeloos dus.

Kom ik weer aan zetten met een eerste kuur van testo 250 per week voor 8 a 10 weken... maarja men doseert hier graag hoger, mijn voorkeur heeft het niet.

be happy zei:
dat word die van mij ook(1e kuur), maar dan 1e 3 a 4 weken dianab. erbij is dateen goede optie???

groeten kattuk
Vind 3 middelen voor een beginnerskuur een beetje veel van het goede.

Dr. Worf zei:
Al dat gemekker over lever beschadigingen.. met deze doseringen is er niks aan de hand..

Wat Testo zegt is ook zeker een optie.
Bravo2 zei:
nou we het toch over beginnerskuren hebben is dit een goede begin kuur:

1-10 500 mg test enth per week
1-10 400 mg deca per week
1-3 30 mg Dianabol per dag
10-13 20 mg dianabol per dag
en als nakuur:

13-15 40 mg nolva per dag

Het bagetalliseren van leverbelasting door 17AA's en het overdoseren van beginnerskuurtjes wordt meer regel dan uitzondering. Het lijkt wel een trend. Kwam je een jaar geleden met deze voorstellen dan werd je van het board geflamed.

Het lijkt wel een groot chemisch experiment: we gaan steeds verder om te kijken hoe ver we kunnen gaan tot het echt fout gaat.

Elmo zei:
Sorry Bro, maar dan snap je er helemaal niks van. Ga je nu eerst eens verdiepen in de chemische samenstelling en werking van AAS, bijvoorbeeld DBol, voor je zoiets zegt. Nu blijft het bij een kreet die je ergens hebt opgepikt en waar je geen feitelijke onderbouwing voor hebt.

Uiteraard begrijp ik ook wel dat dianabol niet zijn spierobouwende effecten dankt aan oestrogenen :rolleyes: , wat ik hiermee wilde zeggen is dat bij het nemen van dianabol practisch altijd iedereen te maken krijgt met vocht, veroorzaakt door oestrogenen! Daarom neemt ook bijna iedereen dianabol als kickstart om dus een 'voorschot' te krijgen op de massa en kracht die nog komen gaat, en is het dus ongeschikt als een 'only' in mijn ogen. Als je wat droge massa zoekt neem dat winstrol ipv dianabol met een anti-e..

Elmo zei:
6 weken 30 mg Dbol is meer dan genoeg. Dan weet je ook wat het doet. Of opsplitsen zoals Testo dat voorstelt. Realiseer je wel dat je met DBol een onzettende hoeveelhied vocht gaat pakken met alle bijwerkingen. Als je dat niet wilt kun je een anti-e erbij nemen.

Ik heb D-boll (GS) en test. gekuurd zonder anti-oestrogeen te nemen.

Geen bijwerkingen en zo goed als geen vocht (8 kilo erbij en 6 gehouden).

En een anti-oestrogeen werkt idd anabole werking tegen...maar of dit echt veel is??

grtz

Terug
Naar boven