XXL Nutrition

Eerste kuur hoeveel

Faisgains

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
91kg
Vetpercentage
9%
hoi ben vrij nieuw met met roids en wil een kuurtje gaan pakken(ben der nog niet helemaal uit) maar lees nu al een tijdje kuurlogs en vindt het vrij ingewikkeld hoeveel je nou moet nemen p.w heb begrepen 500 mg/mlp.w aangezien een flesje al 250 Mg is. Hoeveel neem je nou precies voor een beginners kuur :s kom misschien onwetend over maar wil graag alle info goed weten voor ik aan iets begin kijk er namelijk tegen op en me current stats zijn 89 kg 1,79 m 10% bf

Gewijzigd

Laatst bewerkt:
Geloof ook geen hol van je stats maar goed. 500 test e 10 weken. Kijk eerst maar wat je kan krijgen. Ene gebruikt 10ml vials van 250mg per ml, heb zelf ampulen 200mg per ml, zijn er ook in 300mg per.ml

• Topic Starter Topic Starter
Nee, een flesje is 250mg pér ML. En een flesje bevat, meestal, 10ML. Dus als je 500mg elke week wil zetten, kan je 5 weken met 1 flesje doen.
Oke thanks man dat is gelijk een stukken beter ik d8 al dat het anders qua geld niet voor me te doen was

Geloof ook geen hol van je stats maar goed. 500 test e 10 weken. Kijk eerst maar wat je kan krijgen. Ene gebruikt 10ml vials van 250mg per ml, heb zelf ampulen 200mg per ml, zijn er ook in 300mg per.ml
Nou thanks voor de reactie hahah maar me stats zijn door me fitness school zelf gemeten,hahah ik krijg zelf reacties in me sportschool
Dat ik ook een prikker ben train gewoon fucking hard sinds me 16de zie het als een compliment ik kan gasten in me sportschool die al hebben gekuurt en vindt dat ik der beter uit zie dan de meeste gebruik alleen creatine dus volgens heb ik gewoon sick genetics

Nou thanks voor de reactie hahah maar me stats zijn door me fitness school zelf gemeten,hahah ik krijg zelf reacties in me sportschool
Dat ik ook een prikker ben train gewoon fucking hard sinds me 16de zie het als een compliment ik kan gasten in me sportschool die al hebben gekuurt en vindt dat ik der beter uit zie dan de meeste gebruik alleen creatine dus volgens heb ik gewoon sick genetics
Beetje off topic maar is je vp met een weegschaal gemeten?

Beetje off topic maar is je vp met een weegschaal gemeten?
hahahaha nee jo met zo een ding weet ik veel die je moet beet pakken leek net zo'n stuur die je moet vasthouden omdat ik niks van roids weet denk je vast dat ik
Niks van fitness weet lol

Opgeschoond, houd het een beetje netjes zodat ik niet terug moet komen.

Ik denk dat vp eerder 20 dan 10 zal zijn.

Doe maar eens dexa vetmeting ;)

Opgeschoond, houd het een beetje netjes zodat ik niet terug moet komen.
Maar zo gezellig met jou Sanca!

500mg test altijd goed als eerste kuur. Ooit stuk van galen gelezen dat dit voor de gemiddelde kuurder de meeat zinvolle doseringen zijn. Althans ook meeste onderzoek is rond deze doseringen.

Schelden en iemands moeder erbij gaan betrekken is een no-go.
Dat heb ik niet gezien vriend. Had je al verwijderd denk ik. Maar schelden, beledigen en bedreigen hoort nergens. Teken van onmacht en dat je primitief ontwikkeld bent ;-)

Terug
Naar boven