XXL Nutrition

Eerste kuur...HULP Schema

Status
Niet open voor verdere reacties.

dano526

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Ik heb problemen met bijkomen en heb daarom besloten om de hulp van een kuur te gebruiken, eten doe ik wel genoeg maar zoals veel gezegd word is het héél belangrijk wat je eet dus dat zal ik dringend moeten aanpassen en hopelijk gaat er wat aan mijn gewicht veranderen.

Ik heb vandaag mijn eerste producten voor een kuur gekregen, het zijn de producten Deca, Winstrol, Sustanon & Primobolan. Zijn dit goede produkten?, en kunnen jullie misschien vertellen hoe ik dit het beste kan gebruiken en op hoe lang ik deze kuur zou verdelen?
Alvast bedankt voor de hulp!

28j.
Ben 1m 72
Weeg 65 kg (na 1 1/2jaartje trainen)

Groeten,
Dano

Nee dat doen we niet.
1) verkeerde plek
2) ga lezen
3) Eerst kuur samenstellen dan kopen
4) ga lezen
5) je kan makkelijk natuurlijk veel hoger komen dan 65 KG
6) ga lezen
7) Post je voedinsschema dan maar eens. Want genoeg bestaat niet..gaat om cijfers!

Eigenlijk lopen er toch een hoop mensen rond die maar verkopen en verkopen hé . Niet te schatten dat je gewoon iets koopt niet wetende wat het juist is en dan hier of op een andere board komt vragen wat ermee te doen .

ontopic : hoeveel heb je eigenlijk van elke soort gekocht in ml ? welk merk ? hoeveel mg/ml per product ?

En dan de grote hamvraag : waar denk je dat elk product voor dient ?

zucht......summertime again

Ja mensen willen wat, en verkopers verkopen maar wat.

Maar wees gerust, zijn voeding zal verbeterd worden :)

Sorry hoor maar iedereen maakt niet uit wat voor lichaamstype moet natuurlijk veeeel verder komen dan 65 KG met een beetje voedinsschema

RichardV zei:
Ja mensen willen wat, en verkopers verkopen maar wat.

Maar wees gerust, zijn voeding zal verbeterd worden :)

Ga jij hem een bulkschema bezorgen ? Met jou stats weet je alvast wel wat flink eten is ;)

Vraag me af waar de topicstarter naartoe is ...

Waarom maak je er niet van:

Eerste hulp...KUUR schema

Kunnen hier misschien een kuur knutselhoekje maken , iemand geeft producten aan en de rest bouwt er mooie kuurtjes mee

iedereen blij

dano526 zei:
Hallo allemaal,

Ik heb problemen met bijkomen en heb daarom besloten om de hulp van een kuur te gebruiken, eten doe ik wel genoeg maar zoals veel gezegd word is het héél belangrijk wat je eet dus dat zal ik dringend moeten aanpassen en hopelijk gaat er wat aan mijn gewicht veranderen.

Ik heb vandaag mijn eerste producten voor een kuur gekregen, het zijn de producten Deca, Winstrol, Sustanon & Primobolan. Zijn dit goede produkten?, en kunnen jullie misschien vertellen hoe ik dit het beste kan gebruiken en op hoe lang ik deze kuur zou verdelen?
Alvast bedankt voor de hulp!

28j.
Ben 1m 72
Weeg 65 kg (na 1 1/2jaartje trainen)

Groeten,
Dano

Kerel, je weegt veel te weinig, en je denkt dit goed te makem met aas.
Dat zal ook wel gebeuren, tot dat je weer stopt en als een kaartenhuis in elkaar zakt.
Je basis is gewoon te slecht.
Je bent dan ook niet zo lang, maar je zou echt meer uit je training+voeding kunnen halen.

succes!

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat klopt misschien wel, mensen willen wat!! Jullie zijn toch ook ergens moeten beginnen of niet...
Waarvoor deze produkten dienen heb ik gelezen op het internet maar heb ook gelezen dat het wel belangrijk is hoe je dit allemaal gebruikt en dergelijke. Ik heb de héle morgen liggen lezen op dit forum en dacht hier misschien wel hulp van ervaren mensen te kunnen vinden daarom deze vraag! Dit is misschien zoals jullie zeggen niet de juiste plek om dit te vragen, maar heb dit te snel gepost en niet gekeken onder welk gedeelte van dit forum.

Een voedingsschemais het grote probleem al, ik heb dit nl. niet, ik eet gewoon om de 2h. maar wel alles wat ik vinden kan en dat dit ook verkeerd is weet ik ook daarvoor dat ik me heb geregistreerd op dit forum om meer te weten te komen over al deze belangrijke zaken.

Wat ik gekocht heb in ml is...

Winstrol :1ml. 8 Capsules
Deca :2ml. 8 Capsules
Sustanon :1ml. 8 Capsules
Primobolan :1ml. 8 Capsules

Misschien was het niet slim om dit allemaal te kopen, maar ben anderhalf jaar geleden begonnen op 59kg dat betekend dat ik 6 kg ben bijgekomen en als ik dit dan allemaal lees dat jullie op 10 weken 10kg bijkomen val ik achterover en heb ik mij dus laten verleiden tot deze produkten.
Wat willen jullie dus eigenlijk zeggen?, dat ik dit beter niet kan doen en het op een andere manier beter kan doen??

Toch Bedankt voor de info!

Dano

Little Me zei:
Ga jij hem een bulkschema bezorgen ? Met jou stats weet je alvast wel wat flink eten is ;)

Vraag me af waar de topicstarter naartoe is ...

Haha bulken is easy. Maar ik wordt zelfs groter bij 3000-3500 cals. Hoe wordt ik slanker is een moeilijkere vraag:D

dano526 zei:
Ja dat klopt misschien wel, mensen willen wat!! Jullie zijn toch ook ergens moeten beginnen of niet...
Waarvoor deze produkten dienen heb ik gelezen op het internet maar heb ook gelezen dat het wel belangrijk is hoe je dit allemaal gebruikt en dergelijke. Ik heb de héle morgen liggen lezen op dit forum en dacht hier misschien wel hulp van ervaren mensen te kunnen vinden daarom deze vraag! Dit is misschien zoals jullie zeggen niet de juiste plek om dit te vragen, maar heb dit te snel gepost en niet gekeken onder welk gedeelte van dit forum.

Een voedingsschemais het grote probleem al, ik heb dit nl. niet, ik eet gewoon om de 2h. maar wel alles wat ik vinden kan en dat dit ook verkeerd is weet ik ook daarvoor dat ik me heb geregistreerd op dit forum om meer te weten te komen over al deze belangrijke zaken.

Misschien was het niet slim om dit allemaal te kopen, maar ben anderhalf jaar geleden begonnen op 59kg dat betekend dat ik 6 kg ben bijgekomen en als ik dit dan allemaal lees dat jullie op 10 weken 10kg bijkomen val ik achterover en heb ik mij dus laten verleiden tot deze produkten.
Wat willen jullie dus eigenlijk zeggen?, dat ik dit beter niet kan doen en het op een andere manier beter kan doen??

Dano

Wel wees dan slim en steek heel de handel in de koelkast en lees en vraag hier vanalles tot de tijd wat rijper is ....

dano526 zei:

Dano

Ik begrijp je volledig!!! Ik denk dat 99% van de gebruikers te vroeg nr de AAS heeft gegrepen, ik incl. Had ik vorig jaar geweten wat ik nu wist had ik het zeker ook wat uitgesteld.
Ivm je spullen die je al liggen hebt :
Winstrol :1ml. 8 Capsules => Doe je hoogstens 16 dagen mee
Deca :2ml. 8 Capsules => Doe je 4 weken mee met deftige dosis
Sustanon :1ml. 8 Capsules => Idem
Primobolan :1ml. 8 Capsules => uitgaande dat het 100mg/ml is en je toch wel 400mg nodig hebt doe je er 2 weken mee.

Dus je ziet dat je met je producten niets kan doen. Alles mooi opbergen, eerst met een goed voedingsschema naturel verzwaren en ondertussen kennis opdoen van AAS.
Eens je denkt dat je tijd er is koop je gerief bij en begin je eraan.
Dit zou ik in jouw plaats doen.

dano526 zei:

Ik zou hier dan eerder in gaan investeren.
Bereken een keer je behoefte en ga er een hoop boven zitten

Topic verplaatst.

Little Me zei:
Wel wees dan slim en steek heel de handel in de koelkast en lees en vraag hier vanalles tot de tijd wat rijper is ....

Als je dan toch slim moet wezen. Bewaar het dan op kamertemperatuur ergens in een donkere plaats. ;)

RichardV zei:
Haha bulken is easy. Maar ik wordt zelfs groter bij 3000-3500 cals. Hoe wordt ik slanker is een moeilijkere vraag:D

ya same here :X
bulken gaat grandioos maar cutten moeten we 5x harder werken lijk het wel :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven