Fitness Seller

eerste kuur logje winny only 50 mg p/d

cantdenyit

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Ben momenteel bezig met een winny only kuurje 50 mg p/d
Vandaag word dag 14 dus alvast een logje van afgelopen 2 weken, totaal ongeveer 3 kg aangekomen dus de weegschaal gaat er erg goed op!

week 1:
van startgewicht 74,9 naar 75,9 kg gegaan.
nog geen pomp of iets dergelijks gemerkt, alleen wel een kleine krachtsverschil. Moet meedelen dat ik een dagje erg last heb gehad van mijn blaas/prostaat neem ik aan?

week 2:
van 75,9 naar 78 kg gegaan, dus ongeveer 2 kilos extra aangekomen, merk dat mijn biceps/triceps duidelijk groeien, en krachtstoename word steeds hoger! verschil is al duidelijk te zien in de spiegel maar nog steeds geen enige pomp of iets dergelijks? Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Vandaag begin ik met week 3, misschien een interessant logje voor degene die het willen volgen:)
Supplementatie die ik erbij gebruik ; Micellar Caseine, Lean Gain, Omega 3 en multivitamientjes.

ik denk dat het allemaal een beetje in je hoofd zit, als je in week 2 al meer als 3 kg hebt gegained doe je iets heel erg goed.
wat eet je?

Succes, ben benieuwd.
3 kilo in 2 weken is behoorlijk veel, zou dit geen vocht zijn?

• Topic Starter Topic Starter
het kan idd tussen mn oren zitten maar ik merk ook duidelijk verschil aan mijn lichaam, het is allemaal wat voller geworden
het zou ook deels vocht kunnen zijn hoor, maar zo erg vind ik dat niet!

als ik aan het einde van mijn kuur 80/81 weeg ben ik blij, en dan doorbulken tot januari/februari naar de 85, in maart cutten met misschien een 2de winstrol kuurtje!

had in mn post meegedeeld dat ik geen pomp of iets dergelijks voelde, echter merk ik dat steeds wel meer, ga wel met een beetje tegenzin naar de sportschool, maar wanneer ik eenmaal begin met trainen gaat het echt super lekker.

---------- Post toegevoegd Thu 13 Sep 2012 om 22:12 ----------

@Outlaw 83, hoe verloopt jouw kuurtje en voor welk doeleinden gebruik je het, bulken/cutten?
voel je enige pomp voor de training of pas tijdens het trainen nadat je warm bent?

Laatst bewerkt:
het kan idd tussen mn oren zitten maar ik merk ook duidelijk verschil aan mijn lichaam, het is allemaal wat voller geworden

als ik aan het einde van mijn kuur 80/81 weeg ben ik blij, en dan doorbulken tot januari/februari naar de 85, in maart cutten met misschien een 2de winstrol kuurtje!

had in mn post meegedeeld dat ik geen pomp of iets dergelijks voelde, echter merk ik dat steeds wel meer, ga wel met een beetje tegenzin naar de sportschool, maar wanneer ik eenmaal begin met trainen gaat het echt super lekker.

@Outlaw 83, hoe verloopt jouw kuurtje en voor welk doeleinden gebruik je het, bulken/cutten?
voel je enige pomp voor de training of pas tijdens het trainen nadat je warm bent?

wil je nog een keer winny doen ja?

ik snap dat niet, dat je nog een keer je lever zo zwaar wilt belasten, maargoed dat moet je zelf weten, ik heb ze zelf ook gebruikt.
Wk 1/7 : Winstrol 40 MG/ED
Wk 8/10 : Tamoxifen 20 MG/ED

ik kwam met 3 kg weg, dat is dus al een reden dat ik nooit meer zo een belastend iets doe met zo weinig resultaat.

en over vocht btw, winny houdt als het goed is geen tot bijna geen vocht vast, je krijgt meer spier hardheid en het is een prima cutanabool.

Als ik jou was zou ik iets anders dan winstrol gaan gebruiken.
Waarom niet dianabol of test?

Zou anders idd ook voor test kunnen gaan, maar ik begreep hier op dbb dat winstrol goed zou kunnen worden gebruikt als cutkuurtje, en mijn plan is om na de bulk te gaan cutten

is dianabol niet veel schadelijker voor t lever vergeleken met winstrol?

Mijn kuurtje loopt prima, nu mijn 4e week gehad en ben tot nu toe 6 kilo aangekomen.
Gebruik het om te bulken.
Heb enorme zin om te trainen constant en tijdens de training heb ik een enorme pomp!
Voelt soms net of barsten mijn spieren open, vooral de armen (voelt heerlijk btw :) )

Zou anders idd ook voor test kunnen gaan, maar ik begreep hier op dbb dat winstrol goed zou kunnen worden gebruikt als cutkuurtje, en mijn plan is om na de bulk te gaan cutten

is dianabol niet veel schadelijker voor t lever vergeleken met winstrol?
Dianabol is inderdaad wel wat gevaarlijker, hanger wat meer risico's aan.

Ja dianabol gaat em niet worden denk ik!
@outlaw bij jou gaat het erg goed blijkbaar, welke supplementen gebruik je bij je kuur? en op welke tijdstip doseer je?

Ja dianabol gaat em niet worden denk ik!
@outlaw bij jou gaat het erg goed blijkbaar, welke supplementen gebruik je bij je kuur? en op welke tijdstip doseer je?

Gebruik Whey perfection en dextrojuice pro, en een goed eetschema natuurlijk :)

Ik doseer smorgens bij het ontbijt en savonds bij het eten.
Al last van sides?

Abbo, succes!

Nee geen last van sides, alleen af en toe hoofdpijn.
Ben opeens erg ziek geworden, zit nu te twijfelen hoe ik het moet aanpakken, ff een weekje rust met 20/30 mg p/d en dan een weekje extra dus 7 weken ipv 6 weken?
wel jammer, hopelijk ben ik snel weer fit!

Weekendje goed rusten , veel slapen , en maandag weer knallen :D

Hoofd pijn heb ik trouwens ook af en toe, vooral snachts vervelend..
maarja hoort er nou eenmaal bij

Ben opeens erg ziek geworden, zit nu te twijfelen hoe ik het moet aanpakken, ff een weekje rust met 20/30 mg p/d en dan een weekje extra dus 7 weken ipv 6 weken?
Vraag me af of dit wel komt door winstrol, praktisch iedereen is nu ziek of erg verkouden. Iedereen steekt elkaar aan, probeer het even aan en als het echt niet meer gaat dan zou ik inderdaad even verlagen.

Wat een wijsheid jongens:p

ben ook bezig met winstrol,en ik ervaar ook lichte hoofdpijn bijna dagelijks,meer water drinken?

sws genoeg water drinken :)
Denk dat die hoofdpijn standaard is bij winny..

En, ben je weer wat fitter? ???

Ik ben ook met m'n 1ste kuurtje Winny only van dit jaar bezig. Dwz niet helemaal winny only want ik heb gekickt-start met Test-gel (LowTyel testosterona Gel 100mg / dag, 1ste 2 weken). Zit nu aan eind van week 3 en het gaat super.
Van 84kg naar nu 88kg en zichtbaar terug in BF. Vooral armen kei-hard en snelle kracht toename. Train in een 3-day split met 3 tussen dagen half uur cardio en 1 dag volledige rust.
Ik heb nu aan het eind van week 3 het gevoel dat de winny echt in-kickt.

Super!

Terug
Naar boven