MuscleMeat

eerste kuur logje winny only 50 mg p/d

Doen jullie dit allemaal oral?

als je winny gaat spuiten zul je dit elke dag moeten doen. dan wordt je een speldenkussen dus waarschijnlijk zal bijna iedereen winny oral doen

Wat een kilo's worden hier gepakt. Ben nu begin 3e week en heb ''maar'' 1kg gepakt. wel veel sterker geworden.

Ben met de laatste week bezig. Begonnen met 2 weekse kick-start van 100mg Test-Gel ED en afgemaakt met 7 weken Winny. Nu aan het afbouwen van 40 via 30 naar 20 mg ED. Van 83,5kg nu op 89,5kg. Kreeg 3 weken terug al goeie feedback van de maten in de Gym. Vooral armen en schouders hebben geprofiteerd, borst is in mijn ogen iets achtergebleven.

Ik ga nu off voor de rest van het jaar en ga januari beginnen met een Equipose (Boldenone) / Winny stack.

Ik ben nog (lang) niet tevreden over m'n te hoge vetpercentage (moet nog laten meten) en ga de rest van het jaar gebruiken om dat langzaam aan naar beneden te brengen. Ben wel benieuwd hoeveel er nog van de winny-kilo's over zijn in december.

Kan niet wachten tot januari. Het knallen van de afgelopen 6 weken was super!

Laatst bewerkt:
Voedingsschema zou goed moeten zijn. Het is van mutant gear, daar hoor ik wel verschillende verhalen over. In het begin waren de sides wel erg merkbaar. Kracht is ook wel goed vooruit gegaan verder.

Ben nu in de 3e week en 1.5kg gepakt. Maar volgens mij is mijn vet ook iets minder geworden. Als je het zo bekijkt is het zo slecht nog niet. Aan het einde van de kuur ga ik oordelen. M'n logje staat hier ook wel.

Ben benieuwd of je ook wat terug zakt.

Gr

Terug
Naar boven