AndroidHealthClinic

Eerste kuur: Test + Dboll

Ruff-E

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hey mensen,

Na mijn vakantie wil ik voor het eerst gaan kuren en zat te denken aan het volgende:

week 1-8: 500 mg Test Enth /EW
week 1-6: 30 mg D-bol /ED

week 10-13: 25 mg Nolva /ED
week 10-13: 1000 mg Tribulus /ED
week 10-13: 640 mg Avena Sativa /ED
week 10-13: Creatine (naw Mega Grow van XXL)

Stats:

Leeftijd: 23 jaar
Lengte: 1.80 m
Gewicht: 93 Kg
BF: 10%

Na veel goeds over anti-e's te hebben gelezen ben ik van plan om er eentje aan deze kuur toe te voegen. Welke raden jullie aan en in welke hoeveelheden? Ik dacht zelf aan femara.

Is de kuur verder OK of zouden jullie bijv de dosis van de Test verlagen, of misschien de D-bol inkorten? Evt andere op- of aanmerkingen? :)

Alvast bedankt :thumb:

Ruff-E

Zou voor een eerste kuur minder Test nemen. 250 mg p/week is m.i. ruim voldoende. Dboll zou ook in week 3 gestart kunnen worden.

Klinkt op zich goed, zou alleen de DBoll persoonlijk tot max. 3 weken nemen. :)

Jordees zei:
Zou voor een eerste kuur minder Test nemen. 250 mg p/week is m.i. ruim voldoende. Dboll zou ook in week 3 gestart kunnen worden.

250mg /w is niet zoveel gezien z'n goede stats. :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik twijfelde tussen D-bol op 4 weken en D-bol op 6 weken. Misschien dat ik er dan toch 4 weken van maak zodat ik ermee stop op het moment waarop de Test ongeveer zou moeten inkicken.

En what about de anti-e? :)

MrJ zei:
250mg /w is niet zoveel gezien z'n goede stats. :)

Ik vraag me af of voorzichtigheid niet geboden is. Als eerste kuur kunnen de bijwerkingen erg tegenvallen en een hoge dosering maakt het misschien net erger dan noodzakelijk.

Misschien denk ik wel te voorzichting, maar het is natuurlijk geen snoepgoed.

Jordees zei:
Ik vraag me af of voorzichtigheid niet geboden is. Als eerste kuur kunnen de bijwerkingen erg tegenvallen en een hoge dosering maakt het misschien net erger dan noodzakelijk.

Misschien denk ik wel te voorzichting, maar het is natuurlijk geen snoepgoed.

Aangezien het test only is kan het wel vind ik.

zet gewoon 250 test elke 5 dagen, dan zit je rond de 300+ per week , en dat moet voor een eerste kuur zeer zeker genoeg zijn in samenwerking met Dboll.

IKKE zei:
Aangezien het test only is kan het wel vind ik.

zou je dan voor een tweede kuur met test als basis al hoger als 500 gaan zitten als je daarvoor een stack met deca250 en test 350 hebt gezeten ?

mij lijkt 500 mg wel een mooie hoeveelheid. zeker met de kickstart dboll zal je hier lekker op groeien. ik zou er zeker een anti e bij nemen vooral om niet te veel vocht vast te houden.

younggod zei:
mij lijkt 500 mg wel een mooie hoeveelheid. zeker met de kickstart dboll zal je hier lekker op groeien. ik zou er zeker een anti e bij nemen vooral om niet te veel vocht vast te houden.

hmm, goede post younggod! sluit me bij jou aan.

Ok, dan wordt het naw de volgende kuur:

week 1-8: 500 mg Test Enth /EW
week 1-4: 30 mg D-bol /ED

Welke anti-e past er goed bij deze kuur? Ik dacht zelf aan femara, maar zou arimidex of proviron misschien een betere optie zijn?

Arimidex op 0,5mg per dag vanaf week 2 ofzo. :)

Ik ga me in de vakantie goed in de verschillende soorten anti-e's verdiepen, maar kun je me misschien alvast vertellen waarom pas in de 2e week te starten met de arimidex? :)

Lijkt mij dat je de oestrogeenvorming vanaf het begin wil beperken.

Yeps, je hebt gelijk.

als je de Dboll er niet bij had zou je 1 a 2 weekjes kunnen wachten.

Beast N°1 zei:
zou je dan voor een tweede kuur met test als basis al hoger als 500 gaan zitten als je daarvoor een stack met deca250 en test 350 hebt gezeten ?

IK zou dan op iets van Deca op 400 gooien en Test op 500 .
Zolang je nog groeit op lage doseringen zou ik het zo lang mogelijk doen.

Als je genoeg time-off neemt kan je dat ook een lange tijd volhouden

ik vind goed kuurtje...go for it..

Terug
Naar boven