MuscleMeat

Eerste kuur: Test + Dboll

• Topic Starter Topic Starter
Vinden jullie dat HCG nodig is bij deze kuur?

Ik dacht zelf van niet gezien de hoeveelheden AS en de lengte van de kuur.

Hey bro's

Na enig overleg wordt dit hem waarschijnlijk:

week 1-8 : 500 mg Test Enth /EW
week 1-4 : 30 mg Dboll /ED
week 5-9 : 50 mg Proviron /ED

week 10 : 40 mg Nolva /ED
week 11-13 : 20 mg Nolva /ED

Wat vinden jullie ervan?

pak toch maar arimidex kerel, proviron is een goed middel om harder te worden , maar echt veel vocht houd het niet tegen, ik heb samen met drie kameraden gekuurd, alledrie test + deca en provi op 50mg/dag en het hielp geen zak aan het vocht, wel een stijve hark en keiharde spieren (kwam van de apotheek dus waren 100% echt)
en vocht ga je hiermee zeer zeker vasthouden dus volg mijn raad als je geen dikke kop wilt!

Ruff-E zei:
Hey bro's

Na enig overleg wordt dit hem waarschijnlijk:

week 1-8 : 500 mg Test Enth /EW
week 1-4 : 30 mg Dboll /ED
week 5-9 : 50 mg Proviron /ED

week 10 : 40 mg Nolva /ED
week 11-13 : 20 mg Nolva /ED

Wat vinden jullie ervan?

goede kuur, alleen net wat mijn voorganger zegt, ik zou voor armidex gaan ipv provi......

verder zeker oké

Ik denk dat het per persoon verschilt en een beetje vocht is natuurlijk niet erg. Hoor namelijk ook veel verhalen van mensen die totaal geen vocht houden bij het gebruik van proviron.

Aangezien dit m'n eerste kuur wordt kan ik misschien beter eerst aankijken hoe ik op de middelen reageer. Arimidex toevoegen kan altijd nog :)

ik heb het al vaker gezegt en zal het nog maar een keer zeggen in de hoop dat iemand een beetje denkt dat ik weet aar ik het over heb. Een beginner heeft gewoon echt nog helemaal geen test nodig laat staan 500mg per week. Deze jongen kan waarschijnlijk hetzelfde resultaat halen met bv boldenone en wat d-bol dan de voorgestelde kuur.

wat je bv zou kunnen doen:

week 1-6 25 mg d-bol per dag
weel 1-8 400 mg boldenone per week

als nakuur 4 x 2500iu hvg om de 5 dagen

En klaar is kees

Wees verstandig en bewaar de test tot wanneer je deze nodig hebt

(meer is niet altijd beter)

Misschien wil hij maar één keer kuren en het meteen goed doen :)

Terug
Naar boven