XXL Nutrition

Eerste kuur=>Test enanthaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Prgnyl, sommigen beweren dat het wel aan te raden is tijdens deze kuur, andere dat het absoluut niet nodig is. Iemand wat meer duidelijkheid?

als je ballen gaan krimpen zal dat herstel in de weg staan op het moment dat je nakuur start. dus als ze tijdens je kuur gaan krimpen kan je best vanaf dat moment 500iu pregnyl pw zetten tot aan de nakuur (wellicht ondersteund door 10mg nolva, omdat pregnyl ook aromatiseert).

daarnaast seint hcg ook een teken naar je ballen toe dat ze wakker moeten worden en weer moeten gaan werken, dus het heeft niet alleen maar invloed op het formaat van je knikkers maar ook de werkzaamheid, hoewel dat een beetje dubbel is omdat hcg op anderszijds weer onderdrukt, maar ja, onderdrukt ben je toch al en dat seintje krijg je anders niet.

dus voor een kuur van 10 weken test enathaat 500p/w heb ik nodig:

2 X 10ml test-e
tijdens kuur ter preventie; nolvadex 10mgd= 70 tabs
hcg (pregnyl) 500iu p/w

Nakuur: (2weken na laatste injectie) Novaldex 4weken 20mg/d = 56 tabs

Juist?

Laatst bewerkt:
2 x 10 ml ga je ong 9 weken van kunnen kuren, althans zo leert de praktijk.

zou zelf de hcg vanaf week 6 (tot week 12) mee pakken en dat is ook het moment dat je er 10mg nolvadex bij pakt. tenzij je al eerder last van gyno krijgt natuurlijk.

haal voor de zekerheid 200 tabs nolvadex ofzo, liever overhouden dan tekort komen op het moment dat je het echt nodig hebt.

als je per se preventie wil, ga dan voor arimidex, dan ben je t probleem echt voor. nolvadex werkt niet preventief maar werkt pas wanneer de problemen er zijn, en daarnaast staat het je gains ook nog s in de weg. nolvadex pas wanneer je gyno krijgt, preventief neem je arimidex. 500 iu hcg is trouwens erg weinig, zou op 1000/1500 om de drie dagen gaan zitten zo'n beetje.

Anastrazol? En hoeveel dan juist p/d en na hoeveel dagen of weken ermee starten?

de final en hoop hiermee goed uit te komen.

Test enanthaat 500p/w 10 weken
arimidex vanaf week 3 tot week 11
vanaf week 12 4weken nolvadex.

Laatst bewerkt:
tja, prima, vind alleen de arimidex wat overdreven voor een kuurtje als dees, maar hey, het is jouw portemonee. Zou eerder in hcg investeren dan arimidex btw.

met arimidex ga ik zo min mogelijk vocht opslaan, gaat ook nog eens de gyno tegen.
en is trouwens maar een half 0.5 mg p/d.

Die arimidex alleen nemen als je last krijgt van gevoelige tepels (gyno). Niet preventief.

Bij test enanthaat zou ik geen preventief nolvadex oid nemen, gewoon wachten tot na de kuur en in de tussentijd gewoon knallen en vreten als een malle

Pak dan 250mg test enan met 200mg masteron, heb je ook bijna geen last van vocht.

hij heeft het toch goed geschreven..?

Ik vind het persoonlijk niet zo goed om iemand in zijn eerste kuur onmiddellijk aan de arimidex (preventief) of nolvadex (bij symptomen) te zetten, laat die kerel toch eens gewoon genieten van deze kuur, met alle positieve en negatieve sides, zodat hij zelf kan uitmaken wat test enant met hem doet, zonder andere geneesmiddelen erbij...
Ben er wel mee akkoord om hem als nakuur nolva aan te raden, en ja, zelfs in de HCG kan ik jullie volgen, op voorwaarde dat zijn testikels ook daadwerkelijk gekrompen zijn, zoniet vind ik dit niet echt nodig... Ik heb nog nooit HCG gezet, en slechts bij mijn 2 laatste kuren heb ik nagekuurd met nolva (+ creatine + clen)...
En ja, het verschil van de nakuur is merkbaar !!!

Dat is althans mijn idee...

Bij deze is het dan volledig hersteld, NOLVADEX !!!

de hcg laat ik achterwegen denk ik, heb liever wat minder vocht.
misschien nog wat winstrol in de eerste 4 weken.

Laatst bewerkt:
bij deze misschien de laatste aanpassing

week 1 tot 4 => 30mg winstrol p/d
week 1 tot 10 => 500 test-E p/w
week 1 Tot 12 => arimidex
week 12 tot 16 => novaldex

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven