XXL Nutrition

Eerste kuur=>Test enanthaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
:roflol:

dat lukt m nooit met dat ding-)

Jullie zijn slecht om een ouwe man zo te pesten.

test only 500 p/w en voor de tietjes pak je elke dag 10mg proviron helpt ook nog eens voor
de testosteron verhoging nolva niet pakken is alleen maar nadelig voor je kuur,
nolva alleen na je kurr
en waarom om de 3,4 dagen prikken duw die 500 in een keer in je hol om de 7 dagen

test only 500 p/w en voor de tietjes pak je elke dag 10mg proviron helpt ook nog eens voor
de testosteron verhoging nolvadex niet pakken is alleen maar nadelig voor je kuur,
nolvadex alleen na je kurr
en waarom om de 3,4 dagen prikken duw die 500 in een keer in je hol om de 7 dagen

Gewoon 1 keer per week 500mg zetten ja, niet gaan kloten met om de 3-4 dagen. Gewoon 1 vaste dag kiezen, simple as that.
Proviron kan...maar ik zou persoonlijk Nolvadex bij de hand houden. Zodra je last van je tepels gaat krijgen kan je dan direct met de nolvadex beginnen dan is het zo over.

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon 1 keer per week 500mg zetten ja, niet gaan kloten met om de 3-4 dagen. Gewoon 1 vaste dag kiezen, simple as that.
Proviron kan...maar ik zou persoonlijk Nolvadex bij de hand houden. Zodra je last van je tepels gaat krijgen kan je dan direct met de nolvadex beginnen dan is het zo over.

heb nolvadex bij de hand ja, de arimidex zal trouwens ook wel helpen, hiermee ga ik ook wachten tot ik effectief te veel vocht vast zal houden.

onzin proviron is een aanrader bij je kuur heeft alleen maar voordelen
en als je de nolvadex nodig hebt heb je al iets in werking gezet wat niet de bedoeling was
dus vertel geen onzin

sinds wanneer hebben roids alleen maar voordelen?
volgens mij zie je toch een kleinigheidje over het hoofd....

sinds wanneer hebben roids alleen maar voordelen?
volgens mij zie je toch een kleinigheidje over het hoofd....

wat lul je man gebruik dan niks,je moet niet van een klein ding proberen een heel verhaal te gaan zoeken ,je weet toch hoe het zit.en ja ik zie jou over het hoofd, als ik in de sportschool langs je loop met je 5kilo dumbbells

ach ja, van ralf wisten we al dat je dr niet te veel van moet verwachten.

hahaha wat een kwibus die gozer..........beetje last van "wie verteld mij wat"

To much roids entered his brain

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven