XXL Nutrition

Eerste kuur test/tren/bold

gevaar88

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
82kg
Vetpercentage
9%
beste dbb's,

Ik kijk al een aantal jaar naar de forum ben ook een hele tijd lid
maar heb nooit wat gedeeld heb enorm veel van jullie geleerd bedank allemaal !
Na heeeel lang overwegen ben ik begonnen met mijn kuur.

wk1 tot 10 test 500 mg pw
wk1 tot 10 tren e 200 mg pw
wk1 tot 14 bold 400 mg pw

mijn stats nu;

lengte: 1.72
gewicht 76kg
vetp: 9%

ben nu aan het bulken
hebben jullie nog op of aanmerkingen over mijn kuur?

in. ben benieuwd hoe lang je dit volhoudt. mag ik liedje zingen op je begrafenis? ik kan guus meeuwis zingen enzo

serieus, lees even het advies dat men je heeft gegeven in je andere topic

in. ben benieuwd hoe lang je dit volhoudt. mag ik liedje zingen op je begrafenis? ik kan guus meeuwis zingen enzo

serieus, lees even het advies dat men je heeft gegeven in je andere topic

Hahaha laat hem gewoon.. Hij heeft al zijn prikjes gezet. Ik ben benieuwd naar je herstel cycle en hoe je op deze stoffen reageert. Ik denk sowieso niet dati dood gaat man.. Maar ik denk wel dati zichzelf wel tegen gaat komen na de kuur...

Laat 'm lekker en laten we eerlijk zijn, tren op 200 mg heeft nauwelijks bijwerkingen tenzij je een sissy bent en bold op 400 mg doet wat, een beetje voor je eetlust? Misschien niet verstandig als 1e kuur maar om nou te gaan doen of dit een monsterkuur is..

Laat 'm lekker en laten we eerlijk zijn, tren op 200 mg heeft nauwelijks bijwerkingen tenzij je een sissy bent en bold op 400 mg doet wat, een beetje voor je eetlust? Misschien niet verstandig als 1e kuur maar om nou te gaan doen of dit een monsterkuur is..

sorry man, maar ben het niet met je eens. vooral het feit dat het zijn eerste kuur is moet hij verstandig met de middelen omgaan. het zal misschien voor jou geen monster kuur zijn, maar voor een eerste kuur ga je al ****ing hard op test. middelen als tren zou je beter later kunnen gebruiken. en zijn herstel gaat ook heel zwaar zijn.

Terug
Naar boven