MuscleMeat

Eerste kuur -tips nodig

virginmuscle

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
89kg
Had een oud account van 3 jaar terug maar naam en wachtwoord kwijt.

Ik train dus al een hele poos en heb 2 maanden geleden winny gekocht om in de zomer droog te komen. Dit is mijn eerste kuur en ik plande ze zo rond half mei te gaan slikken. Bij nader inzien lijkt het me toch beter om ook test erbij te pakken omdat 3-4 kilo op winny pakken me iets te weinig is.

Weet alle technische details van kuren, naaldkeuze, spuitkeuze, waar prikken, daxtrio de hele rimram maar het is toch mijn eerste kuur. Nou zat ik me te bedenken wat het beste is om zo droog mogelijk te komen na de kuur.

Is dat door de winny te gebruiken als 4 weekse kickstart of kan ik het beste de winny bewaren tot de laatste 4 weken? De winny blijft er sowieso in aangezien ik heb hem al heb, hoef alleen nog de test en nolva te fixen dan. Maar voor het droogst te komen zo half juli, wat raden jullie aan?

Wat ik zou doen is 1ml test 1ml tren en winny kickstart.. Sta je lekker droog.
Misschien wat eca erbij.

Ik zou je eerste kuur niet als cutkuur gebruiken. Ik zou natty gaan cutten (lol) en dan je eerste kuur gebruiken om massa te bouwen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik waardeer de reacties zeer, maar mijn winny+test keuze staat vast. Tren lijkt me iets te veel van het goeie voor de eerste keer en zoals gezegd heb ik de winny al in huis.

Lijkt me gewoon een lekker eerste kuurtje en zelfs met cut lijkt me 5-8 kilo haalbaar. Vraag is alleen of het wat uitmaakt of ik met winny start of afsluit met betrekking tot droogheid? Kan er op internet niet veel over vinden.

Massakuurtje pak ik hierna rond november/december. Waarschijnlijk 500mg test, 300mg deca en dan nog wat diana als kickstart. Stimulanten voor de cut zijn een no-no aangezien ik een vorm van dysautonomie heb. Puur natuur cutten op winny en test voor mij dus.

Wat ik zou doen is 1ml test 1ml tren en winny kickstart.. Sta je lekker droog.
Misschien wat eca erbij.
Zeg dan gewoon niets :o

Ik waardeer de reacties zeer, maar mijn winny+test keuze staat vast. Tren lijkt me iets te veel van het goeie voor de eerste keer en zoals gezegd heb ik de winny al in huis.

Lijkt me gewoon een lekker eerste kuurtje en zelfs met cut lijkt me 5-8 kilo haalbaar. Vraag is alleen of het wat uitmaakt of ik met winny start of afsluit met betrekking tot droogheid? Kan er op internet niet veel over vinden.

Massakuurtje pak ik hierna rond november/december. Waarschijnlijk 500mg test, 300mg deca en dan nog wat diana als kickstart. Stimulanten voor de cut zijn een no-no aangezien ik een vorm van dysautonomie heb. Puur natuur cutten op winny en test voor mij dus.
Winny en test is niet puur natuur maar dat terzijde.
Je gaat geen 5-8 kilo winnen en tegelijkertijd droger worden.
Ik ben geen voorstander van 17AA orals maar als je winny wilt nemen zou ik gewoon als kickstart nemen.

Winny en test is niet puur natuur maar dat terzijde.
Je gaat geen 5-8 kilo winnen en tegelijkertijd droger worden.
Ik ben geen voorstander van 17AA orals maar als je winny wilt nemen zou ik gewoon als kickstart nemen.

Die puur natuur comment was quasi lollig bedoeld.

Over het precieze gewicht dat ik kan pakken tijdens een cut, ik weet het niet. Hoe maar 2-3% vet nog kwijt en dit zijn no estats either. Heb in ieder geval al genoeg gasten gezien die stukken droger werden en bijna 10 kilo pakten tijdens de eerste kuur.

Hoe zie jij trouwens een 4weekse winny afsluiter mbt droogheid? pure broscience of zit er een kern van waarheid in????

Je wordt niet droog van winny of van Tren of van Test. Je wordt droog door een goed dieet. En 10 kg pakken en een aantal procent zakken in bf kun je wel gewoon vergeten.

Als je veel spieren wint en weinig vet bijkomt, verlaagt je vetpercentage in principe ook...

Gewoon hetzelfde doen als ik

week 1-10 Test-e 500MG ew
week 1-6 Winstrol 50MG pd
week 12-13 Nolvadex

En dan nog een clenbuterol kuurtje ergens in verwerken, en wanneer je dit doet moet je wel je dieet een beetje aanpassen.

Winny bewaren, naturel cutten en dan een goede bulkkuur met dbol en test-e 500. Zomer sta je er dan niet droog bij maar wel veel groter dan als je zou cutten met Test-e en winstrol. Kwam zelf met die combo 15kg aan en mijn VP is misschien met 2% gestegen

Gewoon knallen met Test en Tren :thumb:

voor drogere look na je kuurtje zou ik winny op laatste nemen
ben zelf voorstander van sust ipv test e kickt sneller in vandaar

week 1 tot 10 sust 250 mg per week
week 7 tot 12 winny, 50mg per dag
vanaf week 13 nolvadex 20mg per dag

Winny bewaren, naturel cutten en dan een goede bulkkuur met dbol en test-e 500. Zomer sta je er dan niet droog bij maar wel veel groter dan als je zou cutten met Test-e en winstrol. Kwam zelf met die combo 15kg aan en mijn VP is misschien met 2% gestegen
Waarom naturel cutten? Ik ben sowieso van plan om die massakuur later dit jaar te doen, dus het is niet of of. Meer en en :D

voor drogere look na je kuurtje zou ik winny op laatste nemen
ben zelf voorstander van sust ipv test e kickt sneller in vandaar

week 1 tot 10 sust 250 mg per week
week 7 tot 12 winny, 50mg per dag
vanaf week 13 nolvadex 20mg per dag

Dank. Ik denk dat ik inderdaad die winny naar het einde toe verschuif.
Weet trouwens niet of ik aan betrouwbare sust kan komen, plus het 2-3 wekelijkse prikken en de ergere injectiepijn staan me niet zo aan. Train al jaren naturel dus een paar extra weken wachten op de groeispurt maakt niet zoveel uit:D

ik zet sust 1 keer in de week, eod is nonsens
door dat sust meerdere esthers bevat (korte en lange die mekaar opvolgen) hoef je die eigenlijk maar eens om de 3 weken te zetten
staat trouwens ook zo vermeld in de bijslijter :)

maar teste e kan ook als je dat zelf beter vind :)
succes grtz ;)

ik zet sust 1 keer in de week, eod is nonsens
door dat sust meerdere esthers bevat (korte en lange die mekaar opvolgen) hoef je die eigenlijk maar eens om de 3 weken te zetten
staat trouwens ook zo vermeld in de bijslijter :)

maar teste e kan ook als je dat zelf beter vind :)
succes grtz ;)

Je kunt toch zelf wel verzinnen dat dat onzin is. Als jij 1 keer per week zet schommelen je bloedwaardes ontzettend doordat die korte esters na 4 dagen ofzo gewoon weg zijn.

Je kunt toch zelf wel verzinnen dat dat onzin is. Als jij 1 keer per week zet schommelen je bloedwaardes ontzettend doordat die korte esters na 4 dagen ofzo gewoon weg zijn.

klopt maar bevat niet enkel korte esthers dat maakt juist dat bloedwaardes stabiel blijven :)

heb lange kuren met test e gedaan als ook met sust, geef mij het laatste maar

bij test e zit je 3 a 4 weken te wachten tot het wat op gang komt dan kickt het zwaar in terwijl ik vind dat bij sust juist meer gecontroleerd loopt

uit mijn ervaring verkies ik sust misschien heb jij andere ervaringen bro ;)

Daar moet je geeneens aandacht aan besteden Mike, laat ze lekker ;)

ieder zijn mening bro is toch de reden van een forum niet
als je vind dat mijn stelling niet klopt heb ik daar geen probleem mee hoor

Terug
Naar boven