AndroidHealthClinic

Eerste Kuur Tren + Test

Dirk1988

Novice
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
88kg
Vetpercentage
16%
Beste DB,

Ik ben zondag begonnen met mijn eerste kuur, ik maak gebruik van Tren + Test om hierbij zowel massa aan te komen en mijn vetpercentage omlaag te krijgen.

Ben 26 jaar, train al 3 jaar waar ik een stop heb gehad van 8 maanden ( gebroken been) en nu weer 4maanden hard aan het trainen. Ik ben in deze 3 jaar zo 15 kilo aangekomen. Ben zondag 9 februari begonnen met de eerste spuitjes :D kan niet wachten

Stats:
1,75 lang
88 kg
16% vet percentage

Elke zondag:
Tren E 400mg week 1-10
Test E 500mg week 1-12
HCG - week 12-15
Nolvadex - Week 12 - 15

Wil naar de 90 kilo met een vet percentage van rond de 11-12%

Voedingschema: 3,150 calorie - 270g eiwitten - 65g vet - 375khoolhydraten

Advies altijd welkom omdat het mijn eerste kuur is, daarbij heb ik veel research gedaan en weet ik dat het een zware kuur is. Maar
denk dat ik het wel aankan. Train 5x per week uurtje per dag.

Laatst bewerkt:
Is dit serieus..?

• Topic Starter Topic Starter
Ben nog niet helemaal uit over de hoeveelheid HCG en Nolvadex dat ik zou moeten nemen. Mijn supplier zegt dat het niet nodig is... maar vind het toch belangrijk maar een precieze hoeveelheid wordt mij niet duidelijk. De een geeft mij als advies 2500 IU de andere 4500IU .... iemand die ervaring hiermee heeft en mij advies kan geven wat het beste zou zijn tijdens deze kuur ?

---------- Toegevoegd om 00:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:34 ----------

Jaa haha waarom zo verbaasd :p

Ben nog niet helemaal uit over de hoeveelheid HCG en Nolvadex dat ik zou moeten nemen. Mijn supplier zegt dat het niet nodig is... maar vind het toch belangrijk maar een precieze hoeveelheid wordt mij niet duidelijk. De een geeft mij als advies 2500 IU de andere 4500IU .... iemand die ervaring hiermee heeft en mij advies kan geven wat het beste zou zijn tijdens deze kuur ?

---------- Toegevoegd om 00:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:34 ----------

Jaa haha waarom zo verbaasd :p

Heel verstandig om je dit af te vragen wanneer je al begonnen bent met kuren...

Omdat je voedingsschema nergens op slaat... but that's just my humble opinion..

Geen nakuur bij een test/tren kuur, wat voor gare supplier heb jij ??

Omdat je voedingsschema nergens op slaat... but that's just my humble opinion..

Dit komt met namen omdat ik orgineel 3150 calorie nam met 245g eiwit 50gram vetten en 350 g koolhydrat maar ik kom er alleen maar bij aan... vandaar dat ik nu rond de 2,250 calorie zit.

je supplier vond dat onnodig om bij je eerste kuur nolvadex of hcg te gebruiken? ok HCG vind ik zelf ook overbodig bij een eerste kuur zeker en dan nog tren bij je eerste kuurtje? doe even normaal ga zelf wat lezen ;)

eerste kuur = test-e 375/500mg ew al de rest mag je weg latenen gwn goed nakuren 20mg nolvadex pd voor 3weken

Goeie eerste kuur jonguh! En nakuren is gewoon voor mietjes! :D

je supplier vond dat onnodig om bij je eerste kuur nolvadex of hcg te gebruiken? ok HCG vind ik zelf ook overbodig bij een eerste kuur zeker en dan nog tren bij je eerste kuurtje? doe even normaal ga zelf wat lezen ;)

eerste kuur = test-e 375/500mg ew al de rest mag je weg latenen gwn goed nakuren 20mg nolvadex pd voor 3weken

Hcg bij eerste kuur overbodig maar bij tweede niet? Dat is natuurlijk echt onzin.

Hcg bij eerste kuur overbodig maar bij tweede niet? Dat is natuurlijk echt onzin.
Die snap ik ook niet helemaal haha :P.

Ik zou iets lager in bf gaan zitten en dan test 500mg ew doen, heb t ook gedaan en is mij prima bevallen.

Laatst bewerkt:
Eerste kuur alleen test 500 ....ditdatzuszo ...papagaai..blabla....ik heb wat gelezen hier en ga nu ook stoer doen tegen iedereen blablabla.

doe wat jij denkt dat goed is kerel!!
Sommige mensen proberen je alleen maar af te branden hier op dbb en het zijn vaak dezelfde i-heros :)
Maak een log met mooie foto.s erbij dan volg ik je.

Advies:

Doe je hcg 2x500iu elke week van begin kuur tot begin nakuur.
nolvadex 4weken op 20mg

500 Test e kickstart D bol was meer als genoeg (eerste kuur)

HCG oké maar ik zou Nakuuren met Arofixen ivm Prolactine waardes ;)

Hcg is geen nakuur, moet je vanaf begin kuur nemen. En als je met tren erbij kuurt nolvadex+aromasin als nakuur (kun je als combi kopen genaamd arofixen)

Oh boy, tren-e neem ik aan? Tja dat gaat nog leuk worden aangezien je geen ervaring hebt wat test-e met je lichaam doet en welke sides het geeft. De mogelijke sides van tren zijn weer van een ander kaliber, en dat (waarschijnlijk in jouw geval) dus met een langwerkende ester.. Ik zou eerlijk gezegd niet in jouw schoenen willen staan op dit moment. HCG zoals gezegd vanaf dag 1 laten meelopen en 2 weken na laatste test injectie beginnen met nakuur. In het vervolg voordat je begint informatie inwinnen hier op het forum, en op basis van de meningen/adviezen van de ervaren personen je eigen conclusies trekken.

Als je op 16% staat zou ik test trouwens op 250 zetten.

Oeh zwaar kuurtje voor de 1e x en idd ik zou arofixen gebruiken voor je nakuur en mss wat arimidex bijdehand houden mocht er gyno optreden,
Als je kan ook aromasin 20mg naast je nolva gebruiken als nakuur komt op hetzelfde neer als arofixen

Tren weg laten ..

Eerste kuur alleen test 500 ....ditdatzuszo ...papagaai..blabla....ik heb wat gelezen hier en ga nu ook stoer doen tegen iedereen blablabla.

doe wat jij denkt dat goed is kerel!!
Sommige mensen proberen je alleen maar af te branden hier op dbb en het zijn vaak dezelfde i-heros :)
Maak een log met mooie foto.s erbij dan volg ik je.

Advies:

Doe je hcg 2x500iu elke week van begin kuur tot begin nakuur.
nolvadex 4weken op 20mg

Kom op man, hij weet niet eens zn voeding goed te regelen en gaat zich pas afvragen hoe die zn Hcg en nolva moet gebruiken als hij al kuurt?

Terug
Naar boven