XXL Nutrition

Eerste kuur wat raden jullie aan

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
omdat ik dat fijner vindt, ik drink niet,rook niet, gebruik geen drugs, mijn lever kan het makkelijk aan. ik wil gewoon niet spuiten. ik wil gewoon keertje kijken wat het doet, hoor van mensen dat een stomba only kuurtje/dianabol only je wel 5 kilo van kan aankomen. wat denken jullie ervan ? hier de link naar mijn foto [Link niet meer beschikbaar]
Dat ziet er netjes uit vriend!:thumb:
Ik zou als ik jou was aan de injects gaan. Je hebt volgens mij aanleg om flink door te groeien man.
 
Injecteren stelt geen reet voor man.
Orals is leuk als kickstart van een inject kuur maar only is het niks.
Vooral niet als je al een beetje stats hebt. ;)
 
Injecteren stelt geen reet voor man.
Orals is leuk als kickstart van een inject kuur maar only is het niks.
Vooral niet als je al een beetje stats hebt. ;)

hoeveel weken kickstart? zeker winstrol?
 
Ik ga denk ik maand dianabol pakken
Eerste 2 weken 30mg per dag
Laste 2 weken 40mg per dag als nakuur dacht ik aan
Prynill.
Ik heb idd de bouw ervoor om flink groot te worden.
Ik ben al heel ver gekomen zonder.
Wie weet als ik eenmaal begin met dianabol dan pak ik misschien wel
Injectie als het allemaal goed gaat Hahahahaha.
We gaan het zien. Ik denk volgende week te beginnen.
Nog 1 vraag, moet je die 3 tabs verspreiden of kan je ze allemaal tegelijk in nemen?
Ik hoorde van een vriend dat je flink water moet drinken 5 liter klopt dit?
 
Ik ga denk ik maand dianabol pakken Eerste 2 weken 30mg per dag Laste 2 weken 40mg per dag als nakuur dacht ik aan Prynill. Ik heb idd de bouw ervoor om flink groot te worden. Ik ben al heel ver gekomen zonder. Wie weet als ik eenmaal begin met dianabol dan pak ik misschien wel Injectie als het allemaal goed gaat Hahahahaha. We gaan het zien. Ik denk volgende week te beginnen. Nog 1 vraag, moet je die 3 tabs verspreiden of kan je ze allemaal tegelijk in nemen? Ik hoorde van een vriend dat je flink water moet drinken 5 liter klopt dit?
Alle drie innemen 1,5 uur voor het trainen. Geeft je een extra kracht boost tijdens het trainen. Vijf liter water vind ik wel een beetje overdreven, maar je moet wel voldoende water drinken om je nieren lekker schoon te houden.
 
Ha Axpers hay em
Ik ga maandag beginnen heren, als het bevalt ga ik misschien wel door
Bedankt voor jullie tips
 
Prynill? Je bedoelt hcg?

Beter gebruik je gewoon een serm in je nakuur.
 
Haha nice man. Overigens nice stats maar nkarit vra lav chi erevum

Vordexic es arel dbole?
 
Prynill? Je bedoelt hcg?

Beter gebruik je gewoon een serm in je nakuur.


Ik bedoel hcg, echt nakuur is niet nodig bij dbol als je nog jong bent.
En ik doe het maar 1 maand.
Ik neem voor de zekerheid toch hcg.

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

Haha nice man. Overigens nice stats maar nkarit vra lav chi erevum

Vordexic es arel dbole?


Axper, es amen inch caxum em.
Inch el uzuz es unem.
 
Ik zou me nog maar eens verdiepen in dbol en hcg.
Hcg is namelijk geen nakuur middel en dbol onderdrukt wel degelijk zodat een nakuur wel aan te raden is.

---------- Toegevoegd om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:31 ----------

Dbol only is ook gewoon kut.
 
Kerel.. Omdat je nog jong bent is een nakuur niet nodig? Een maand dboll zonder nakuur haha.. Kan je net zogoed niks nemen en 2 weken naar de mac gaan zelfde resultaat.

Pak 7 weken dbol op 30 a 40 mg met 25 dagen nolvadex op 20mg. Hcg lijkt me niet nodig met een korte oral kuur.

Was eerder voor 8 weken winstrol gegaan op 50 mg.
 
Ik bedoel hcg, echt nakuur is niet nodig bij dbol als je nog jong bent.
En ik doe het maar 1 maand.
Ik neem voor de zekerheid toch hcg.

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------




Axper, es amen inch caxum em.
Inch el uzuz es unem.
Ga je nog maar eens goed inlezen, want je begrijpt het nog niet zo goed. HCG hoeft pas vanaf kuren van 8 weken of langer. Zonde van het geld en de moeite om hiervoor HCG te nemen. Daarnaast heeft je leeftijd vrij weinig te maken met het wel of niet nodig hebben van een nakuur; die heb je altijd nodig.
 
omdat ik dat fijner vindt, ik drink niet,rook niet, gebruik geen drugs,
mijn lever kan het makkelijk aan.

ik wil gewoon niet spuiten.
ik wil gewoon keertje kijken wat het doet, hoor van mensen dat een stomba only kuurtje/dianabol only
je wel 5 kilo van kan aankomen. wat denken jullie ervan ?

hier de link naar mijn foto

[Link niet meer beschikbaar]

Orly? :D Op een aantal festivals waarop ik je heb gezien, zou men toch anders doen vermoeden :o
 
Orly? :D Op een aantal festivals waarop ik je heb gezien, zou men toch anders doen vermoeden :o


Waar heb je mij gezien dan? Doe al meer dan 3 maanden helemaal niks. En als ik wat doe dan is het nihil

---------- Toegevoegd om 09:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:41 ----------

Ik zou me nog maar eens verdiepen in dbol en hcg.
Hcg is namelijk geen nakuur middel en dbol onderdrukt wel degelijk zodat een nakuur wel aan te raden is.

---------- Toegevoegd om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:31 ----------

Dbol only is ook gewoon kut.


Ik ben nog niet begonnen, ik verzamel even info.
Je kan dbol max 8 weken gebruiken toch? Iedereeen raad 8 weken af omdat je lever naar de klote gaat.
Ik doe het maand max 6 weken.
En nakuur komt goed goed.
Als dit niks wordt dan blijf ik gewoon door trainen hahaha zonder. Masr ik wil gewoon beetje proberen
 
Zitten jullie nu elkaars lul afmeting door te geven? Gewoon Nederlands communiceren hier, in het tureks doen jullie maar in pm.

Ik denk ik zeg niks.. :D
 
Waar heb je mij gezien dan? Doe al meer dan 3 maanden helemaal niks. En als ik wat doe dan is het nihil ---------- Toegevoegd om 09:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:41 ---------- Ik ben nog niet begonnen, ik verzamel even info. Je kan dbol max 8 weken gebruiken toch? Iedereeen raad 8 weken af omdat je lever naar de klote gaat. Ik doe het maand max 6 weken. En nakuur komt goed goed. Als dit niks wordt dan blijf ik gewoon door trainen hahaha zonder. Masr ik wil gewoon beetje proberen

inb4, shitload aan reacties :roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven