AndroidHealthClinic

Eerste kuur welke?

AshwinHC

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Hallo,

IK ben 20 jaar, en ik train al minstens 2 jaar, mijn voeding is in orde plus ik train minimaal 3x in de week met een goede shema.

Maar mijn vraag is, ik loop al paar maanden vast ik zie bijna tot amper groei. Dus wil misschien besluiten om te gaan kuuren. Of vinden jullie dat te vroeg?

Zo ja, welke raden jullie mij aan, het moet niet te heftig zijn. Ben opzoek naar veel spiergroei of te wel massa en droger worden als dat kan.
Streef uiterlijk: Atletish gespierd.

En moet je bij het kuuren veel eten?

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen adviseren.

Met vriendelijke groet

met die leeftijd moet je nog niet gaan kuren

als ik je vragen zo zie, over een jaar of 3/5

Hallo,

IK ben 20 jaar, en ik train al minstens 2 jaar, mijn voeding is in orde plus ik train minimaal 3x in de week met een goede shema.
Maar mijn vraag is, ik loop al paar maanden vast ik zie bijna tot amper groei. Dus wil misschien besluiten om te gaan kuuren. Of vinden jullie dat te vroeg?
Ja, liefst 21 of ouder (reden: zie stickies)

Zo ja, welke raden jullie mij aan, het moet niet te heftig zijn. Ben opzoek naar veel spiergroei of te wel massa en droger worden als dat kan. Streef uiterlijk Atletish gespierd.
Aanraden word hier (al zou je wel 21+ zijn) niet gedaan. Jij moet je erin verdiepen, weten waar je mee bezig bent, en dan met een kuurvoorstel komen.

En moet je bij het kuuren veel eten?
Omdat je bij bvb testoesteron je spieren meer groei vermogen geeft (makkelijk gezegd) zul je ook in die behoefte moeten voorzien,. dus daar meer eiwitten voor, en door groei van je spieren gaan ze ook meer kCal verbruiken, dus tijdens de kuur je gewicht in de gaten houden en waar nodig je eetschema aanpassen

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen adviseren.

Met vriendelijke groet

Post anders je voedingsschema eens, wellicht dat we wat betreft dat wat advies kunnen geven ;)

Atletisch gespierd worden..

Denk dat je beter naar cutten kan gaan kijken met jouw stats dan naar aas ongeacht de leeftijd.. Als je op 8% staat heb je nog makkelijk 70+ kilo over en op jouw lengte is dat ruim voldoende om atletisch gespierd te zijn.

Terug
Naar boven