AndroidHealthClinic

eerste kuur

skrad

Novice
Waardering
0
* Wat je leeftijd is: 21

* Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk): 1 jaar intensief nu

* Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen: 10 kg

* Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet:

6.30u: havermoutpap met banaan.
9.45u: appel + proteine shake (met 5g creatine in, zit er al bij)
12.00u: normale maaltijd (varieert met dag, patatjes met groenten en vlees, kip of kalkoen)
15.00u: 4 sneedjes tarwebrood met kaas of tonijn
19.00u: na training proteine shake + 2 sneedjes brood met kalkoenfilet
22.00u: fruitpap (vitabis, banaan, appel en sinaasappel)

* Welke supplementen je al hebt gebruikt: creatine en proteine

* Waarom je deze kuur wilt doen: ben nieuwsgierig naar het resultaat en wil toch wat meer bereiken aan wat ik nu al heb, pics volgen nog wel dat jullie al een gedacht hebbe hoe ik er nu uitzie.

* Wat je wilt bereiken in bodybuilding op lange termijn?
een echt beest worden, btw ben nieuw op het forum, heb het via een vriend van me leren kennen, ben nog wel wat stilletjes, normaal zou er tegen volgende week wat pics moeten staan.

ik zou graag een kuur van deca + testo volgen, graag jullie mening hierover en ik hoor veel van spuiten van deca enzo maar zijn de capsules ook goed??

hier een link ervan http://www.roidstore.com/index.php?main_page=product_info&products_id=4

is dit goed?? en graag ook de hoeveelheden ervan, testo staat wel niet op deze site dusja, dat vind ik nog wel.

graag jullie meningen, en liefst niet te veel verschillende, ik zou er graag nog aan uit willen geraken, ty....

Ik denk dat het nog een beetje vroeg is voor je om te gaan kuren. Ik zie dat je 20 bent en dat je nu een jaar traint. Ik zou hier eerst nog enkele jaren naturel bij doen als ik jou was.
Kijk al eens in de voedingssectie, je schema kan zeker nog wat "verfijning" gebruiken.
Veel suc6 !

:roflol:

Met dat dieeet zul je hard gainen

verdriedubbel wat je eet, anaboler kan niet ;)

en deca en testo caps:S

Ik denk dat je je leesbrilletje maar even terug op moet zetten voor je naar de "winkel" sprint

Beetje testosting kan geen kwaad, zal je de eerste keer zeker 10kg op gainen!

• Topic Starter Topic Starter
ik heb een foto gelinkt over die capsules, wist zelf niet dat het bestond maarja, daarom dat ik ook de link erop gezet heb en gevraagd heb of dit wel klopte, deca in capsules

is fake, aan decamoleculen worden geen 17-aa geplakt en worden daardoor niet oral opgenomen.

Terug
Naar boven