Fitness Seller

Eerste kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

HaRdStEeL

Novice
Waardering
0
Hallo..

ik ben nu een jaartje verder, en maar 4 kilo bij gekomen...

denk dat ik een hele goede verbranding heb...?

ik ben 1.77 m
70 kg
vet-pecentage zeer laag

ik train 6 jaar, waarvan nu 10 maanden even niks.
veel afgevallen aan massa....mijn spieren zijn nog goed zichtbaar.

nu ben ik tot het besluit gekomen om orals te nemen vanaf volgende week.
mijn eerste kuur gaat er als volgt uitzien:
....................................................................................................

week 1-6 >>>> 40mg dianabol e/d

week 7-8 >>>> 40mg nolvadex/ 20mg nolvadex
..................................................................................
ik hoop hiermee 8 kilo zuivere spiermassa aan over te houden.

Advies en veranderingen zijn welkom....

Laterzzzz......

Ja.. Dianabol only... zijn niet veel aanhangers van hier.
Maar misschien gaat het jou prima bevallen...
De Nolvadex moet je iig op 20 mg pd zetten voor 4 weken.
Succes...

Als je na 6 jaar trainen nog niks bereikt hebt ga je dat met anabolen ook niet doen, als je niet goed aankomt eet je gewoon te weinig.

Maar ja, je zal vast schijt hebben en toch gaan kuren dus ik zou zeggen, goed kuurtje hou die nolvadex op maximaal 20mg (hoger is zinsloos) en voor 4 weken

nee nee nee nee nee.....en nee.

Nee 1: Je voeding is gewoon 100% niet in orde als je na 6 jaar trainen 70kg weegt.
Nee 2: Dianabol is gewoon geen goede kuur
Nee 3: Je verwachten niet realistisch
Nee 4: Door punt 3 is mijn vermoeden groot dat je kennis over het spul wat je gaat gebruiken erg miniem is.
Nee 5: Je trained 10 maanden niet en dan aan voorgeschreven hormonale medicijnen???
Nee 6: Zie 1

ben het eens met sava je doet wat je wilt maar na 10 maanden gelijk aan de orals gek man.
ga dan eerst weer je trainings patroon opbouwen en wacht er nog eff mee.
en dianaboll neem dan een testo.

Vandaag kwam een jongen van 16 naar mij toe.U bent toch soort dokter met anabolen?
Ik train 4 mnd duurt wat te lang,kunt u me helpen,wil beetje zoals u zijn.....ik dacht werkelijk WTF is dit?????

waar halen mensen het vandaan...dokter,anabolen,16 jaar 4 mnd trainen.
Die vrienden van mij moeten eens leren niet zo over die rotzooi te kakelen in de kleedkamers

Lijkt misschien off topic,maar waarom kom je dit soort vragen stellen,je voeding is niet goed genoeg gozer,dermate slecht als je gewoon zo niet aankomt.Daar gaat diana je echt niet bij helpen.

• Topic Starter Topic Starter
dank je wel voor de info. daar heb ik tenminste iets aan!!!

kijk, ik moest duidelijker zijn, ik train wel 6 jaar, maar ook met kleine pauzes,,en nooit aangepast gegeten..
maar thanks voor de info!!!

ik weet dat mijn voeding niet goed is,,daar ga ik ook aan werken! serieus..

ik heb zeer veel aanleg, want ik hoef maar ff te trainen, en het is snel zichtbaar.

maar ik accepteer je woorden!! omdat ik onduidelijk ben geweest.

met hoe veel ik train en eet.
ik heb veel , maar dan ook zeker 1 jaar research gedaan naar diana, etc. de voordelen en nadelen zijn zeer bekend, daarom, mijn kennis is misschien minder als die van jou, maar ik heb genoeg kennis om te weten of ik het zou doen of niet.

ik zal veel eten, en goed eten, veel trainen, goed rusten, en luisteren naar mijn lichaam, das het beste wat je kunt doen.

ik zal mijn schema op 40 mg dianabolp/d houden
met een nakuur nolvadex 4 weken lang 20mg.

daar groei ik wel van, als ik weer goed eet ,en train.

laterzzzz

pak hem niet langer dan 6 weken,en pak een nakuur.
De gain ALS je goed eet,kan zelfs zorgen voor dikke killoos massa....nee geen spiermassa.Maar doe je het goed dan kan je er aan over houden.Nogmaals zet er liever een test naast,maar als je het toch doet,idd 40mg op6 weken,4 weken 20mg nolva

suc6

Denk dat je nu best geen vragen aan Kriel meer stelt wat straks gaat dokter anabolen aan de wijn!
Dit even terzijde.

en het is niet eens voorjaar!

so what?.....

thanks 4 the info..

Komt goed!!.......dank je wel.....

Nee 1: daar heb jij gelijk in
nee 4: daar moet jij niet zo zeker van zijn.....

verder geen commentaar...

Sorry man.. maar ben er eigenlijk wel heel zeker van :)

Toch succes... houd ons op de hoogte en laat het ons weten als je over een paar maanden een illusie armer bent.

meeste mensen bevalt t anders wel die ik spreek over d-bol only.
tuurlijk is het geen goede kuur maar ik vind t n goede kennismaking met anabolen.
en lees maar op t board hie rmeeste mensen zijn hiermee begonnen en hebben meestal wel dik 6 a 7 kilo gewonnen, zal geen zuivere spiermassa zijn maar veel behouden de kilos wel.
suc6 ermee!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven