AndroidHealthClinic

eerste kuur

Marky zei:
Met alle respect Juriaan, maar dit soort verhalen gaan er bij mij niet in. Met een lengte van 1.84 moet je echt wel de 80 kg minimaal droog kunnen halen. Desnoods een schema met 5000cals per dag over 8 maaltijden verspreid per dag.

Ik woog 59 KG bij een lengte van 1.88, nu 84 KG nadat ik gewoon vrat totdat ik erbij neerviel.

Ik heb in je eerdere posts al gezien dat jij graag voor anderen beslist en dat iemand pas mag kuren als zijn armen minimaal 43 cm droog zijn. Je mag best je mening als outsider geven maar als jij denkt dat ik geen voedingsschema in elkaar kan zetten heb je het mooi mis.

Die jongen groeit echt niet ik heb hem op 4500 kcal en 300 gram eiwit gezet en de vooruitgang is echt minimaal!

rustig jur,

zie dat je nog steeds ryubolic gebruikt :D

Ryu zei:
rustig jur,

zie dat je nog steeds ryubolic gebruikt :D

Ben helemaal niet boos hoor maar vind het gewoon erg persoonlijk wanneer iemand gaat juicen. Kijk als je een paar maanden traint en gaat kuren ben je dom bezig maar als je al 3 jaar traint aan de eetschema's zit en dan kuurt is het andere koek

De vraag is wat je dan kunt bereiken, als je natuurlijk al niet kunt groeien, denk je dan niet dat de resultaten van een kuur ook erg minimaal en tijdelijk zullen zijn ? Of is er echt iets grondig mis met de hormoonspiegels van het slachtoffer (labtestjes enzo)

Ik weet dat wij beide een andere opvatting hebben over wanneer iemand klaar is om te kuren Juriaan. :) Maar mijn commentaar was ook deels geassocieerd met de topicstarter! Er zijn GEEN excuses onder welke gegeven omstandigheden dan ook om te gaan kuren bij een gewicht 63 KG. PUNT!

Begrijp me niet verkeerd, heb evenveel respect voor hardtraindende gebruikers dan niet gebruikers. :thumb: Maar als iemand met 63 KG wil gaan kuren bij 1.74 cm, vindt ik dat simpelweg ondoordacht en ook in mindere mate ook een gebrek aan volharding.

Marky zei:
Ik weet dat wij beide een andere opvatting hebben over wanneer iemand klaar is om te kuren Juriaan. :) Maar mijn commentaar was ook deels geassocieerd met de topicstarter! Er zijn GEEN excuses onder welke gegeven omstandigheden dan ook om te gaan kuren bij een gewicht 63 KG. PUNT!

Begrijp me niet verkeerd, heb evenveel respect voor hardtraindende gebruikers dan niet gebruikers. :thumb: Maar als iemand met 63 KG wil gaan kuren bij 1.74 cm, vindt ik dat simpelweg ondoordacht en ook in mindere mate ook een gebrek aan volharding.

En zo is het! :clap:

eiwit

he, he, wat leuk jongens
grammen natuurlijk per kg lichaams gewicht. :p

6 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht ? Lijkt me rijkelijk veel... (achtelijk veel zou ik zelfs willen zeggen).

wazzup zei:
6 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht ? Lijkt me rijkelijk veel... (achtelijk veel zou ik zelfs willen zeggen).

Dan wordt je moddervet man.....zou het op n max van 4 gr/kg houden. Zelfs dat heeft MIJ inmiddels een aardige pens bezorgt.

Juriaan zei:
Die jongen groeit echt niet ik heb hem op 4500 kcal en 300 gram eiwit gezet en de vooruitgang is echt minimaal!
Hardgainer... die kunnen ook groeien maar het trainen en eten is gewoon veel belangrijker nog...

Zo zou ik zijn trainingsvolume laag houden, enkel zware compound oef laten doen (liefst gericht op techniek & kracht in begin) en als hij gaat werken dan zijn 8 maaltijden van 700-800 kcal per keer bijna nodig om echt resultaat te zien. Sommigen hebben het nu eenmaal moeilijker, maar ik vind niet dat je daarom moet gaan kuren. Maar het is zijn beslissing, en meestal leert men liever uit fouten dan naar raad te luisteren.

janpan zei:
hello ,
ik ben van plan een eerste kuur te volgen , maar het moet verantwoord zijn , wie kan me wat tips geven over welke producten en hoeveel ik er van moet moet gebruiken .
momenteel ben ik 1m76 en weeg 63 kg, ik zou een kilo of 10 droge spiermassa willen bijkomen , kan dat?

mvg jan

Voor jou is het meeste wat er hier gezegd wordt misschien gezeik maar ik zou hier op dit forum eerst maar ff goed rondkijken. Als je dat had gedaan had je deze vraag zelfs niet gesteld.

Ik was zelf ook altijd een ware ecto, ik ben 1.78 en woog altijd rond de 63 kilo. binnen 1,5 jaar ben ik van 63 naar 77 met 13% vet gegaan zonder te kuren.
Het enige wat jij moet doen is heel veel vreten goed trainen en misschien een beetje creatine gebruiken.

ik heb foto's gezien op amerikaanse forums van jongens die gingen kuren met 60 kilo maar dat wordt er echt niet mooier op.

Ik zou zeggen probeer het op zijn minst 2 maanden met een goed dieet dan kun je eigen conclusie's trekken.....

younggod zei:
ik heb foto's gezien op amerikaanse forums van jongens die gingen kuren met 60 kilo maar dat wordt er echt niet mooier op.

Ik zou zeggen probeer het op zijn minst 2 maanden met een goed dieet dan kun je eigen conclusie's trekken.....
Precies. Je kan geen huis bouwen als je nog aan de fundamenten bezig ben.

Hoi Janpan,

Ik ben zelf 193 cm en woog voordat ik ging kuren 69kg!!! 4 weken na de kuur woog ik nog steeds 81 kg en ik kan je vertellen dat ik me er erg prettig bij voel en goede reacties van mensen krijg op mijn lichaam!!!
ik heb 10 weken gekuurd met deca 200mg per week en een schema naposim. (opbouw en afbouw)

Groeten Silence

hey kerel....

wel erg grappig dat je je vraag in zo een oud topic post waarin het iemand anders word afgeraden..

wat dacht je ???

5 mg is een beetje veel als eerste kuur. Ik zou beginnen met 2,5 mg/dag :cool:

Pumpin' zei:
WAT!!!!

63 kg en dan gan kuren!!!?? JE BENT GEK!!

je wilt een verantwoorde kuur:

week 1-52: VOEDING
week 1-52: TRAINING

Bro! Een betere kuur had je niet voor kunnen stellen. Karma on the way for you!!

Ryu zei:
ik zal je maar ff uit de shit helpen dan maar.

10 kg droge massa zal in mijn ogen best moeilijk worden.

Je moet nu gaan kiezen of je voor de kilo's of voor de spieren gaat.

Als je gaat kuren met test. zal je goede gains maken maar ook enig vet aanzetten en vocht vasthouden. Maar dan kan je wel rondt de 10 kilo halen. Maar ja droge massa is het niet.

Wil je echt droog moet je voor Boldenone en Winstrol gaan. Zal nog niet met al te gekke andere dingen gaan spelen aangezien je nog beginner bent.

Dus wat je kan doen

1-10 Test Ent. 500mg P/w
10-12 Winstrol 50mg per dag

1-10 Boldenone 400 mg
6-12 Winstrol 50 mg per dag

Ga er vanuit dat je zelf wel goede nakuur kan verzinnen ?

Ik vind dit als eerste kuur te zwaar.

alweer een oud topic :rolleyes: Lezen voordat je post is blijkbaar ook een kunst.

En ontopic voorzover het jou topic is baxter... PAS 19 jaar en PAS 1,5 jaar aan het trainen, en nu al een kuurtje willen?

doe dat maar niet :gosh: . Lees dit forum maar eens goed door, ook de stickies boven aan dit forum. Maak train/eet schema's en ga er maar een paar jaar tegen aan.

Leviathan zei:
Dan wordt je moddervet man.....zou het op n max van 4 gr/kg houden. Zelfs dat heeft MIJ inmiddels een aardige pens bezorgt.

van eiwit wordt je niet dik. Ligt aan de totale hoeveelheid kcal. En je moet alijd kijken naar de verhouding eiwit/kh/vet

maar idd. 4gr/kg is meer dan genoeg.

Terug
Naar boven