AndroidHealthClinic

eerste kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramon18

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
26%
hallo allemaal ,
ik zal me eerst eens even voorstellen,

ik ben ramon en ik ben 18 jaar en ik train al 2 maandjes .
ik wil nu graag aan me eerste kuur beginnen.
ik ben gaan lezen en heb uitgevonden dat anadrol de beste keus is omdat het de krachtigste is . ik ga hem voor 6 weken doen op 150 mg per dag .
is dit een goeie keus of is het beter om dianabol te doen?
mijn stats zijn nu 1.80 84 kg met 25 procent vet ik denk dat dat een goeie stats zijn om te beginnen want ik denk dat ik nu zonder kuur niks meer groei

ik hoor het.

Te jong

Edit: Net echt ;-)

Laatst bewerkt:
The troll is strong with this one.

trol?
- te jong, je mag niet eens posten hier
- zou dan tog beter lezen als je denkt dat anadrol de beste keus is als 1e kuur
- je stats zijn verre van goed om een kuur te pakken

mijn tip
blijf er van af en train een paar jaar en eet gedisciplineerd dit is niks met 25 procent vet

150 anapolon is veel te weinig,300-400 ed voor week of 12

25%vet? Halveer dat eerst maar eens, zet wat massa aan en vraag t dan nog maar eens

• Topic Starter Topic Starter
150 anapolon is veel te weinig,300-400 ed voor week of 12

denk je dat ? ik dacht dat dat het wel zou zijn.
dus ik moet 400 mg per dag voor 12 weken doen ?
dat is toch iets te veel van het goeie maar dan knal ik wel .
maar dan krijg ik wel puistjes op me hoofd maar dat maakt me niet uit
dankjewel voor je advies ;)

7. Mensen onder de 21 jaar mogen geen AAS aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 21 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 21 mogen geen AAS gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische instanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 21 jaar.

En verwacht je aan opmerkingen en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je toch post.

Lees de regels.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven