XXL Nutrition

eerste kuur

• Topic Starter Topic Starter
lees trouwens dat winstrol een DHT is.
wil liever niet extra haargroei over mn lichaam, heb al genoeg borst en buikhaar en wil niet nog extra op mn rug of iets!
of valt dit mee?
heb dan liever iets meer vocht dan ongewenste haargroei!

Winstrol kracht en je verliest vet. Volgens mij bevorderen ze bijna allemaal haargroei hoor.

testosteron zet ook om in een gedeelte DHT dus kan je hoge dosis test ook wel schrappen.

Je verliest geen vet van winstrol je verliest vet door je voeding.

Icm juiste voeding natuurlijk

Maar zo gek is die kuur toch niet?

Week 1-12 : Test-E 500mg/EW
Week 1-4: Dbol 40 mg/ dag
week 8-12 winstrol 50mg/ dag
Week 14-18: nolvadex 20 mg/dag

Of kan ik winstrol beter 10-14 nemen?

Elke anabool heeft zo ze nadelen man.. Als dat je al afschrikt kan je er beter nog even mee wachten of beter niet doen..

Ja dat snap ik, las een paar sites die dat vermeldden, bij gebruikerservaringen valt het wel mee, dat schrok me af maar wil niet snel opgeven.

Eerst maar even cutten tot 12% en dan gaan de spuitjes erin

of bulken of cutten

hypertrofie heeft tijd nodig.

Je word niet harder/droger van aas maar van voeding.
Hoe nutteloos is het voor een bulking aas te nemen als dbol voor dan 6 weken later te cutten met winstrol verlies je je massa terug.
Maak een keuze tussen bulken cutten.

AAS heeft weldegelijk positieve invloed op je stofwisseling. Uiteraard icm met kcal inname en nutrienten keus.

AAS heeft weldegelijk positieve invloed op je stofwisseling. Uiteraard icm met kcal inname en nutrienten keus.
Ja hoor dat weet zeker low dose test high dose tren.
Maar de mensen denken dat ze in het begin dbol kunnen nemen 10kg pakken en dan op het einde wat winstrol en dan 8% uit hun kuurtje komen.
Maar dat gaat gewoon niet, ik ben van mening dat bulken en cutten niet samengaat.
Wel kan je cleanbulken op tren etc. Maar daar gaat dit kuurtje niet over.

Het gaat mij niet erom dat ik er perse droger uitkom, wil het vet en vocht die ik met de dbol krijg weg/verminderen door aan t einde van m'n kuur winstrol toe te voegen, uiteraard met de juiste voeding

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 12:14 ----------

of bulken of cutten

hypertrofie heeft tijd nodig.

Eerst cutten, half jaartje extra doortrainen voor maximaal spiergroei en dan kuurtje, moet genoeg zijn voor de spieren toch

Ja hoor dat weet zeker low dose test high dose tren.
Maar de mensen denken dat ze in het begin dbol kunnen nemen 10kg pakken en dan op het einde wat winstrol en dan 8% uit hun kuurtje komen.
Maar dat gaat gewoon niet, ik ben van mening dat bulken en cutten niet samengaat.
Wel kan je cleanbulken op tren etc. Maar daar gaat dit kuurtje niet over.

true!

vandaag gewogen, woog 90,8 kg
is dit normaal? ik was op 17 oktober op 97kg begonnen..
als ik zo door kan gaan zit ik zo op 12-10%
merk dat mn zwembandjes weg zijn en dat ik nu vooral veel vet op mn buik nog heb..

Ja maar zit hoogstwaarschijnlijk 3-5 liter vocht bij.

dus kwa vet% zal het niet veel schelen.. hmm
ga wss vrijdag weer laten meten, ben benieuwd wat er uit gaat komen
hoop zo snel mogelijk op 12% uit te komen en kijken hoeveel spiermassa ik kan bouwen

Dit zal zeer waarschijnlijk de kuur worden:

Week 1-12 : Test-E 500mg/EW
Week 1-4: Dbol 40 mg/ dag
week 8-12 winstrol 50mg/ dag
Week 14-18: nolvadex 20 mg/dag
Eventueel: arimidex 1-14 0,25mg/dag

Om het vocht tegen te gaan en eventueel vet wil ik misschien 0,25mg arimidex per dag erbij nemen. Lees verschillende dingen hierover, dat je gains minder zouden zijn ermee en anderen zeggen dat op deze dosis je daar niks van merkt en zijn zeer tevreden over de "lean muscle" resultaten.

Als ik die vet en vocht na m'n kuur zou willen verliezen verlies ik toch ook een klein beetje spiermassa? Denk persoonlijk dat die arimidex Een goede toevoeging is. Hierbij met alles van uitgaande dat voeding helemaal in orde is.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven