Fitness Seller

eerste kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Hahaha nee joh.
Gaat hier wel rustig.

Test-P is veel sneller uit je lichaam mocht het mis gaan met je medicijnen of paniekaanvallen en je stopt daarom de kuur.

Test-P is veel sneller uit je lichaam mocht het mis gaan met je medicijnen of paniekaanvallen en je stopt daarom de kuur.

Dat is inderdaad waar.
Ik zal het eens met m'n psychiater overleggen, maar denk persoonlijk niet dat de test veel invloed zal hebben op de paniekaanvallen.

Heb topic even doorgenomen :

Op is 1.83~ en weegt 62 kg ...
Op weet niet wat Test C is.
Op vraagt waarom het beter is op Test-e ipv test-c te gebruiken
Op heeft zijn gear al besteld terwijl hij uberhaubt niet eens weet wat de middelen exact doen en wat de bijwerkingen zijn en wisselwerkingen wat voor kan komen met gebruik van paroxetine 20 mg.
Op voetbalt en traint geen benen
Op heeft geen voedingsschema

Dat is inderdaad waar.
Ik zal het eens met m'n psychiater overleggen, maar denk persoonlijk niet dat de test veel invloed zal hebben op de paniekaanvallen.

Ik heb ook een paniekstoornis gehad. Slikte hiervoor Escitalopram, had overigens geen enkel probleem met de combinatie test-e, medicijnen & stoornis.

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 22:09 ----------

Heb topic even doorgenomen :

Op is 1.83~ en weegt 62 kg ...
Op weet niet wat Test C is.
Op vraagt waarom het beter is op Test-e ipv test-c te gebruiken
Op heeft zijn gear al besteld terwijl hij uberhaubt niet eens weet wat de middelen exact doen en wat de bijwerkingen zijn en wisselwerkingen wat voor kan komen met gebruik van paroxetine 20 mg.
Op voetbalt en traint geen benen
Op heeft geen voedingsschema

Oftewel van toepassing op meer dan de helft van de topics in deze sectie... And your point being?

Ik voetbal niet?
Wisselwerkingen ben ik inderdaad nirt goed van bewust, vandaar dit topic.

Ik heb ook een paniekstoornis gehad. Slikte hiervoor Escitalopram, had overigens geen enkel probleem met de combinatie test-e, medicijnen & stoornis.

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 22:09 ----------

Oftewel van toepassing op meer dan de helft van de topics in deze sectie... And your point being?
Ben je serieus? Hij zal zijn gezondheid schaden en alles verliezen in de nakuur. Verder boeit het me niet echt wat hij doet met zijn lichaam

Basic cycle
1/12 Test-E 500 mg
14/17 Nolvadex 20 mg

Alsjeblieft OP

Dit soort topics knallen je om de oren de laatste tijd, @ TS aub begin er niet aan. Je hebt geen verstand van AAS, je eet niet goed, je zal amper iets vasthouden en je bent nog jong dus ik adviseer lekker knallen tot je 21ste en dan eventueel kuren. Maar goed do whatever the **** you wanna do, ken er wel meer die op hun 19e begonnen en daarna permanente schade aan hun lichaam hebben overgehouden.

Waarom zal ik alles verliezen in de .akuur?
Graag wat meer onderbouwing mensen.

Deze maand is lekker gegaan ja.
Weeg middels geen 62kg meer maar zit nu op 67.
Nog vrij weinig, maar dan nog.

Ben je serieus? Hij zal zijn gezondheid schaden en alles verliezen in de nakuur. Verder boeit het me niet echt wat hij doet met zijn lichaam

Basic cycle
1/12 Test-E 500 mg
14/17 Nolvadex 20 mg

Alsjeblieft OP

Had zijn leeftijd nog niet gezien, veel te jong natuurlijk maar goed. Doelde er ook meer op dat meer dan de helft van de topics hier gestart worden door mensen die weinig tot niets weten van AAS. Maar daar is deze sectie ook voor om informatie in te winnen.

@ TS wacht nog een paar jaar, srsly. De redenen zijn al genoeg genoemd in dit topic.

Oke, maar ik zie 500g test voorbij komen.
250lijkt mij voldoende om te proberen toch?
Kan later altijd nog een kuur doen.

Eerst 70 kilo
Minimaal maand je aan een kcal hoeveelheid of schema houden

En dan zo ik 10 weken 500mg zetten.

Maar wel eerst overleggen met je psychiater, t lijkt mij geen slimme keuze gezien je geestelijke gesteldheid + stressvolle tijd.

Bedankt voor je advies.
Ik heb de gear al, maar hoef nog niet direct te zetten natuurlijk.

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 22:27 ----------

En wil echt laag beginnen om te kijken wat het met me doet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven