XXL Nutrition

Eerste kuur

Waardering
0
Hallo,

Ik lees al wat jaartjes mee maar heb nu voor deze specifieke vraag maar is een account aangemaakt.
Ik ben een man van 26 jaar (1.78-80kg-vp 16%)met 8 jaar fitnesservaring, waarvan 5 jaar op serieuze schaal (voeding, 5x per week). Ik maak zie al een tijd geen echte progressie meer in de spiegel en ook mijn kracht gaat erg langzaam vooruit dus ik wil eens een start maken met AAS.

Een aantal van mijn vrienden/gymbuddies gebruiken aas maar ik heb niet het idee dat hun daadwerkelijk weten waar ze mee bezig zijn. Ik probeer verstandiger te zijn. Zij injecteren en nemen van alles door elkaar wat de nodige bijwerkingen met zich meebrengt die ik graag probeer te voorkomen. Ik wil graag kennismaken met AAS en graag wat droger worden. Daarom wil ik starten met een beginnersdosis anavar + creatine.

Nu is mijn vraag: ik heb een potje Anavar 50Mg tabletten gekocht en wil graag de juiste manier van inname weten (tijdstip). Ik heb gelezen dat je anavar het beste over de dag kan verdelen, ik heb dus 50mg pillen. Is het dan het verstandigst om die 50mg te verdelen in 1, 2 of 3 porties over de dag? Ik geloof dat ik de creatine het best bij het ontbijt kan nuttigen correct me if i'm wrong. Ik train meestal rond 13:00 of 14:00.

Staat hier nu iets compleet belachelijks in laat het me dan weten, ben hier om te leren.
Alvast bedankt,

Met sportieve groet,

Krachtpatser88

Hoe kan je met 5 jaar serieus trainen nog zulke slechte stats hebben dan.
Als je var only doet zou ik ze verdelen in 2 keer.
Vind 50mg per tab wel echt veel, ben benieuwd of er daadwerkelijk 50mg werkzame stof inzit.

Ik twijfel ook over de 50mg tabs. Heb ze nog geen kans gegeven maar dat zit er ook niet in.

Leuk dat je creatine met aas combineert aangezien ze de creatinesynthese bevorderen maar let er wel op dat je meer erbij gaat eten. Ze bevorderen de eiwitsynthese namelijk ook en daar moet je gebruik van maken. Ik zou, als ik ze zou moeten verdelen, een halve tab sochtends en een halve tab 90min voor de training pakken voor 6 weken. Nakuur zou ik gewoon standaard nolva pakken voor 3 weekjes op 20mg

13-14 uur trainen lees ik nu pas sorry. Dan een halve tab 90min voor training en een halve tab met het avondeten Ofzo

Zou je je bf% niet eerst verlagem voordat je met AAS begint?

• Topic Starter Topic Starter
Hallo,

Voor mensen die afvragen waarom mijn stats zo slecht zijn, hier heb ik denk een verkaring voor. Ik ben altijd last gehad van overgewicht. Ik woog 89kg met een vp van 28%, ben toen afgevallen naar 72kg en een vp van rond de 15%. Verder heb ik ook vaak last gehad van motivatieverlies en dan stopte ik weer een tijdje. Tevens ben ik een soort van drugsverslaafd geweest voor een maand of 6(amfetamine op vrijdag, zaterdag, zondag). Ik was dan 3 dagen wakker en at amper. Hierdoor verloor ik weer de gainz die ik doordeweeks gemaakt had, ik weet 't super dom en gevaarlijk.

Hallo,

Voor mensen die afvragen waarom mijn stats zo slecht zijn, hier heb ik denk een verkaring voor. Ik ben altijd last gehad van overgewicht. Ik woog 89kg met een vp van 28%, ben toen afgevallen naar 72kg en een vp van rond de 15%. Verder heb ik ook vaak last gehad van motivatieverlies en dan stopte ik weer een tijdje. Tevens ben ik een soort van drugsverslaafd geweest voor een maand of 6(amfetamine op vrijdag, zaterdag, zondag). Ik was dan 3 dagen wakker en at amper. Hierdoor verloor ik weer de gainz die ik doordeweeks gemaakt had, ik weet 't super dom en gevaarlijk.
Oke, en je uitweg is een kuur? Je weet dat je daardoor weer naar de klote kan gaan zonder enige vorm van kennis?

Ik zou als ik jou was nog paar jaar natty door trainen. Redelijke stats halen en je voeding in orde hebben.

Ik vind eerlijk gezegd je lengte in centimeters min 100 op <12% Vp de minimum statts om mee te beginnen met kuren. Hij zit er niet zo heel ver vanaf vind ik

Oke, en je uitweg is een kuur? Je weet dat je daardoor weer naar de klote kan gaan zonder enige vorm van kennis?

Ik zou als ik jou was nog paar jaar natty door trainen. Redelijke stats halen en je voeding in orde hebben.

Nee een kuur is zeker geen uitweg. Ben al 5 jaar clean en train nu 5 jaar echt goed zoals ik in mijn eerste post vermeld heb. Ook heb ik wel wat basiskennis over AAS vergaard op dit forum en heb al lang getwijfeld of ik er mee zou gaan beginnen of niet. Ik voel nu dat ik er klaar voor ben. Mijn enige vraag was ook op welke tijdstippen ik het beste zou kunnen nemen.

Toch bedankt voor je bezorgdheid ;)

Zo'n hoge dosis van alleen anavar kan je wel bijwerkingen geven. Die kilo of wat die je ervan wint zie je met dit vet% nauwelijks en ben je na het kuurtje ook zo weer kwijt en dan moet je weer een paar maanden herstellen.

Je motivatie smoesjes aanpakken nog enkele % zakken en je hoeft die troep niet meer. Dan sta je er van de zomer beter bij dan herstellend met een vet% dat flink oestrogeen wordt.

Nee een kuur is zeker geen uitweg. Ben al 5 jaar clean en train nu 5 jaar echt goed zoals ik in mijn eerste post vermeld heb. Ook heb ik wel wat basiskennis over AAS vergaard op dit forum en heb al lang getwijfeld of ik er mee zou gaan beginnen of niet. Ik voel nu dat ik er klaar voor ben. Mijn enige vraag was ook op welke tijdstippen ik het beste zou kunnen nemen.

Toch bedankt voor je bezorgdheid ;)
Niet om je te bashen, maar als je 5jr traint en 5jr echt goed traint, heb je wel echt matige progressie gebouwf man.. Heb mensen met selchtere stats gezien, en die hebben het verder gebouwd dan jij. En dat zonder aas..

Niet om je te bashen, maar als je 5jr traint en 5jr echt goed traint, heb je wel echt matige progressie gebouwf man.. Heb mensen met selchtere stats gezien, en die hebben het verder gebouwd dan jij. En dat zonder aas..

Ja ok, elk lichaam is natuurlijk anders. Mijn kracht vind ik zelf nog best hoog vergeleken met mijn vrienden die al tijden aan de aas zitten.

Ja ok, elk lichaam is natuurlijk anders. Mijn kracht vind ik zelf nog best hoog vergeleken met mijn vrienden die al tijden aan de aas zitten.
Dus als ke vrienden aan de aas zitten moet jij het ook?

Aangezien je waarsschijnlijk toch al je keus gemaakt heb..
Cruiscontroll heeft je een tip gegeven over wanneer te nemen. Al nagedacht over nakuur?

No offense maar 5jaar serieus trainen 5x per week en voeding bijhouden en dan 16% bij 80 kg bij 178?
Ik ken mensen met betere stats die nog nooit een gewicht hebben aangeraakt.

Fucking autocorrect. 1x verkeerd getypt en blijft nu dit doen=(
Autocorrect is autocoureur trouwens. Ook leuk.

Offence en offense zijn beiden correct, offense heeft de voorkeur bij onze 'Muricans.
In dat geval.. Dit is nooit gebeurt. *wist geheugen van iedereen* Will Smith dingen enzoo..

39463309.jpg

Terug
Naar boven