MuscleMeat

Eerste kuur

In dat geval.. Dit is nooit gebeurt. *wist geheugen van iedereen* Will Smith dingen enzoo..

39463309.jpg
Leuk he 2 verschillende manieren van Engels, maar ik haal ze ook altijd door elkaar hoor:o. Burned/burnt, offence/offense, mom/mother, color/colour...

Gaat niet alleen om de stats + vergeten te melden dat ik m'n bulk zit, ik was 12%.
Waar gaat het dan wel om? Of je nu traint op kracht of whatever je zal spiermassa aankomen.
En waarom kuren als het niet gaat om stats? Waarom je stats vermelden als het niet gaat om stats?

No offense maar 5jaar serieus trainen 5x per week en voeding bijhouden en dan 16% bij 80 kg bij 178?
Ik ken mensen met betere stats die nog nooit een gewicht hebben aangeraakt.

no offence maar 80kg 16% bij 1.78 zonder te trainen?

ik snap je punt maar dat is ook weer BS.

Lol Nee. Ik train sinds m'n stop weer 5jaar. Goed man conclusies trekken zondet enige aanleiding. Zijn een hoop mensen goed in hierzo

je zegt dat je zonder te trainen 70 kg 7% was.
nu train je dus 5 jaar en ben je 86kg 11%? als dat nog accuraat is.

wat mis ik hier?

je zegt dat je zonder te trainen 70 kg 7% was.
nu train je dus 5 jaar en ben je 86kg 11%? als dat nog accuraat is.

wat mis ik hier?
Niet accuraat nein. Stats al jaar of 2-3 niet geüpdate.
Los van wat mijn stats zijn, wat is dr zo bijzonder aan 86 bij 180 op 16%?

Niet accuraat nein. Stats al jaar of 2-3 niet geüpdate.
Los van wat mijn stats zijn, wat is dr zo bijzonder aan 86 bij 180 op 16%?

niets bijzonders.

maar om te zeggen dat hij slecht traint en eet omdat je mensen kent die die stats hebben zonder te trainen is ook een nutteloos argument.

Volgens mij is het niet erg verstandig om aas te gebruiken. aangezien je een tijdje verslaafd bent geweest, zou er best een kans inzitten dat je hier ook verslaafd aan raakt.

niets bijzonders.

maar om te zeggen dat hij slecht traint en eet omdat je mensen kent die die stats hebben zonder te trainen is ook een nutteloos argument.
wou je anders beweren na zulke stats na 5 jaar EN ''serieus'' trainen EN voeding bijhouden? :o

wat.

wil je zeggen dat ik beweer dat die stats na 5 jaar goed trainen en eten niet zouden veranderen?

tuurlijk zouden ze veranderen.
hij zegt dat dat zn stats zijn NA 5 jaar serieus trainen en voeding. waarop ik zei dat dat schijtstats zijn en dat sommige mensen dusdanige stats hebben zonder training

hij zegt dat dat zn stats zijn NA 5 jaar serieus trainen en voeding. waarop ik zei dat dat schijtstats zijn en dat sommige mensen dusdanige stats hebben zonder training

je weet niet waar hij vandaan komt.
mijn stats zijn ook ''schijt'' maar ik ben wel 22-23kg lean mass aangekomen.

buiten dat twijfel ik aan deze mensen die zogenaamd betere stats hebben dan TS zonder te liften.

1.78m 80kg 16% zonder te liften.

plak daar 20kg(5 jaar goed bodybuilden is dat best te doen) lean mass op en cut 6% en je bent meer dan 90kg op 1.78 10%

Laatst bewerkt:
je weet niet waar hij vandaan komt.
mijn stats zijn ook ''schijt'' maar ik ben wel 22-23kg lean mass aangekomen.

buiten dat twijfel ik aan deze mensen die zogenaamd betere stats hebben dan TS zonder te liften.

1.78m 80kg 16% zonder te liften.

plak daar 20kg(5 jaar goed bodybuilden is dat best te doen) lean mass op en cut 6% en je bent meer dan 90kg op 1.78 10%
als je ervan uitgaat dat gewichtwinst alleen uit vet of spier bestaat en dat je met goed cutten alleen vet of spier verliest. Vocht is ook een enorm gedeelte, samen met glycogeen. dat moet je niet vergeten. Ik ben de laatste anderhalve maand 4 - 5 kg gezakt om 2 % vet te verliezen, zonder (veel) spiermassa kwijt te raken.

als je ervan uitgaat dat gewichtwinst alleen uit vet of spier bestaat en dat je met goed cutten alleen vet of spier verliest. Vocht is ook een enorm gedeelte, samen met glycogeen. dat moet je niet vergeten. Ik ben de laatste anderhalve maand 4 - 5 kg gezakt om 2 % vet te verliezen, zonder (veel) spiermassa kwijt te raken.

Dit had ik ook toen ik 110k was. 3% vet kwijt en 5 kilo lichter !!! :eek:

Terug
Naar boven