MuscleMeat

Eerste kuur

Maar terug naar waar we begonnen waren.. Kunnen we TS niet gewoon antwoord op zijn vraag geven ipv zijn statts af te kraken? Misschien kennen jullie mensen die zonder te trainen betere statts hebben maar geloof me, ik ken meer mensen die met slechtere statts begonnen zijn met kuren

als je ervan uitgaat dat gewichtwinst alleen uit vet of spier bestaat en dat je met goed cutten alleen vet of spier verliest. Vocht is ook een enorm gedeelte, samen met glycogeen. dat moet je niet vergeten. Ik ben de laatste anderhalve maand 4 - 5 kg gezakt om 2 % vet te verliezen, zonder (veel) spiermassa kwijt te raken.

Vocht en glycogeen zal indd ook voor gewichtsverlies zorgen als je gaat cutten.
Maar dat is omdat je in een caloric deficit komt, als je stopt met cutten komt dat weer terug.

Maar indd erg offtopic.

Thnx.

Nu de rest nog

Maar terug naar waar we begonnen waren.. Kunnen we TS niet gewoon antwoord op zijn vraag geven ipv zijn statts af te kraken? Misschien kennen jullie mensen die zonder te trainen betere statts hebben maar geloof me, ik ken meer mensen die met slechtere statts begonnen zijn met kuren
true, maar die verdienen het ook om afgezeken te worden. Kan je ze hier taggen? :roflol:

nee joke. ik hou op. en @basmca goeie back nohommel

Ik had diezelfde stats na 1 jaar trainen

Terug
Naar boven