AndroidHealthClinic

Eerste kuur

IronWarrior

Ripped Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
10 topantwoorden
Waardering
2.155
Lengte
1m93
Massa
122kg
Vetpercentage
15%
Hallo,

Nu zit ik te denken om binnenkort een kuur te doen. Dit wordt mijn eerste kuur.

Week 1-4 Dianabol 30mg
Week 1-10 Test E 500mg
Week 13-16 Nolvadex

Nu hoop ik zo'n 6 á 7kg over te houden van deze kuur. Maar hoe lang hou ik dit vast? Is dit blijvend of verdwijnt dit uiteindelijk weer? Want ik wil wel 'lange' off periodes doen namelijk.

Mijn stats zijn:

1.90cm
93kg
11,5%

Laatst bewerkt:
10 tot 14 dagen na laatste inject beginnen met nakuur ipv 21 dagen.
Laat je geen hCG meelopen? Zal met je huidige stats niet heel bang wezen om veel gewonnen spiermassa kwijt te raken, met de dbol en test zal je wel behoorlijk wat vocht pakken wat je in de eerste weken na de kuur weer kwijtraakt.

• Topic Starter Topic Starter
10 tot 14 dagen na laatste inject beginnen met nakuur ipv 21 dagen.
Laat je geen hCG meelopen? Zal met je huidige stats niet heel bang wezen om veel gewonnen spiermassa kwijt te raken, met de dbol en test zal je wel behoorlijk wat vocht pakken wat je in de eerste weken na de kuur weer kwijtraakt.

HCG denk ik nog over na. Maar zie dat het heel veel aangeraden wordt. Dus de kans dat ik die 6 á 7 kg blijvend is, is dus groot. Van dat vocht ben ik op de hoogte.

Hoeveel test was je van plan te Zetten?
icm hcg heb je naar mijn mening de ideale eerste kuur!
Je zou kunnen overwegen je vp iets te verlagen,

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
ik heb deze kuur ook gedaan als eerste en zou dat echt nooit meer doen en niemand aanraden. De sides en het herstel vielen erg tegen bij mij, dat komt door de A:E verhouding. Ik raad je aan het Topic van Cools eens te lezen (begin gewoon op de eerste pagina waar het eea uitgelegd wordt ;-)) Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma.
Ik heb later toch aangedurft een kuur te doen en heb de test-e en primo kuur gedaan en die is top bevallen!

Lekker eerste kuurtje als je vp wat lager is.

Haha 8% - 12% is ideaal. Iedereen zit hier te zeuren over vp. Ik heb gekuurd op 20%, geen sides geen last van gehad. Je moet het ook niet overdrijven. Als jij 11,5% hebt met een 5 punts huidplooi meting kan je prima starten.

Haha 8% - 12% is ideaal. Iedereen zit hier te zeuren over vp. Ik heb gekuurd op 20%, geen sides geen last van gehad. Je moet het ook niet overdrijven. Als jij 11,5% hebt met een 5 punts huidplooi meting kan je prima starten.
'Zeuren'' als dit al zeuren voor jou is zul je het vast vervelend hebben met je vriendin :p
Het is gewoon slimmer om laag te zitten, kun je niet omheen

6/7 kilo vvm kan je vergeten ;)

Omdat jij geen sides had gaat niemand sides hebben ofzo?

Je kan als natural nog veel meer eruit halen zeg maar 10kg boven je lengte
Je valt toch weer terug naar je oorspronkelijke gewicht.
Wellicht heb je je keuze al gemaakt, zeker als je de gear al in huis heb
Als 1e kuur al gelijk met winny beginnen is toch erg belastend.
Je lichaam reageert ook al op een licht kuurtje.
bv test - primo 200-200 of 250 -250
Lees Cools topic...;)

Je kan als natural nog veel meer eruit halen zeg maar 10kg boven je lengte
Je valt toch weer terug naar je oorspronkelijke gewicht.
Wellicht heb je je keuze al gemaakt, zeker als je de gear al in huis heb
Als 1e kuur al gelijk met winny beginnen is toch erg belastend.
Je lichaam reageert ook al op een licht kuurtje.
bv test - primo 200-200 of 250 -250
Lees Cools topic...;)

Meer ook :)

Terug
Naar boven