MuscleMeat

eerste kuur

post je stats eens is een stuk makkelijker....

Als je om meningen vraagt hoor je ook gelijk even je stats te vermelden,kerel.

Zo kan niemand wat zinnigs zeggen namelijk.

Ik kan je nu alvast zeggen dat een combi van dbol en oxy HEEL FOUT is!

Of de een of de ander en in jouw geval moet je niet eens aan oxy denken omdat dit pas je eerste kuur is.

• Topic Starter Topic Starter
stats

ben 163cm 69kg 28 jaar train nu 7 jaar is dit genoeg gtzz

Dan zou ik eerder zoiets nemen:

wk 1-10 500mg test e
wk 1- 6 30mg dbol

Post anders eens je voedingschema

stevo995 zei:
graag jullie mening over mijn 1ste kuur om de 5 dagen sustanon 250 daarnaast dagelijks 6 dianabol en dagelijks 1 anapolon 50mg thx

Weer die sust als 1e kuur.
Ik vind persoonlijk sust erg ongeschikt hiervoor...deze moet je echt vaker zetten.

6 dboll van hoeveel mg???

anapolan in je 1e kuur? vind ik echt te!

Inderdaad hou het dan op 40mg dianabol per dag en laat die anapolon zitten

(Of je moet een donor lever in de vriezer hebben :D )

stevo995 zei:
graag jullie mening over mijn 1ste kuur om de 5 dagen sustanon 250 daarnaast dagelijks 6 dianabol en dagelijks 1 anapolon 50mg thx

Ik ga niet herhalen wat mijn voorgangers al hebben gezegd maar mijn god oxy en d-bol:eek:
lijkt me ook handig als je verteld hoelang je wil gaan kuren...
En euhhh kom ff met een beter kuur voorstel. Kijk anders ff op het board hier bij de beginners kuurtjes. Of heb je l het spul al in huis?

jp79 zei:
Ik ga niet herhalen wat mijn voorgangers al hebben gezegd maar mijn god oxy en dianabol:eek:
lijkt me ook handig als je verteld hoelang je wil gaan kuren...
En euhhh kom ff met een beter kuur voorstel. Kijk anders ff op het board hier bij de beginners kuurtjes. Of heb je l het spul al in huis?

Ook al heeft ie het al in huis, de kuur is gewoon bar slecht.

Suat deed een erg goed voorstel, zou daarvoor gaan.

stevo995 zei:
ben 163cm 69kg 28 jaar train nu 7 jaar is dit genoeg gtzz
Je traint 7 jaar en je wilt nu ff snel (zo lijkt het ieg) een kuur samenstellen, die er dan nog eens heel fout uitziet. Neem nu dan ook eens rustig de tijd om je hierin te verdiepen, en neem geen haastige beslissingen. Ga er veel over lezen en denk dan pas aan hoe de kuur er uit kan zien, succes.

oxi

dus als ik jullie allemaal hoor zal ik die oxi maar beter zo laten en mischien vervangen door test of zo ,of heb ik genoeg aan alleen sustanon 250 om de 5 dagen en 6 dbol dag , de info die ik kreeg was dat het enorm moest werken maar begrijp dan ook dat da waarschijnlijk niet beter of goed is daarom ik mij hier ook eens wou informeren alvast bedankt voor de info

Sust = Test ;)
Als je even wat doorzoekt op dit board zal je heel wat meer info vinden.Genoeg om een behoorlijk kuurtje mee neer te zetten

oxi

bedoelde eigenlijk deca ipv test

dus je bedoelt om de 5dagen deca zetten:scratch:

Wtf, heb je de raad gekregen van iemand om die kuur te doen???
Ik bedoel het echt niet slecht, maar je weet iig nix van anabolen...
dus niet kuren, eerst eens veel gaan lezen over kuren...
Ik wou ook eerst kuren, maar heb dan beetje gelezen (en ook wat raad gevraagd:p), beetje geleerd, en ben tot de conclusie gekomen dit plannetje nog een jaartje (op zn minst) uit te stellen;)

163cm, 69kg, hoeveel % bodyfat??....

khoop daje nog eens nadenkt over kuren, want zoals het er nu uitziet ga je echt geen goede resulteten maken;):)

Indd, als je 75 weegt met 10% BF kan het wel, maar dat doe je niet. Ik vind dat mensen die te vroeg kuren ook een raar lichaam krijgen omdat ze geen basis hadden en het ziet er niet uit..
Ben heel benieuwd waar je voor kiest, maar ons advies snap je wel hoop ik;)

Terug
Naar boven