graag jullie mening over mijn 1ste kuur om de 5 dagen sustanon 250 daarnaast dagelijks 6 dianabol en dagelijks 1 anapolon 50mg thx
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stevo995 zei:graag jullie mening over mijn 1ste kuur om de 5 dagen sustanon 250 daarnaast dagelijks 6 dianabol en dagelijks 1 anapolon 50mg thx

stevo995 zei:graag jullie mening over mijn 1ste kuur om de 5 dagen sustanon 250 daarnaast dagelijks 6 dianabol en dagelijks 1 anapolon 50mg thx
jp79 zei:Ik ga niet herhalen wat mijn voorgangers al hebben gezegd maar mijn god oxy en dianabol![]()
lijkt me ook handig als je verteld hoelang je wil gaan kuren...
En euhhh kom ff met een beter kuur voorstel. Kijk anders ff op het board hier bij de beginners kuurtjes. Of heb je l het spul al in huis?
Je traint 7 jaar en je wilt nu ff snel (zo lijkt het ieg) een kuur samenstellen, die er dan nog eens heel fout uitziet. Neem nu dan ook eens rustig de tijd om je hierin te verdiepen, en neem geen haastige beslissingen. Ga er veel over lezen en denk dan pas aan hoe de kuur er uit kan zien, succes.stevo995 zei:ben 163cm 69kg 28 jaar train nu 7 jaar is dit genoeg gtzz

), beetje geleerd, en ben tot de conclusie gekomen dit plannetje nog een jaartje (op zn minst) uit te stellen