Ndal
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 12%
deleted
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben samen met een vriend van plan om een Winstrol only kuurtje te gaan doen. We hebben al veel informatie gezocht op internet, en we zitten te denken om 40/50mg per dag te doen voor 6 weken.
Wat raden jullie aan, zou 40mg per dag voldoende zijn of toch beter 50mg per dag?
En het is ons nog niet duidelijk of het nou nodig is om te nakuren met nolvadex, veel zeggen dat het nodig is en anderen zeggen dat het geldverspilling is voor zo'n lichte kuur.
Ik hoop dat er mensen zijn die ons deze dingen duidelijk kunnen maken!
We trainen al 3 jaar serieus en hebben een goed voedings en trainingsschema.
Nu nog even op zoek naar iemand die het kan leveren, maar dat zal wel goed komen!
Thanks alvast!

Thanks allemaal voor de snelle reacties, ik zit er dus aan te denken om wel na te kuren als ik dit zo lees. kwaad kan het nooit dus!
Hoeveel Kg massa zullen we pakken als we 40mg doen voor 6 weken + 2/3 weken nolva?
Hier even mijn voedingsschema zoals werd gevraagd! meestal ziet hij er als volgt uit, als ik meer op kan dan eet ik natuurlijk gewoon meer!
7.30
Halfvolle melk 45 cl
Brinta 75 gr
2 volkoren broodjes
11.00
3 volkorenbroodjes
50 gram Kipfilet
1 banaan
13.00
3 volkorenbroodjes
50 gram kipfilet
15.00
4 volkorenbroodjes
60gr rookvlees
2 muesli repen
17.00
Eten wat de pot schaft, meestal gewoon flink bord aardappelen met groente en vlees (kip of rund)
20.00
40gr Leangainer met wat brinta
50cl halfvolle melk
22.00
500gr magere kwark met een stuk fruit

Gewoon 40mg/dag bijvoorbeeld 1x 20mg 's morgends om 8.00uur en dan om
16.00uur terug(altijd 8 uurtjes tussen laten vanwege halfwaardetijd)
Nakuur zou ik toch wel doen,beter op zeker spelen dus 2 a 3 weken nolva
op 20 mg/dag
Btw post je voedingsschema eens,als het toch goed is wil ik het wel ff zien!!!
Thanks allemaal voor de snelle reacties, ik zit er dus aan te denken om wel na te kuren als ik dit zo lees. kwaad kan het nooit dus!
Hoeveel Kg massa zullen we pakken als we 40mg doen voor 6 weken + 2/3 weken nolva?
Hier even mijn voedingsschema zoals werd gevraagd! meestal ziet hij er als volgt uit, als ik meer op kan dan eet ik natuurlijk gewoon meer!
7.30
Halfvolle melk 45 cl
Brinta 75 gr
2 volkoren broodjes
11.00
3 volkorenbroodjes
50 gram Kipfilet
1 banaan
13.00
3 volkorenbroodjes
50 gram kipfilet
15.00
4 volkorenbroodjes
60gr rookvlees
2 muesli repen
17.00
Eten wat de pot schaft, meestal gewoon flink bord aardappelen met groente en vlees (kip of rund)
20.00
40gr Leangainer met wat brinta
50cl halfvolle melk
22.00
500gr magere kwark met een stuk fruit
maar goed dat je geen kuurtje test doet met zoveel brood, dan krijg je een uber plofkop door al dat zout....
waarom dan 2 keer per dag? 3 x 8 = 24, dus daar zou je mee moeten spelen, ik heb het zelf ook gedaan, 40 mg per dag, ik deed smorgens 10 mg, smiddags 20 mg en savonds 10 mg, 2 weken nakuur nolvadex
en waarom niet? 2 keer per dag is gemakkelijker dan 3 keer per dag. moet je geen pilletjes naar je werk meenemen. en ik zie het voordeel van 3 keer per dag tov 2 keer per dag ook niet in. het zal je geen voordeel opleveren.
neem nu al 1 weekje creatine en ga daar dus nog 5 weken mee door.Ik ga gewoon 2x per dag 20mg nemen, wel zo makkelijk inderdaad. en ben aan het twijfelen om mijn laatste weekje op 50mg te gaan zittenneem nu al 1 weekje creatine en ga daar dus nog 5 weken mee door.
net even mariadistel aangeschaft, hoeveel raden jullie aan te nemen?
morgen ga ik samen met m'n trainingsmaatje beginnen met deze kuur, ik houdt jullie op de hoogte!

Ik ga gewoon 2x per dag 20mg nemen, wel zo makkelijk inderdaad. en ben aan het twijfelen om mijn laatste weekje op 50mg te gaan zittenneem nu al 1 weekje creatine en ga daar dus nog 5 weken mee door.
net even mariadistel aangeschaft, hoeveel raden jullie aan te nemen?
morgen ga ik samen met m'n trainingsmaatje beginnen met deze kuur, ik houdt jullie op de hoogte!
Het is mooi dat je het zo serieus neemt.
Iets wat veel niet doen.
Maar ik denk dat je deze kuur ernstig overschat.
Ik wens je veel massa, ga daar ook voor.
Maar vergelijk het niet met een lekker test/deca kuurtje die ik je eerder zou adviseren.
Hoezo zal ik hem overschatten denk je?
En hoezo raad je eerder een test/deca kuurtje aan als 1e kuur?
grtzz
Omdat als je het goed doet, meer gaint als paar weken orals.