AndroidHealthClinic

Eerste kuurtje winstrol only

Ik ben samen met een vriend van plan om een Winstrol only kuurtje te gaan doen. We hebben al veel informatie gezocht op internet, en we zitten te denken om 40/50mg per dag te doen voor 6 weken.
Wat raden jullie aan, zou 40mg per dag voldoende zijn of toch beter 50mg per dag?

En het is ons nog niet duidelijk of het nou nodig is om te nakuren met nolvadex, veel zeggen dat het nodig is en anderen zeggen dat het geldverspilling is voor zo'n lichte kuur.

Ik hoop dat er mensen zijn die ons deze dingen duidelijk kunnen maken!

We trainen al 3 jaar serieus en hebben een goed voedings en trainingsschema.

Nu nog even op zoek naar iemand die het kan leveren, maar dat zal wel goed komen!

Thanks alvast!

Gewoon 40mg/dag bijvoorbeeld 1x 20mg 's morgends om 8.00uur en dan om

16.00uur terug(altijd 8 uurtjes tussen laten vanwege halfwaardetijd)

Nakuur zou ik toch wel doen,beter op zeker spelen dus 2 a 3 weken nolva

op 20 mg/dag ;)

Btw post je voedingsschema eens,als het toch goed is wil ik het wel ff zien!!!

Sowieso max 2 weken nolva, al is het twijfelachtig of je zou moeten nakuren...
En inderdaad, voedingsschema?

Het is natuurlijk wel leuk om even een kuurtje te nemen met je maatje, maar je kunt nog voldoende gainen zonder aas.

maar dat moet een ieder zelf weten natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks allemaal voor de snelle reacties, ik zit er dus aan te denken om wel na te kuren als ik dit zo lees. kwaad kan het nooit dus!
Hoeveel Kg massa zullen we pakken als we 40mg doen voor 6 weken + 2/3 weken nolva?

Hier even mijn voedingsschema zoals werd gevraagd! meestal ziet hij er als volgt uit, als ik meer op kan dan eet ik natuurlijk gewoon meer!

7.30
Halfvolle melk 45 cl
Brinta 75 gr
2 volkoren broodjes

11.00
3 volkorenbroodjes
50 gram Kipfilet
1 banaan

13.00
3 volkorenbroodjes
50 gram kipfilet

15.00
4 volkorenbroodjes
60gr rookvlees
2 muesli repen

17.00
Eten wat de pot schaft, meestal gewoon flink bord aardappelen met groente en vlees (kip of rund)

20.00
40gr Leangainer met wat brinta
50cl halfvolle melk

22.00
500gr magere kwark met een stuk fruit

Thanks allemaal voor de snelle reacties, ik zit er dus aan te denken om wel na te kuren als ik dit zo lees. kwaad kan het nooit dus!
Hoeveel Kg massa zullen we pakken als we 40mg doen voor 6 weken + 2/3 weken nolva?

Hier even mijn voedingsschema zoals werd gevraagd! meestal ziet hij er als volgt uit, als ik meer op kan dan eet ik natuurlijk gewoon meer!

7.30
Halfvolle melk 45 cl
Brinta 75 gr
2 volkoren broodjes

11.00
3 volkorenbroodjes
50 gram Kipfilet
1 banaan

13.00
3 volkorenbroodjes
50 gram kipfilet

15.00
4 volkorenbroodjes
60gr rookvlees
2 muesli repen

17.00
Eten wat de pot schaft, meestal gewoon flink bord aardappelen met groente en vlees (kip of rund)

20.00
50cl halfvolle melk

22.00

Hoeveel massa je zult pakken kan niemand je zeggen,is afhankelijk van persoon tot persoon,je eet veels te veel brood naar mijn mening en je eet
géén fruit ook niet!

Nog zoiets "meestal ziet hij er als volgt uit"!?

Laatst bewerkt:
sta op met een why iso shake met water en begin 30min. later met een stevig ontbijt.

een bak havermout met yoghurt ofzo.

eet meer groenten, bijv bij je stuk kipfilet, bleekselderij met ananas en walnoten.

Ben je om 20:00u klaar met trainen ? neem dan 100g(drooggewogen) gekookte macaroni met een blik tonijn.

thanks voor de goede reacties, ik ga mijn voedingsschema aanpassen! Hoop dat ik binnen nu en 1 week kan beginnen met mijn kuurtje

samen met mijn maatje koop ik 300 winstrol tabs van 10mg, ga vandaag of morgen even kijken hoe ik dit het beste kan verdelen over die 6 weken. Kan er in die 6 weken dus 150 nemen, doe ik er goed aan om met 40mg te starten en laaste 1 tot 2 weken naar de 50mg te gaan?

Thaanks alvast!:cool:

Gewoon 40mg/dag bijvoorbeeld 1x 20mg 's morgends om 8.00uur en dan om

16.00uur terug(altijd 8 uurtjes tussen laten vanwege halfwaardetijd)

Nakuur zou ik toch wel doen,beter op zeker spelen dus 2 a 3 weken nolva

op 20 mg/dag ;)

Btw post je voedingsschema eens,als het toch goed is wil ik het wel ff zien!!!

waarom dan 2 keer per dag? 3 x 8 = 24, dus daar zou je mee moeten spelen, ik heb het zelf ook gedaan, 40 mg per dag, ik deed smorgens 10 mg, smiddags 20 mg en savonds 10 mg, 2 weken nakuur nolvadex

7.30
Halfvolle melk 45 cl
Brinta 75 gr
2 volkoren broodjes

11.00
3 volkorenbroodjes
50 gram Kipfilet
1 banaan

13.00
3 volkorenbroodjes
50 gram kipfilet

15.00
4 volkorenbroodjes
60gr rookvlees
2 muesli repen

17.00

20.00
50cl halfvolle melk

22.00

maar goed dat je geen kuurtje test doet met zoveel brood, dan krijg je een uber plofkop door al dat zout....

Ik zou kijken wat 40mg doet kan altijd verhogen als je dat wilt ik zou 6 weken 40mg nemen en creatine mee laten lopen altijd leuk.
Verder zou je glucosamine erbij nemen tegen de gewrichtspijntjes,is wel slim om daarmee te beginnen voor dat je met je kuurtje begint.
Succes hoop dat je er 2/3kg aan overhoud!!

maar goed dat je geen kuurtje test doet met zoveel brood, dan krijg je een uber plofkop door al dat zout....

Hangt toch van persoon af hoor, ik eet meestal brood met vlees (bijna nooit rijst, pasta of aardappelen) en ik heb helemaal geen plofkop en groei als kool. Regels tellen niet voor iedereen want we reageren allemaal verschillend.

waarom dan 2 keer per dag? 3 x 8 = 24, dus daar zou je mee moeten spelen, ik heb het zelf ook gedaan, 40 mg per dag, ik deed smorgens 10 mg, smiddags 20 mg en savonds 10 mg, 2 weken nakuur nolvadex

en waarom niet? 2 keer per dag is gemakkelijker dan 3 keer per dag. moet je geen pilletjes naar je werk meenemen. en ik zie het voordeel van 3 keer per dag tov 2 keer per dag ook niet in. het zal je geen voordeel opleveren.

en waarom niet? 2 keer per dag is gemakkelijker dan 3 keer per dag. moet je geen pilletjes naar je werk meenemen. en ik zie het voordeel van 3 keer per dag tov 2 keer per dag ook niet in. het zal je geen voordeel opleveren.

mee eens

Ik ga gewoon 2x per dag 20mg nemen, wel zo makkelijk inderdaad. en ben aan het twijfelen om mijn laatste weekje op 50mg te gaan zitten ;) neem nu al 1 weekje creatine en ga daar dus nog 5 weken mee door.

net even mariadistel aangeschaft, hoeveel raden jullie aan te nemen?

morgen ga ik samen met m'n trainingsmaatje beginnen met deze kuur, ik houdt jullie op de hoogte!

Ik ga gewoon 2x per dag 20mg nemen, wel zo makkelijk inderdaad. en ben aan het twijfelen om mijn laatste weekje op 50mg te gaan zitten ;) neem nu al 1 weekje creatine en ga daar dus nog 5 weken mee door.

morgen ga ik samen met m'n trainingsmaatje beginnen met deze kuur, ik houdt jullie op de hoogte!

:rolleyes::rolleyes:

Het is mooi dat je het zo serieus neemt.
Iets wat veel niet doen.
Maar ik denk dat je deze kuur ernstig overschat.

Ik wens je veel massa, ga daar ook voor.
Maar vergelijk het niet met een lekker test/deca kuurtje die ik je eerder zou adviseren.

Het is mooi dat je het zo serieus neemt.
Iets wat veel niet doen.
Maar ik denk dat je deze kuur ernstig overschat.

Ik wens je veel massa, ga daar ook voor.
Maar vergelijk het niet met een lekker test/deca kuurtje die ik je eerder zou adviseren.

Hoezo zal ik hem overschatten denk je?
En hoezo raad je eerder een test/deca kuurtje aan als 1e kuur?

grtzz

Terug
Naar boven