AndroidHealthClinic

Eerste kuurtje..

Jurgnn

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
15%
Hallo,

Eerst en vooral hier mijn stats:

Leeftijd: 21 jaar
Gewicht: 84,9 kg
Lengte: 183 cm
Bf%: 16,39

Ik ben momenteel een maand bezig met een keto dieet

Maar nu zou ik graag een 8 weken kuurtje willen volgen, deze zou dan gedaan zijn net voordat ik op vakantie ga, maar hier gaat veel gedronken worden dus vroeg me af of men lever en nieren niet te fel belast gaan worden door een kuur + vlak erna veel alcolhol gebruik.

Ik had winny only kuur in gedacht icm met proviron, heb ergens gelezen dat haaruitval mogelijk is???

Ik heb om eerlijk te zijn schrik om test te nemen of andere aromatiserende middelen omdat ik nog niet zolang geleden gyno heb laten verwijderen en het zou zonden zijn als deze operatie voor niets was geweest

Andere kuurtjes en tips zijn heel erg welkom

Mijn doel is vooral om droog te komen(welk bf% is haalbaar op 8 weken?) en spiermassa aan te komen

Als je winny only gaat doen zou ik maar 6 weken doen is nogal belastend voor je lever. Provi heb je echt niet nodig met een winny only want van winstrol ga je normaal niet bloaten. hoeveel bf% je gaat zakken hangt echter wel af van je voeding dus als je slecht eet ga je niet zoveel zien , met een deftig dieet en dan een winny kun je wel een mooi resultaat boeken maar kijk maar eerst of je voedingsschema in orde is.

Succes

• Topic Starter Topic Starter
Heey

Is een keto dieet hierbij een goede keuze??

Dit is mijn train en voedingsschema (keto)
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/cyclic-keto-dieet-schema-training-voeding-337637/

Ivm proviron kameraad van me zij dat dit me ging helpe om nog droger worden en vooral voor extra spiermassa??

Als je winny only gaat doen zou ik maar 6 weken doen is nogal belastend voor je lever. Provi heb je echt niet nodig met een winny only want van winstrol ga je normaal niet bloaten. hoeveel bf% je gaat zakken hangt echter wel af van je voeding dus als je slecht eet ga je niet zoveel zien , met een deftig dieet en dan een winny kun je wel een mooi resultaat boeken maar kijk maar eerst of je voedingsschema in orde is.

Succes

Proviron icm winstrol gaat je niet veel brengen. Het wordt vooral gebruikt om aromatisatie en oestrogeen tegen te gaan (bold, deca) en om vrij testosteron beter te laten opnemen (test, tren).

De spiermassa die je ermee zou winnen is verder minimaal, en z'n geld niet waard omdat de proviron zelf niet in zijn volledigheid tot de androgeenreceptoren komt.

Proviron icm winstrol gaat je niet veel brengen. Het wordt vooral gebruikt om aromatisatie en oestrogeen tegen te gaan (bold, deca) en om vrij testosteron beter te laten opnemen (test, tren).

De spiermassa die je ermee zou winnen is verder minimaal, en z'n geld niet waard omdat de proviron zelf niet in zijn volledigheid tot de androgeenreceptoren komt.

Mag ik veel verschil verwachte als ik een 6weken kuur doe?

Slim idee

Btw en is een 6weken kuur winstrol/test e een goed idee?? Is er dan een manier dat ik zeker geen kans maak om,gyno aan te maken??

Alvast bedankt

6 weken winny/test-e? nee dat is geen goed idee.

Ik zou niet met 16% bodyfat gaan juicen

je wilt gewoon voor je reis kuren om er beter uit te zien volgens mij..slecht idee dus. je gaat kuren en erna veel drinken de kleine hoeveelheid dat je met winstrol gaat winnen. ben je 100 procent kwijt na je reis.... denk eens na:) grt

Kuren voor je een paar weken flink gaat zuipen, zo lang flink zuipen is op zich al geen slim idee en al helemaal niet na een oral kuurtje

Het is geen oral kuur, winstrol via injectie

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 20:32 ----------

Je bent wel erg bang voor sides he!

Als je 3400 euro hebt betaald voor een gynocomastie operatie is dat meer als normaal denk ik

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 20:34 ----------

je wilt gewoon voor je reis kuren om er beter uit te zien volgens mij..slecht idee dus. je gaat kuren en erna veel drinken de kleine hoeveelheid dat je met winstrol gaat winnen. ben je 100 procent kwijt na je reis.... denk eens na:) grt

Ik wilde al veel eerder kuren maar door mijn gyno operatie moest ik wachten tot ik volledig herstelt was en terug een tijdje bezig was met fitness (nu dus)

Als ik eerder kon had ik het al eerder gedaan denk ik, maar denk dat ik het dan toch bij een streng dieet hou en dan eentje ga zetten

Jij denkt ik pak wel ff een kuurtje voor ik op vakantie ga dan loop ik er fris bij op het strand?:roflol:

Naja succes ermee, oh ja winny en test niet in dezelfde spuit doen trouwens.

8 weken winstrol is een ideale kuur om te cutten. Zorg dat je hoog in eiwitten zit.

Te mooi dit :roflol: ff winstrol erin knallen voor je zuipvakantie. Rock on! Yolo enzo

Te mooi dit :roflol: ff winstrol erin knallen voor je zuipvakantie. Rock on! Yolo enzo

Lees men laatste post... --"

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 20:52 ----------

Jij denkt ik pak wel ff een kuurtje voor ik op vakantie ga dan loop ik er fris bij op het strand?:roflol:

Naja succes ermee, oh ja winny en test niet in dezelfde spuit doen trouwens.

Lees men laatste post.. --"

Terug
Naar boven