Fitness Seller

Eerste kuurtje?

Inza

Cool Novice
Waardering
3
Hallo,

Ik wil binnenkort een eerste kuurtje gaan doen.
Geen zware, maar juist een hele lichte, om een beetje te experimenteren meer.
Is allemaal nieuw voor mij, en wil rustig aan beginnen.
Wat adviseren jullie mij?
Het liefst wil ik geen naald gebruiken, zijn pillen echt zó slecht? Voor 1 kuurtje moet het toch kunnen, in combinatie met veel water drinken en geen alcohol/roken?
Het is meer om te kijken hoe mijn lichaam hier op reageert zoals ik eerder zei, dus a.u.b. niet meteen belachelijk gaan maken :)

Bedankt!

Alvast geen dianabol.

Winstrol is niet geweldig voor de gewrichten.

Zou dan van anavar gaan als je niet wil injecteren.

wie niet precies wie het was op dit forum die dit zij maar. '' als je een lekker wijf hosseld neuk je toch niet eerst der lelijke zus?''

oftewel, als je aan AAS gaat beginnen zet dan meteen spuit.
en ja orals zijn lever giftig.

mijn advies voor nu.
ga je goed inlezen over AAS, op dit forum kan je alles vinden wat je moet weten.

Had inderdaad net ook "anavar" gevonden ja, ziet er wel goed uit voor wat ik zoek momenteel.

30mg/dag gedurende 4 weken zonder nakuur.

Meer kan later nog ;)

---------- Toegevoegd om 00:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:21 ----------

wie niet precies wie het was op dit forum die dit zij maar. '' als je een lekker wijf hosseld neuk je toch niet eerst der lelijke zus?''

oftewel, als je aan AAS gaat beginnen zet dan meteen spuit.
en ja orals zijn lever giftig.

mijn advies voor nu.
ga je goed inlezen over AAS, op dit forum kan je alles vinden wat je moet weten.

Dat slaagt natuurlijk nergens op. :p Van die vergelijkingen heb je idd.

Orals zijn giftig inderdaad, maar onderzoek toont aan dat anavar vrij zacht is voor de lever. Dianabol is dan weer een van de giftigste dingen.

• Topic Starter Topic Starter

Meer kan later nog ;)

---------- Toegevoegd om 00:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:21 ----------

Orals zijn giftig inderdaad, maar onderzoek toont aan dat anavar vrij zacht is voor de lever. Dianabol is dan weer een van de giftigste dingen.

Bedankt Cools!
Denk inderdaad dat ik over een tijdje een Anavar kuurtje ga doen, eerst even goed inlezen. Ben benieuwd!

Graag gedaan en succes ;)

Moest je hulp nodig hebben mag je altijd pm sturen.

• Like
Waarderingen: Inza
30mg/dag gedurende 4 weken zonder nakuur. Meer kan later nog ;) ---------- Toegevoegd om 00:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:21 ---------- Dat slaagt natuurlijk nergens op. :p Van die vergelijkingen heb je idd. Orals zijn giftig inderdaad, maar onderzoek toont aan dat anavar vrij zacht is voor de lever. Dianabol is dan weer een van de giftigste dingen.
Ik slik 4 keer per jaar een potje of twee dianabol weg en mijn lever doet het nog prima.

Anavar op 30mg... Kan je net zo goed pot vitamine pillen vreten....

Tenzij je de ekte kan krijgen.

Meer kan later nog ;)

Ik heb die vergelijking gemaakt. Ging over oral only als kennismaking met aas. Als je toch van plan bent om te spuiten kun je het beter gelijk doen, want als je een lekker wijf ziet neuk je ook niet eerst haar lelijke vriendin als kennismaking met haar vriendinnengroep ;).

Oral only is sowieso kut. Gewoon niet doen. Jezelf injecteren lijkt heel wat, maar uiteindelijk valt het heel erg mee.

Ik slik 4 keer per jaar een potje of twee dianabol weg en mijn lever doet het nog prima.

Het is niet dat je lever meteen naar klote gaat. Het is sowieso persoonsafhankelijk hoeveel je lever aankan.

Maar het is dus extreem giftig voor je lever. Je kan het misschien 5 jaar doen of zelfs 10, maar uiteindelijk kan het een keer voldoende zijn.

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

Ik heb die vergelijking gemaakt. Ging over oral only als kennismaking met aas. Als je toch van plan bent om te spuiten kun je het beter gelijk doen, want als je een lekker wijf ziet neuk je ook niet eerst haar lelijke vriendin als kennismaking met haar vriendinnengroep ;).

Oral only is sowieso kut. Gewoon niet doen. Jezelf injecteren lijkt heel wat, maar uiteindelijk valt het heel erg mee.

Het is zoals een baby die leert wandelen. Eerst kruipen en dan stilaan rechtop en stapje voor stapje :p Heb nog een paar van deze.

Oral is niet slecht om mee te beginnen (zolang het geen dianabol is).

---------- Toegevoegd om 15:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------

Anavar op 30mg... Kan je net zo goed pot vitamine pillen vreten....

Tenzij je de ekte kan krijgen.

Resultaten zijn gemiddeld 2kg aan spiermassa (dus zonder vocht, wat meevalt bij anavar).

• Topic Starter Topic Starter
Het is niet dat je lever meteen naar klote gaat. Het is sowieso persoonsafhankelijk hoeveel je lever aankan.

Maar het is dus extreem giftig voor je lever. Je kan het misschien 5 jaar doen of zelfs 10, maar uiteindelijk kan het een keer voldoende zijn.

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

Het is zoals een baby die leert wandelen. Eerst kruipen en dan stilaan rechtop en stapje voor stapje :p Heb nog een paar van deze.

Oral is niet slecht om mee te beginnen (zolang het geen dianabol is).

---------- Toegevoegd om 15:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------

Resultaten zijn gemiddeld 2kg aan spiermassa (dus zonder vocht, wat meevalt bij anavar).

Bedankt voor je hulp Cools.
Ben van plan om het over een aantal maandjes te doen, stuur je misschien nog wel een Pbtje tegen die tijd als ik nog iets wil weten.

Cools, heb je meer info over die 4 weken anavar zonder nakuur? Zelf geen behoefte aan aas, maar heb nog weinig over dit soort 'mini kuren' gehoord. Eventuele onderzoeken erbij is helemaal leuk

Terug
Naar boven