XXL Nutrition

Eerste massakuurtje

wimmeke26

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Hoi, ben nu 3 weken bezig aan volgende kuur;

week 1-week 5: 20mg d-boll
week 1- week 12: 400mg test. cyp.
week 1-week 9 : 200mg boldenone (heb maar 1 vial)
week 12-week 14: 50mg winstrol eod
Week 14- week 17 : nakuur clomid /tribulus/revenge/mariadistel

Gewicht na 2,5 weken 74,5 kg en 16% vet. De laatste 3 dagen wel niks bijgekomen.
Geen neveneffecten.....

D-boll/test.cyp./ en boldenone van GS
Winstrol van med. request . clomid van anfarm.

Als er iets niet klopt aan mijn kuurtje laat je het maar weten....

grtz;)

kan je niet beter eerst vragen of er iets niet klopt en dan beginnen met je kuur?
naja zelf weet ik er eigenlijk niks van dus kan niet zeggen of het goed of fout is

als je maar 1 vial bold hebt, koop je er toch nog 1. want bold op 200mg ew is geld verspilling.

doe je niets tegen oestrogeenrebound na je kuur?

• Topic Starter Topic Starter
Marijn zei:
kan je niet beter eerst vragen of er iets niet klopt en dan beginnen met je kuur?
naja zelf weet ik er eigenlijk niks van dus kan niet zeggen of het goed of fout is

Mijn kuurtje klopt wel hoor maar sommige zullen wel zeggen dat mijn doseringen wat te laag zijn.

Wat ik wel niet weet is hoelang test.cyp. juist werkzaam is (lange esters) en dus wanneer ik het beste begin met clomid...ik dacht 3 weken na laatste spuit..

grtz

Suat zei:
als je maar 1 vial bold hebt, koop je er toch nog 1. want bold op 200mg ew is geld verspilling.

doe je niets tegen oestrogeenrebound na je kuur?

Heb clomid en proviron liggen....

proviron zal niet helpen in de nakuur. clomid is meer voor t herstel van je lichaamseigentestproduktie

nolva zou je moeten gebruiken om oestrogeenrebound tegen te gaan.

Suat zei:
proviron zal niet helpen in de nakuur. clomid is meer voor t herstel van je lichaamseigentestproduktie

nolva zou je moeten gebruiken om oestrogeenrebound tegen te gaan.

Proviron voor eventueel tijdens de kuur...clomid als nakuur...is toch ook anti-oestrogeen en opstarter?

Misschien dat nolva beter is maar de grote verschillen tussen clomid en nolva zijn me niet erg duidelijk.

grtz

zijn ook veel veschillende meningen over...
maar clomid is meer een opstarter..... en nolva tgn oestrogeen

Wim sorry maar ik vind dat je meer research had moeten opdoen voordat je begon met deze kuur
je EQ is veels te laag gedoseerd en je had ff beter eerst kunnen plannen voordat je hiermee begon

kevinlorenzin zei:
Wim sorry maar ik vind dat je meer research had moeten opdoen voordat je begon met deze kuur
je EQ is veels te laag gedoseerd en je had ff beter eerst kunnen plannen voordat je hiermee begon

Ik ging normaal alleen test. en d-boll doen maar had nog eentje liggen en heb er dat maar bijgenomen.

Buiten die boldenone vind ik mijn kuurtje wel goed.

grtz

imo had je voor die paar euro's nog wel een extra vial eq kunnen kopen hoor

wimmeke26 zei:
Proviron voor eventueel tijdens de kuur...clomid als nakuur...is toch ook anti-oestrogeen en opstarter?

Misschien dat nolva beter is maar de grote verschillen tussen clomid en nolva zijn me niet erg duidelijk.

grtz

Proviron gebruikt men voor zover ik weet meestal tegen vochtretentie idd. Dat heb ik in mijn eerste kuur ook gedaan. Maar nu ik er meer over weet gebruik ik het straks om 2 redenen tijdens mijn kuur. Namelijk ook nog om mn SHBG laag te houden zodat ik meer vrije testosteron heb in mijn lichaam.

Dus het bevordert je spierwinst/groei. Clomid is idd meer als opstarter geschikt en de nolva meer als anti-oestrogeen.

enrico zei:
imo had je voor die paar euro's nog wel een extra vial eq kunnen kopen hoor

Daar heb je dan weer gelijk in...maar ik denk wel genoeg te hebben aan mijn d-boll en test. alleen.

grtz

Suat zei:
Proviron gebruikt men voor zover ik weet meestal tegen vochtretentie idd. Dat heb ik in mijn eerste kuur ook gedaan. Maar nu ik er meer over weet gebruik ik het straks om 2 redenen tijdens mijn kuur. Namelijk ook nog om mn SHBG laag te houden zodat ik meer vrije testosteron heb in mijn lichaam.

Dus het bevordert je spierwinst/groei. Clomid is idd meer als opstarter geschikt en de nolva meer als anti-oestrogeen.

Als ik geen last krijg van waterophoping (schijnt met d-boll gs goed mee te vallen)tijdens mijn kuur wacht ik tot ik met de winstrol begin samen met proviron..zal wel wat verliezen in het begin (test=vocht).

grtz

Dit vind ik over clomid op bodypage;

Clomid is de eerste keus als het gaat om een anti-oestrogeen voor het verbeteren voor je eigentestosteronproductie en wordt eveneens ingezet voor het risico van gynocomastie,gedurende een kuur te reduceren...zie dus niet in waarom ik nolva zou kopen want ik heb bergen clomid.

grtz

Ik heb zo mn vraagtekens bij clomid tegen vochtbestrijding. Bij bodypage is er al veel achterhaald info.

Het is jouw keuze of je nolva erbij gebruikte of niet.

vochtopname valt wel mee met dbol van GS??? Klopt niets van hoor, zolang de werkzame stof er in zit houdt iedere dbol net zo goed vocht vast. De ene heeft t mss wat minder dan de ander.

Hoi,

Mijn eerste 4 weken zitten er nu bijna op en ben 6 kg gegaind (71 naar 77kg), denk vooral door de D-boll en heb nog liggen voor week.

Wel vraag ik me af wanneer de cypionate gaat inkicken ( 3 weken of 5 weken) en ga ik wel nog bijkomen na mijn d-boll op 400 mg cypionate alleen??

Zit nu du op 1/3 van kuur redelijk zoals ik verwacht heb, waarschijnlijk is de groi in de eerst maand het grootst maar ik zou toch de 85 willen halen 'als maximum maar met minder ben ik ook wel tevreden als ik maar veel massa hou en boven de 80 blijf.

Veel vocht hou ik denk ik niet op, zeker geen plofkop.
Denk niet dat ik mijn anti-oestrogenen ga nodig hebben.
Geen enkel neveneffect:D

Nu heb ik vroeger clomid gehad van anfarm en die smaakte kotselijk..nu heb ik er terug van anfarm en ze zijn smaakloos?? FAKE?? Al zijn andere gerief is toppie en clomid word toch niet gefake'd.

Heeft er iemand al gehad van die smaakloze clomid van anfarm???
En wat is het grootte verschil tussen enth. en cypionate??
Ik veronderstel de esters??

grtz;)

Wimmeke,

Toch wel matig om te lezen dat je op de helft van je kuur jezelf begint af te vragen wat je nou precies injecteert??? maar goed, op bodypage.nl vindt je de info die je zoekt.

Wimmeke heeft er al vaker een handje van gehad om kuurtje niet uit te denken en maar half af te maken.. Zonde imo :(

Terug
Naar boven