Fitness Seller

eet ik tewijig

fitness fanatic

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
9%
hee ik denk dat ik te weinig eet daarom dit lijstje

ontbijt:
1 broodje met boterham worst zonder boter 2 glanzen melk

tussendoor
koekje met 500 ml vitamine water

lunch
2 broodjes met boterham worst zonder boter 500ml vitamine water aldi 94 calorieën

avond
meestal groenten met aardappelen en vlees (normale portie)

9 uur bakje naturel chips

1.80 meter - 66 kilo - 14 jaar
vinden jullie dat ik gezond eet
graag aanmerkingen :o

Laatst bewerkt:
Goed gedacht. En gezond is het nou ook niet (koekje, chipje). En glanzende melk lijkt me nogal eng.

66 kilo spiermassa? Damn, dat lijkt me een eng gezicht.

Dus je dacht, laat ik nog een keer hetzelfde topic openen als die ik net heb geplaatst en ik laat de spelfout in de titel?

Nee hoor. Je eet ruim voldoende. Sterker nog, ik zou nóg iets minder gaan eten... Straks word je nog dik!

ik heb ook dit voedingschema, 3 broodjes en een bakkie chips.

sinds ik zo eet, maak ik de gains van me leven...

je eet best wel tewijig

een koekje met vitamin water
LOL das toch geen maaltijd

Naast alle ''troll'' opmerkingen, ja, je eet zeer weinig en ongezond.

Neem als volgt bronnen als
Koolhydraten: Volkoren spaghetti of rijst(dit heet zilvervlies), havermout, brinta, aardappelen(lekker met sardientjes:D) of volkorenbrood
Eiwitten: Vlees (mager rund -> rund -> varken ..etc), vis (alle soorten), kip, eieren, magere zuivel (kwark dus), Whey
Vetten: Noten (walnoten, pecannoten, amandelen..), pinda's.. vette vis komt ook hierbij kijken, en zelfde geldt voor ei-geel, erg voedzaam dit

Neem 1.5-2 gram eiwit per lichaamsgewicht, in jouw geval 99 - 132 gram, kom je hoger, is dit niet zo'n zeer groot probleem
Neem 0.5-1kg gram vet per lichaamsgewicht, in jouw geval 33 - 66 gram, alleen kun jij gerust nog hoger zitten, en vul de rest aan met koolhydraten tot je rond een mooie 3,000 kcal zit

Kom je dan nog niet aan, verhoog je opnieuw, en opnieuw, en opnieuw

• Topic Starter Topic Starter
Dus je dacht, laat ik nog een keer hetzelfde topic openen als die ik net heb geplaatst en ik laat de spelfout in de titel?

nee ik kon hem niet vinden sorry hoor

---------- Post added ma 27 jun 2011 at 23:19 ----------

Naast alle ''troll'' opmerkingen, ja, je eet zeer weinig en ongezond.

Neem als volgt bronnen als
Koolhydraten: Volkoren spaghetti of rijst(dit heet zilvervlies), havermout, brinta, aardappelen(lekker met sardientjes:D) of volkorenbrood
Eiwitten: Vlees (mager rund -> rund -> varken ..etc), vis (alle soorten), kip, eieren, magere zuivel (kwark dus), Whey
Vetten: Noten (walnoten, pecannoten, amandelen..), pinda's.. vette vis komt ook hierbij kijken, en zelfde geldt voor ei-geel, erg voedzaam dit

Neem 1.5-2 gram eiwit per lichaamsgewicht, in jouw geval 99 - 132 gram, kom je hoger, is dit niet zo'n zeer groot probleem
Neem 0.5-1kg gram vet per lichaamsgewicht, in jouw geval 33 - 66 gram, alleen kun jij gerust nog hoger zitten, en vul de rest aan met koolhydraten tot je rond een mooie 3,000 kcal zit

Kom je dan nog niet aan, verhoog je opnieuw, en opnieuw, en opnieuw
oke bedankt
maar wat kan ik tussen de middag op school eten
want sardientjes of aardappel dan word ik uit gelachen :D

oke bedankt

Je hoeft ook niet per sé aardappelen met sardientjes, haha, je kan wel kip meenemen met brood o.i.d, dan lachen ze maar, als jij doorgaat en je komt ze op je 20e weer eens tegen, zul je zien wie er dan lacht (als je de sport goed doet natuurlijk)

Je hoeft ook niet per sé aardappelen met sardientjes, haha, je kan wel kip meenemen met brood o.i.d, dan lachen ze maar, als jij doorgaat en je komt ze op je 20e weer eens tegen, zul je zien wie er dan lacht (als je de sport goed doet natuurlijk)

oke dankje en wat kan ik het beste drinken?

---------- Post added ma 27 jun 2011 at 23:43 ----------

is boterhame wordt ook goed in plaats van kip

nee maakt niet uit
maar ik ga 4a5 keer naar de sportschool is dat goed of moet ik meer of minder gaan?

Post ook je trainingsschema eens.

En eet veel boterhammen met kipfilet!

Je moet sowieso meer eten, net zoals de rest hier zegt.. maar daarnaast zal ik als ik jou was ook een pot Weight Gainer (maaltijdvervanger) kopen, aangezien ik niet denk dat het trekt om alles uit normale voeding te halen als ik je schema zo zie. Met Weight Gainer kan je een lekkere shake maken die boordevol koolhydraten en eiwitten zit, gewoon als extra maaltijd als het ware. Als dat je aantrekkelijk lijkt moet je maar even zoeken op XXL of Body en Fit-shop ofzo.

Je moet sowieso meer eten, net zoals de rest hier zegt.. maar daarnaast zal ik als ik jou was ook een pot Weight Gainer (maaltijdvervanger) kopen, aangezien ik niet denk dat het trekt om alles uit normale voeding te halen als ik je schema zo zie. Met Weight Gainer kan je een lekkere shake maken die boordevol koolhydraten en eiwitten zit, gewoon als extra maaltijd als het ware. Als dat je aantrekkelijk lijkt moet je maar even zoeken op XXL of Body en Fit-shop ofzo.

Pff je geeft hem al (soort van) cheats terwijl hij het nog niet eens geprobeerd heeft, is dat de mentaliteit tegenwoordig?
Leer eerst maar eens fatsoenlijk eten en ga dan aan zulke dingen denken :S.
Ben je vergeten wat er allemaal te eten is, dat je denkt dat hij niet aan zijn behoeftes gaat komen per dag?

@TS: Veel meer eten, maakt niet uit wat, EET. elke pauze frikandellenbroodjes, pakjes chocomelk, savonds 2 keer opscheppen, na het avondeten gewnoon nog een keer warm eten met kip en rijst enzo.
En het allerbelangrijkste, ga vaker naar school: tewijig....

Heb je gelijk in, maar ik ben er waarschijnlijk niet naief genoeg voor om te denken dat iemand met zo'n eetpatroon uit het niets opeens zoveel kan gaan meerderen met eten dat hij voldoende binnenkrijgt.. Maar ik geef je groot gelijk, het is niet de juiste instelling.

Als ik bedenk dat ik zelf zo'n 5000 kcal per dag eet zonder enige weightgainer lijkt het me nogal vroeg om over weightgainers te beginnen.

oke bedankt

dus....mensen moeten niet zoveel van anderen mensen aantrekken

Terug
Naar boven