Fitness Seller

eet ik tewijig

ja ik bedoel alle aperte die ze voor die spiergroep hebben
ik weet de naam daar niet van

---------- Post added do 30 jun 2011 at 14:49 ----------

je ik eet wat de pot schaft ik lust geen kip maar met reist is het te eten:o

aperte = apparaten ?
reist = rijst

Jij moet echt voor Vandale woordenboeken gaan werken! Met jouw talent kunnen ze om de 2 jaar een nieuw woordenboek uitbrengen met nieuwe woorden.

• Topic Starter Topic Starter
Het is toch vakantie :rolleyes:
Je hebt 2 maanden de tijd om volle bak te eten.

Waarom zouden ze je uitlachen op school?
Eet ook m'n bakje kwark en tonijn tijdens de middagpauze.
Het enige wat ze niet tof vinden (de geur voornamelijk) is dat je vis eet tijdens de les dus daar ben ik mee gestopt.

ik heb bijna vakantie nu nog niet:mad:
maar ik ben in de zomervakantie 6 weken weg en doe ik niet zo veel moet ik dan veel blijven eten of juist niet???

Ik hoop dat je beter kan lezen dan schrijven, want jij moet je in gaan lezen. ( en niet terugkomen voordat je dat gedaan hebt.)

• Topic Starter Topic Starter
aperte = apparaten ?
reist = rijst

Jij moet echt voor Vandale woordenboeken gaan werken! Met jouw talent kunnen ze om de 2 jaar een nieuw woordenboek uitbrengen met nieuwe woorden.

haha ik ben zwaar dislecties en ik kan slecht typen ik controleer mijn berichten voordat is ze online ze maar dan staat er typ fout in maar ik doe me best
sorry

---------- Post added do 30 jun 2011 at 14:58 ----------

ja hoezo, kan dat niet?

---------- Post added do 30 jun 2011 at 15:00 ----------

ja hoezo, kan dat niet?

Laatst bewerkt:
op mijn 14e mocht ik bij de sportschool waar ik zit nog niet eens kijken naar de dumbbells.

ik zou zeggen brinta ,en als je een slechte eter bent in de ochtend kan je volkorenbrood eten met kipvilet en komkommer en evenueel wat mayo of vandat reformazout.
dan glijd het wat gemakkeliker naar binnen. en minimaal 3 a 4 sneetjes voor je de deur uit loopt.

oke dankje en wat kan ik het beste drinken?

---------- Post added ma 27 jun 2011 at 23:43 ----------

is boterhame wordt ook goed in plaats van kip

Worst kan ook, maar kipfilet zitten wat meer eiwitten in. En let een beetje op je spelling, want het is moeilijk te lezen.

---------- Post added zo 3 jul 2011 at 15:27 ----------

haha ik ben zwaar dislecties en ik kan slecht typen ik controleer mijn berichten voordat is ze online ze maar dan staat er typ fout in maar ik doe me best
sorry

---------- Post added do 30 jun 2011 at 14:58 ----------

ja hoezo, kan dat niet?

---------- Post added do 30 jun 2011 at 15:00 ----------

ja hoezo, kan dat niet?

Jawel en het is eigelijk vrij logisch, omdat je zo weinig eet heb je heel weinig vet en daardoor zie je je six pack.

wat ik nog even kwijt wil, is dat ik denk dat je nog te jong bent om hard en zwaar te gaan trainen.
je lichaam is nog niet uit gegroeit,en zo waarschijnlijk bellesure gevoeliger bent.
hou het gewicht in het begin vooral laag,en zorg eerst dat je spanning op je spieren krijgt
en goede conditie.
anders ben je snel uit getraint

In-ter-punc-tie

[Link niet meer beschikbaar]
Doeg :D

voroal die tietel doet het hem :)

meen je dat? tietel?

Hahaha, sorry hoor, maar ga geen dyslect uitlachen als je zelf ook dyslectisch bent.

wat is dat voor k*t smoes, hij typt de titel fout maar begin de volgende zin vervolgens wel met : ik eet te weinig

Uuh, juist, laat maar

iedereen let op elkaars spelfouten;p

Terug
Naar boven