MuscleMeat

Nieuws Eet kwark en word 130 jaar oud

ze hoort niet goed meer....
van kwark wordt je dus doof:p

Maar goed dat ik ook elke dag kwark neem, 130 here i come!!! :thumb:

Leuk idee, maar geloof er weinig van. Het zijn altijd mensen in gebieden met primitieve bevolkingsregisters die zo oud worden.

Haha. Man, de burgelijke stand is daar pas uitgevonden na Jeltsin.

Iedereen die ouder claimt te zijn dan 120 jaar is verdacht. Er zijn maar 2 personen op de officiele lijst van oudste personen ooit die een leeftijd hebben bereikt van minimaal 120 jaar. Van Shigechiyo Izumi (oudste man ooit) wordt die leeftijd dan ook nog eens betwist.

Volgens een ander nieuwsbericht over Dosova zou er ook nog een 117 jarige in dat gebied wonen. Nu zijn er wel gebieden waar veel 100 plussers wonen maar twee personen die in de top 10 van oudste personen ooit komen en dan ook nog eens wonen in hetzelfde gebied valt niet echt serieus te nemen.

Bovendien komen ze ook nog eens uit een verdacht gebied.

Never dat ze 130 is, waarschijnlijk talloze valse paspoorten om zo sneller in de pensioen terecht te kunnen!

En volgens de berichten zou ze nog een kind hebben gebaard toen ze 64 jaar was. Yeah right. Ze zal wel ergens rond de 100 zijn en de gegevens van haar moeder gebruiken.

Idd . In zulke landen weten ze niet eens in welk jaar ze geboren zijn .

been afzagen en de ringen tellen dan heb je zekerheid (was hier een tijdje geleden al eens een antwoord :D)

Geloof er niks van, ze ziet er uit als 82 :)

Dat herrinert mij aan dat ik nog wat kwark moet eten...ben zo terug

• Topic Starter Topic Starter
Ach je kan je ook afvragen wat zij er bij te winnen heeft als ze er over liegt. Media-aandacht jah, big deal.

In het land van Borat ziet een vrouw van 40 er nu eenmaal 130 uit.

Terug
Naar boven