dikharsus
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 99kg
05:15 eiwit shake.
06:30 2 meergranenbrood pindakaas, glaasje melk.
09:00 4 meergranenbrood kip/kalkoen filet, water
12:00 2 stuks fruit, glas melk
15:00 2 meergranenbrood kip/kalkoen filet, water +RPM (radical performance maximizer) 3xper alleen als ik naar de sportschool gaat.
16:00 krachttraining, 3x anderhalf uur perweek fullbody /ma/woe/vrij sportschool, 1en/of2x perweek thuistrainen (bankdrukken,halters).
altijd einde van training 20 minuutjes hardlopen.
18:00 avondeten wat de pot schaft meestal aardappels, groente, vlees of soep, brood, macaroni, spaghetti.
20:00 lightdrank, nootjes.
22:00 eiwitshake en dan slapen
Ik ben van de 100 kg naar de 83 kg gegaan en ook veel spierverloren, train nu een half jaar en weeg nu 88kg alleen spiermassa bij gekomen.
Dit word mijn voedingsschema en trainingsschema, heb een zware baan, ben de hele dag aan het fitnissen
. (stukadoor)
gr foto's komen wel een keertje
06:30 2 meergranenbrood pindakaas, glaasje melk.
09:00 4 meergranenbrood kip/kalkoen filet, water
12:00 2 stuks fruit, glas melk
15:00 2 meergranenbrood kip/kalkoen filet, water +RPM (radical performance maximizer) 3xper alleen als ik naar de sportschool gaat.
16:00 krachttraining, 3x anderhalf uur perweek fullbody /ma/woe/vrij sportschool, 1en/of2x perweek thuistrainen (bankdrukken,halters).
altijd einde van training 20 minuutjes hardlopen.
18:00 avondeten wat de pot schaft meestal aardappels, groente, vlees of soep, brood, macaroni, spaghetti.
20:00 lightdrank, nootjes.
22:00 eiwitshake en dan slapen
Ik ben van de 100 kg naar de 83 kg gegaan en ook veel spierverloren, train nu een half jaar en weeg nu 88kg alleen spiermassa bij gekomen.
Dit word mijn voedingsschema en trainingsschema, heb een zware baan, ben de hele dag aan het fitnissen
. (stukadoor)gr foto's komen wel een keertje