Fitness Seller

eetlust helemaal weg, heel de dag misselijk. test e tren e mast e

Waar haal je zoiets als ik vragen mag?

Ik heb vanmiddag omeprazol gehaald, en zit nu jammer genoeg nog met maagzuur haha
Apotheker maar enkel op voorschrift gwn langs de huisarts zeggen dat je last van maagzuur hebt en dat pantomed vorige keer hielp ofzo

• Like
Waarderingen: Wxng
Hmm ook weer heel persoonsgebonden dus. Maar T3 heeft bij Tren toch sowieso een aantal voordelen? Ik meen @ment0s wel eens een rijtje opgesomd te hebben waarvoor T3 voordelig is icm Tren. Excuses als ik je in de war haal met iemand anders ment0s :P

Ik neem het niet voor de eetlust, ik zou willen dat ik er meer eetlust van kreeg. Op oxy nu is mijn eetlust ook slechter. Eet gewoon wat minder clean om wel aan me kcal te komen [emoji5]
Ik gebruik het voor een betere nutrient partitioning en vooral; ik word altijd lethargisch als wat op hogere doseringen gear. T3/t4 word ook verlaagd door al die gear en vooral tren is daar bekend om. Denk dat ik daarom zo last heb van lethargie want als ik t3 gebruik heb ik daar stukken minder last van.

Yes, ben aan mijn laatste week bezig nu.

Ik had gerust nog droger willen zijn maar als ik foto van voor mijn cut bekijk en vergelijk met nu dan is het toch een heel groot verschil.

Mijn huidplooi aan mijn navel stond rond 20 mm bij aanvang van cut en nu staat die op goede 8mm. Ik had me voorgenomen om die huidplooi tot 8mm te krijgen dus mijn doel is bereikt ja :)

Nu paar weken cruisen en dan doe ik nog een cleanbulk van +- 7-8 weken. Probleem is wel dat mijn haar (aan kruin) redelijk dun begint te staan, dus dat is iets om de komende weken goed in de gaten te houden. Ik heb daar al een tijd dunner haar, is vooral iets wat sinds mijn 30ste (ben nu 33) aan het opkomen is.

Mijn cleanbulk zal dus test 500 en mast 200 worden. Ik wou normaal hoger doseren maar ga het dus bescheiden houden omwille van mijn haar :p
Mooi man! Van hoeveel naar hoeveel % ben je nou ongeveer gedropt in die weken? Kan me een foto herinneren waarop je al aardig droog stond volgens mij een week of wat terug.

Idd je lichaam ff laten bekomen een week of 6, afhankelijk van de duur van je cut blast en dan weer knallen. 500 Test 200 Mast moet kunnen omtrent je haar.. Zo veel androgeen is dat niet :P

Ik neem het niet voor de eetlust, ik zou willen dat ik er meer eetlust van kreeg. Op oxy nu is mijn eetlust ook slechter. Eet gewoon wat minder clean om wel aan me kcal te komen [emoji5]
Ik gebruik het voor een betere nutrient partitioning en vooral; ik word altijd lethargisch als wat op hogere doseringen gear. T3/t4 word ook verlaagd door al die gear en vooral tren is daar bekend om. Denk dat ik daarom zo last heb van lethargie want als ik t3 gebruik heb ik daar stukken minder last van.
Thx ;)

Mooi man! Van hoeveel naar hoeveel % ben je nou ongeveer gedropt in die weken? Kan me een foto herinneren waarop je al aardig droog stond volgens mij een week of wat terug.

Idd je lichaam ff laten bekomen een week of 6, afhankelijk van de duur van je cut blast en dan weer knallen. 500 Test 200 Mast moet kunnen omtrent je haar.. Zo veel androgeen is dat niet :P

Foto was paar weken geleden ik sta nu nog wat droger :)

Bij aanvang cut +-17% en nu iets minder dan 12.

Tijdens cleanbulk wil ik vp stabiel houden . Zeker niet verhogen.

Terug
Naar boven