Hallo,
Ik ben nieuw hier dus ik zal me voorstellen. Ik ben Jackie, 17Jaar, Jongen.
Ik fitness nu bijna een jaar, In het begin gewoon met apparaten ff wat kracht gewonnen en nu sinds 4 a 5 maanden echt intensief aan het trainen.
Nu heb ik alles al wel gelezen m.b.t. een voedingsschema. Alleen ik heb het aardig lastig met dit aspect.
Ik moet meestal werken van 4-10uur en ik zit momenteel ook nog op school. Welke snelle producten kan ik innemen om werk en school of moet ik mijn maaltijd om 3uur vergroten en om 10uur ook?
Ik zal een voorstel geven wat ik ongeveer eet op een dag:
8u : Bruin brood met kipfilet
10u : Bruin brood met kipfilet
12u :
14u :
16u :
18u :
20u : Rijst met aardappelen, vis, vlees ( vanalles )
22u : Kwark
24u : Noten met melk
Wat kan ik op de lege uren eten want ik weet echt niet wat ik moet eten.
Ik kook niet thuis
Ik heb wel gelezen over havermout en dergelijke. Ook fruit ontbreekt en dat weet ik ook
maarja wat is de beste volgorde
Bij voorbaat dank !
Ik ben nieuw hier dus ik zal me voorstellen. Ik ben Jackie, 17Jaar, Jongen.
Ik fitness nu bijna een jaar, In het begin gewoon met apparaten ff wat kracht gewonnen en nu sinds 4 a 5 maanden echt intensief aan het trainen.
Nu heb ik alles al wel gelezen m.b.t. een voedingsschema. Alleen ik heb het aardig lastig met dit aspect.
Ik moet meestal werken van 4-10uur en ik zit momenteel ook nog op school. Welke snelle producten kan ik innemen om werk en school of moet ik mijn maaltijd om 3uur vergroten en om 10uur ook?
Ik zal een voorstel geven wat ik ongeveer eet op een dag:
8u : Bruin brood met kipfilet
10u : Bruin brood met kipfilet
12u :
14u :
16u :
18u :
20u : Rijst met aardappelen, vis, vlees ( vanalles )
22u : Kwark
24u : Noten met melk
Wat kan ik op de lege uren eten want ik weet echt niet wat ik moet eten.
Ik kook niet thuis
Ik heb wel gelezen over havermout en dergelijke. Ook fruit ontbreekt en dat weet ik ook
maarja wat is de beste volgordeBij voorbaat dank !