MuscleMeat

Eetschema

AreZje

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Volgens mij heb ik mijn eetschema'tje helemaal in orde nu. Verhoudingen kloppen allemaal wel aardig en vind het allemaal prima te eten. Dit kan ik zo heel mooi volhouden en betalen niet te vergeten! :D

Bulken of cutten. Ben nog een maandje aan het gainen maar wil niet teveel aan komen en daarna ga ik aan de cardio (eetschema blijft hetzelfde). Zodra ik na de zomer weer ga bulken misschien hier en daar een boterhammetje erbij doen?

Ik ben overigens 1.83m en 78 kg (zit wel midden in de creatine kuur)

Schema staat als html hierzo: (was wat makkelijker met tabbeletjes etc.)

http://www.donotcross.net

Hoop hem met wat tips nog iets beter te maken! ;)

dat is echt troep, als je wlit gainen, moet je boven je verbruik eten, als je gaat cutten moet je daar onder gaan zitten .. Dus niet allen cardio erbij, want waarschijnlijk zit je met dat cardio erbij nog boven je verbruik.. + de carbs zijn een beetje hoog voor te cutten..
sorry maar, of je begrijpt het niet, of je bent een beetje lui..
ik geef toe, cutten is duurder dan bulken, want eiwit rijk voedsel is nou eenmaal duurder dan kh rijk voedsel.

wat is trouwens het aantal kcal van je dieet..?
ik zie het niet staan. |

en koekjes weg laten, daar zit suiker in en dat wil je niet .. ;)

Veelste weinig zo op het 1e oog..

Ik zou toch wat dingen aanpassen als ik jou was dit is niet echt een best schema.

en vervang die cruesli door iets degelijks. dat spul zit VOL met suikers.

• Topic Starter Topic Starter
Okay .. bedankt in een zekere zin denk ik :rolleyes:

maaruh het is dus troep. Te weinig! en de koekjes (zijn overigens evergreens) en cruesli moeten eruit.

Wat is een goede vervanging om door de kwark te gooien ipv cruesli. En misschien een idee voor die evergreens!?

En waar zou ik nog wat meer moeten eten en misschien daar een idee voor? Wel gewoon voer geen weightgainer ofso.

Uitrekenen (kleine moeite tenzij je LUI bent ;)) geeft overigens 3050 kcal

Hoop op wat hulp // als ik er geen kont vanaf weet help dan ff plz :D

de een houdt van havermout, de ander van brinta, weer een van studentenhaver. ik denk dat die laatste in combi met kwark wel het eetbaarste is! :cool:

laatste portie kwark zeker verdubbelen!

500gr!

AreZje zei:
Okay .. bedankt in een zekere zin denk ik :rolleyes:

maaruh het is dus troep. Te weinig! en de koekjes (zijn overigens evergreens) en cruesli moeten eruit.

Wat is een goede vervanging om door de kwark te gooien ipv cruesli. En misschien een idee voor die evergreens!?

En waar zou ik nog wat meer moeten eten en misschien daar een idee voor? Wel gewoon voer geen weightgainer ofso.

Uitrekenen (kleine moeite tenzij je LUI bent ;)) geeft overigens 3050 kcal

Hoop op wat hulp // als ik er geen kont vanaf weet help dan ff plz :D

Cruesli kan je eenvoudig vervangen door muesli. Dat is hetzelfde maar dan zonder bindmiddel, E-nummers, suikers en andere shitzooi.

Evergreens vervangen door een goede mueslireep.

Verder zou ik snelle suikers als banaan en jam niet eten door de dag.

• Topic Starter Topic Starter
Okay heel erg bedankt. Dat zal ik zeker toepassen, maar dan vliegen er wel een hoop koolhydraten de duur uit. Misschien daar een idee voor? Ipv cruesli in de kwark, misschien wat muesli of studentenhaver .. en dan een boterhammetje erbij doen om het tekort aan koolhydraten te upgraden?

Kwark bestond toch uit enkelvoudige eiwitten? .. die werden toch snel gebruikt en anders opgeslagen als vetten? .. is het dan wel handig om een hele bak voor het slapengaan op te eten? Dan word de helft toch al snel niet gebruikt?

Over die mueslireep ipv die koekjes? .. iemand een idee uit het assortiment van de aldi?

Het is heel simpel echt :

- alle suiker er uit
- meer havermout. gewoon los met melk en niet door de kwark
- nee ,kwark = casseine = langzaam eiwit
- geen koekjes

AreZje zei:
Okay heel erg bedankt. Dat zal ik zeker toepassen, maar dan vliegen er wel een hoop koolhydraten de duur uit. Misschien daar een idee voor? Ipv cruesli in de kwark, misschien wat muesli of studentenhaver .. en dan een boterhammetje erbij doen om het tekort aan koolhydraten te upgraden?

Kwark bestond toch uit enkelvoudige eiwitten? .. die werden toch snel gebruikt en anders opgeslagen als vetten? .. is het dan wel handig om een hele bak voor het slapengaan op te eten? Dan word de helft toch al snel niet gebruikt?

Over die mueslireep ipv die koekjes? .. iemand een idee uit het assortiment van de aldi?

Hoezo vliegen er veel koolhydraten uit? Als je de snelle suikers vervangt door complexe koolkhydraten houdt je dat prima op peil.

AreZje zei:

Het is idd handig..zodat je s'nachts een constante toevoer van eiwitten hebt. Persoonlijk vindt ik tonijn beter te eten voor het slapengaan, maar smaken verschillen ;)

Terug
Naar boven