Fitness Seller

Effe voorstellen

theo1212

Novice
Waardering
2
Lengte
1m90
Massa
117kg
Vetpercentage
15%
Hallo ben theo 56 jaar 3 jasr geleden weer begonnen met trainen jaren niet meer gedaan met eiigen zaak totdat ik 3 jaar geleden uit de zee kwam en mijn kids een foto maakte en ik dacht dit kan zo niet en toen dag later aan de slag heb in de tussentijd 2 kueren gehad en ben nu met 3e bezig namelijk 250mg test 250 mg tren 250 mg mast om de dag voel me super ben kilotje of 7 aangekomen zit nu op 117 kilo nakuur doe ik niet pak gewoon 1ml test elke week

welkom ouwe reus

• Topic Starter Topic Starter
IMG_1513312333750.jpg
IMG-20170613-WA0000.jpg

Grappig, ik ben destijds ook beginnen trainen nadat ik een foto van mezelf zag waar ik uit zee kwam en helemaal geen vorm had (skinnyfat in mijn geval).

Tip voor jou Theo: als je trt doet op eigen houtje, houd je gezondheid dan zeker in het oog. Ik begrijp, gezien je leeftijd, dat je geen nakuur doet en gewoon ON blijft, maar onderschat de impact niet op je lichaam en volg je gezondheid zeker op door periodiek je bloed te testen.

Idealiter laat je jezelf trt voorschrijven door een endocrinoloog zodat hij dan regelmatig je gezondheid nagaat. Kuren kan je dan tussendoor nog steeds doen (zonder dat je dokter het hoeft te weten) en je bent zeker dat gezondheidsproblemen gedetecteerd worden ;)

Hoi Theo welkom op het forum wat een verschil op de fotos slechts 7 kg aangekomen maar natuurlijk ook heel wat kg’s aan vet kwijt geraakt laat wel geregeld je bloed controleren zoals hierboven word geadviseerd succes verder!

Knap dat je de knop hebt omgezet. Maar waarom zo snel gaan kuren en dan ook nog op latere leeftijd?

Ja, dat snap ik wel hoor, de snelle en "makkelijke" gains zijn verleidelijk. Maar er is natuurlijk een keerzijde. Waarom niet gewoon als natty zoveel mogelijk gainen voordat je naar middelen grijpt die voor gezondheidsproblemen kunnen zorgen?

Verder moet iedereen gewoon doen wat hij zelf wil, hoor. Bewust met je lijf bezig zijn is nog altijd beter dan niets doen, want dat is ook niet echt gezond.

Ja, dat snap ik wel hoor, de snelle en "makkelijke" gains zijn verleidelijk. Maar er is natuurlijk een keerzijde. Waarom niet gewoon als natty zoveel mogelijk gainen voordat je naar middelen grijpt die voor gezondheidsproblemen kunnen zorgen?

Verder moet iedereen gewoon doen wat hij zelf wil, hoor. Bewust met je lijf bezig zijn is nog altijd beter dan niets doen, want dat is ook niet echt gezond.

Sneller, meer... dat snap je ook toch ook wel :) Tuurlijk neemt het risico’s met zich mee, een afweging die je zelf moet maken. Verder is ts alweer drie jaar aan het trainen, dus meteen maar de middelen grijpen is denk ik niet gebeurd.

Sneller, meer... dat snap je ook toch ook wel :) Tuurlijk neemt het risico’s met zich mee, een afweging die je zelf moet maken. Verder is ts alweer drie jaar aan het trainen, dus meteen maar de middelen grijpen is denk ik niet gebeurd.
Tja, ik ben zelf misschien ook gewoon te huiverig om zo'n stap te maken, zeker nu ik toch de 40 gepasseerd ben. Ik verwacht dan ook niet het ooit te zullen doen, hoewel je nooit zeker kan zijn natuurlijk.

hoi ben eerst van 120 terug gegaan naar 99 en 2 jaar zonder kuur alleenvoeding en toen naar de 117 gegaan

hoi ben eerst van 120 terug gegaan naar 99 en 2 jaar zonder kuur alleenvoeding en toen naar de 117 gegaan
Dat is ook netjes, Theo! Zeker respect voor je besluit om het roer zo om te gooien en een nieuwe levensstijl te kiezen, zeker op jouw leeftijd.

875mg test/mast/Tren is een flinke kuur.

Klopt flinke kuur maar nergens last van gelukkig en stuk sterker geworden van 120 kg benchpress naar 140 losse dumbbels 55 per stuk niet slecht voor zon ouwe moan toch en ik vind als je de 50 voorbij bent moest je in nl standaard 1ml per 2 weken test krijgen doen ze in amerika ook in bejaardehuizen meer fitte mensen en doe maar half jaar en laat je waarde maar testen doe ik ook mijn testisteron is van een 28 jarige nooit ziek nooit geen verveelende pijntjes en fit perfect

Ik vind dat je vanaf een bepaalde leeftijd, wanneer je leven in een plooi ligt (kinderwens) niet overdreven lang moet wachten om aan de AAS te gaan als je dat wilt.

Theo is 56jaar, waarom nog 5 jaar naturel gains pakken? Hij heeft groot gelijk dat hij meteen snellere spierwinst verkiest en er nog zo goed mogelijk wil uitzien.

Niet te gek doen qua doseringen natuurlijk (875mg test/tren/mast lijkt me nogal veel) en gezondheid in de gaten houden!

750mg zit hij op toch? Vind dat kwa dosering wel meevallen..

Terug
Naar boven