AndroidHealthClinic

Effect groeihormoon op groeifactoren

• Topic Starter Topic Starter
Pdf's 2

Bijlagen

Laatst bewerkt:
thanks mate.

Cools voorziet ons in ieder geval van informatie, of het nu oud of nieuw is dat doet er even niet toe. Wat heb jij dan toe te voegen met je lame comments?

Het is heel leuk idd dat Cools hier zijn artikels plaatst waar het woord "groeihormoon" in voorkomt. Echter er is geen directe relevantie ivm bb. Ik kan hier alle artikels met betrekking tot constipatie gaan plaatsen als je dat als wenselijke informatie ziet.

@Cools. Leuk dat je een hobby hebt, maar waarom heb je je G-csf's geboost? Slechts om je immuunsyst. te enhancen?

Het is heel leuk idd dat Cools hier zijn artikels plaatst waar het woord "groeihormoon" in voorkomt. Echter er is geen directe relevantie ivm bb. Ik kan hier alle artikels met betrekking tot constipatie gaan plaatsen als je dat als wenselijke informatie ziet.

obvious, hoe zou het toch komen :rolleyes: 3x raden

Laatst bewerkt:

@Cools. Leuk dat je een hobby hebt, maar waarom heb je je G-csf's geboost? Slechts om je immuunsyst. te enhancen?

Hierdoor krijg je wel een beter beeld van wat hgh in het algemeen doet.
En hieruit kan je zelf wel je conclusie trekken.

Post jij anders eens een mooi artikel ?

nice keep up that good work bro
zeker dit stukje vond ik heel interessant :

G-CSF Neupogen cured a terminal liver cancer
http://www.drugs.com/forum/latest-dr...cer-28514.html

Teminste echt op mensen getest en enige case was ook meteen super succes hopelijk dat ze met de tijd meer doen. Zijn volgens mij zoveel dingen te genezen maar die approvals krijgen om echt ook op mensen te testen is niet altijd eazy. Maar indd leuke info over wat hgh etc nu wel en niet doet, want de negatieve kant is indd ook wel duidelijk dat het kanker cellen (tumoren) ook kan laten groeien in bepaalde gevallen.

*edit* maar cools ff bijkomende vraag voor jouw waarom heb jij juist met G-csf's bezig gehouden was met niet helemaal duidelijk?

• Topic Starter Topic Starter

Als je goed leest, zal je zien effecten van groeihormoon gebruik op enzymen van cytochroom P450 (neveneffecten) en effecten op andere groeifactoren. En het effect van insuline op hgh, igf-1 en testosteron. Effecten groeifactoren, alleen en in combinatie, op het herstel van het lichaam en op andere groeifactoren. IGF-1 en kanker, lever, enz, enz... Allemaal interessant voor menig bb (vooral de gebruikers).

En het moet niet allemaal over bb gaan. De effecten van G-CSF op de groei van neuronen is voor velen onder ons ook interessant. Stimulatie en activatie van witte bloedcellen, voorkomen van kanker en algemeen herstel ook.

Ik heb mijn immuunsysteem geboost omdat ik een infectie in mijn bloed heb die mijn witte bloedcellen laat dalen. En dat is G-CSF zijn doel, stamcellen uit beenmerg vrijlaten en omzetting naar neutrofielen stimuleren. Is geen hobby trouwens.

---------- Post toegevoegd Wed 16 Nov 2011 om 03:06 ----------

nice keep up that good work bro
zeker dit stukje vond ik heel interessant :

G-CSF Neupogen cured a terminal liver cancer
http://www.drugs.com/forum/latest-dr...cer-28514.html

Teminste echt op mensen getest en enige case was ook meteen super succes hopelijk dat ze met de tijd meer doen. Zijn volgens mij zoveel dingen te genezen maar die approvals krijgen om echt ook op mensen te testen is niet altijd eazy. Maar indd leuke info over wat hgh etc nu wel en niet doet, want de negatieve kant is indd ook wel duidelijk dat het kanker cellen (tumoren) ook kan laten groeien in bepaalde gevallen.

*edit* maar cools ff bijkomende vraag voor jouw waarom heb jij juist met G-csf's bezig gehouden was met niet helemaal duidelijk?

Vawege mijn lage aantal witte bloedcellen, zonder ben ik vrijwel altijd extreem ziek.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven