XXL Nutrition

Effective cut cycle van big cat

daan1976

Cool Novice
Waardering
0
Effective Cut Cycle
Kuur:

Week 1-10 : 400 mg EQ /EW
Week 3-10 : 50 mg Winny / ED
Week 5-10 : 50-100 mg Provi /ED

Week 13-15 : 20 mg Nolva /ED

Heeft iemand dit schema geprobeerd ? Zo ja wat waren de resultaten en vinden jullie proviron nodig?

Alvast bedankt

Ik ben eigelijk ook wel benieuwd naar andere ervaringen met cutting cycles, weet iemand nog een leuke!!!!

ik zou het ten aller tijde simpel houden en geen zware middellen gebruiken
omdat echt cutten hoofdzakelijk van je voeding en cardio zal moeten hebben
cutten met as is in mijn ogen is niets anders dan een middel nemen om de spierafbraak tegen te gaan en iets harder te worden

daarom ben ik ook geen fan van langwerkende middellen als boldenone en primobolan in de cut

ikzelf ga waarschijnlijk half juni beginnen met
winny 50 mg /dag
anavar 50 mg/dag
proviron 50 mg / dag

hoewel ik er nog niet helemaal uitben om 1 of meerderre as te laten vallen

anavar/tren ook goeie shit...maar winny/tren is ook wel lekker...:D

tsja dan is et natuurlijk elemaal goeie shit

ben nu bezig met test prop/tren acetaat/stromba. in 1 woord heeeerluk :)

yep is volgens mij echt een van de betere kuurtjes...
die shit begint na 2 weken echt super goed inteslaan...dat is echt heerlijk gevoel...owww sorry MrJ:D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ok dus niemand raad het me af. Zijn die dingen van GS een beetje in orde? Want dan ga ik die maar eens halen.

Heb kuur juust opzitten(ben nu nakuur bezig) met Test Prop/Winny/Tren.
2.5 kg gewonnen en Bf gezakt van 15.5 naar ongeveer 11%(iets minder)
Natuurlijk met cardio erbij.

Jeof

daan1976 zei:
Ok dus niemand raad het me af. Zijn die dingen van GS een beetje in orde? Want dan ga ik die maar eens halen.

hou wel rekening met de hongergevoelens van de EQ, test erbij en je hebt een topcut kuurtje imo

Reusje hoeveel weken wordt je kuur?

GS is goed maar ook Golden Gear is ook top. Maakt op zicht niet zoveel uit.

Je kuurtje is op zich niks mis mee al zou ik persoonlijk gaan voor een combi van korte esters OF een combi van lange esters in een cuttingkuur. Als je dan toch EOD prikt..... Je nakuur kun je dan een paar dagen na je laatse prik beginnen.

Succes

daan1976 zei:

ik hou jullie wel een keer op de hoogte, ben alleen nu te lui om een log te maken haha, zal einde kuur wel ff een verkorte log maken. maar tot nu toe alleen maar lof over dit kuurtje, eigenlijk de beste die ik tot nu toe heb gehad

Terug
Naar boven