Nee wij zijn allemaal zelfstandige meiden die niets van mammie en pappie ooit hebben gekregen. Tis k*t dat we geen rijbewijs hebben maar daarintegen kan ik wel met trots zeggen dan ik mijn hele opleiding zelf heb betaald en je daardoor ook eerder de waarde van iets in kan schatten.. verder leer je er ook nog een hoop van dat zelfstandig zijn. Met geld omgaan, de waarde van iets snappen.. heb je een grotere voorsprong op anderen als je al het wereldje van belasting terugvragen, verzekering en vaste lasten begrijpt.
En wat betreft dat de meeste gematst worden door pappie en mammie, ik troost me met de gedachte dan wanneer zij ooit op zichzelf gaan oid ze plat op hun bek gaan wegens het gebrek aan levensinzicht/wijsheid gedoe. Waarom? Omdat iemand hen altijd al heeft moeten helpen met alles en ik en mn vriendinnen alles zelf altijd hebben kunnen uitzoeken.
Conclusie:
Ben dr trots op dat ik het zo doe, eind van het jaar heb ik mijn autootje en rijlessen helemaal zelf, en niets is gesponsord![]()
heb ook alles zelf betaald hoor, niks mis mee
wordt je hard van! betaal op moment me HBO ook helemaal zelf, geen lening, niks. klopt idd dat je zo gedwongen wordt je te verdiepen in diverse zaken.maar goed egmond....IK GA MEEE!!!! die visboer is zowww goed daar

Wat voor bijbaan had jij ? 

dikke pret...dikke pad??