MuscleMeat

Egmond aan zee

Nee wij zijn allemaal zelfstandige meiden die niets van mammie en pappie ooit hebben gekregen. Tis k*t dat we geen rijbewijs hebben maar daarintegen kan ik wel met trots zeggen dan ik mijn hele opleiding zelf heb betaald en je daardoor ook eerder de waarde van iets in kan schatten.. verder leer je er ook nog een hoop van dat zelfstandig zijn. Met geld omgaan, de waarde van iets snappen.. heb je een grotere voorsprong op anderen als je al het wereldje van belasting terugvragen, verzekering en vaste lasten begrijpt.

En wat betreft dat de meeste gematst worden door pappie en mammie, ik troost me met de gedachte dan wanneer zij ooit op zichzelf gaan oid ze plat op hun bek gaan wegens het gebrek aan levensinzicht/wijsheid gedoe. Waarom? Omdat iemand hen altijd al heeft moeten helpen met alles en ik en mn vriendinnen alles zelf altijd hebben kunnen uitzoeken.

Conclusie: :stfu:

Ben dr trots op dat ik het zo doe, eind van het jaar heb ik mijn autootje en rijlessen helemaal zelf, en niets is gesponsord :cool:

heb ook alles zelf betaald hoor, niks mis mee;) wordt je hard van! betaal op moment me HBO ook helemaal zelf, geen lening, niks. klopt idd dat je zo gedwongen wordt je te verdiepen in diverse zaken.

maar goed egmond....IK GA MEEE!!!! die visboer is zowww goed daar;)

• Topic Starter Topic Starter
wat heeft dat met pappie en mammie te maken...ik heb toch ook rijbewijs voor auto EN motor zelf betaald (beide op mn 18e gehaald)... jij woont toch ook nog thuis, of huur gedeeld iig..dus geld zal het probleem niet zijn.

ervan uitgaande dat je het lachwekkend vond dat mensen geen auto/rijbewijs hebben op hun 20ste.. ff uitgelegd. En de meeste jongeren krijgen dat wel idd. Ik doelde niet speciaal op jou, alhoewel je je aangesproken voelt ;) Maar heb jij je opleiding, motor- en autorijbewijs zelf betaald :eek: Wat voor bijbaan had jij ? :D

Buigen voor een euroknaller, he!

Nee wij zijn allemaal zelfstandige meiden die niets van mammie en pappie ooit hebben gekregen. Tis k*t dat we geen rijbewijs hebben maar daarintegen kan ik wel met trots zeggen dan ik mijn hele opleiding zelf heb betaald en je daardoor ook eerder de waarde van iets in kan schatten.. verder leer je er ook nog een hoop van dat zelfstandig zijn. Met geld omgaan, de waarde van iets snappen.. heb je een grotere voorsprong op anderen als je al het wereldje van belasting terugvragen, verzekering en vaste lasten begrijpt.

En wat betreft dat de meeste gematst worden door pappie en mammie, ik troost me met de gedachte dan wanneer zij ooit op zichzelf gaan oid ze plat op hun bek gaan wegens het gebrek aan levensinzicht/wijsheid gedoe. Waarom? Omdat iemand hen altijd al heeft moeten helpen met alles en ik en mn vriendinnen alles zelf altijd hebben kunnen uitzoeken.

Conclusie: :stfu:

Ben dr trots op dat ik het zo doe, eind van het jaar heb ik mijn autootje en rijlessen helemaal zelf, en niets is gesponsord :cool:

daarentegen

BTW, ik denk dat de meeste hier wel hun auto/scooter/motor- rijbewijs hebben behaald zonder hulp van pappie&mammie.
Toch netjes dat je alles zelfstandig doet.

ervan uitgaande dat je het lachwekkend vond dat mensen geen auto/rijbewijs hebben op hun 20ste.. ff uitgelegd. En de meeste jongeren krijgen dat wel idd. Ik doelde niet speciaal op jou, alhoewel je je aangesproken voelt ;) Maar heb jij je opleiding, motor- en autorijbewijs zelf betaald :eek: Wat voor bijbaan had jij ? :D

ik was senior director van BDO europa.

• Topic Starter Topic Starter
I'm lovin' it!!

waarsch. bedoeld hij de mickey mouse club :cool:

hij bedoeld de analtoys-club

was toch echt meer van de grote patat dubbel/ triple mayo:$...echt te erg

wat is nu weer dp...

hij weet niet wat DP is.... :roflol:

double pennet:x dikke pret...dikke pad??

aha haha zie je...toch een double pennetration (edit...ik ben klussen adios!)

Naja ik zie je wel in Alkmaar dan he... niet gaan rondsletten daar houden we niet van in de kop van Noord-Holland

Terug
Naar boven