OOOOOOOOOO wat zijn die belgen slecht! 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Anoniem zei:Toch raar dat jullie 2,5 jaar geleden onterecht door Brazilië uit de halve finale WK werden geknikkerd.
Nederland - Engeland vond ik ondanks alle lovende woorden toch echte een heel matig potje. Viel te verwachten met al die onervarendheid en kwalitatief toch mindere spelers dan normaal. Ik heb veel gelezen dat het middenveld zich zo goed stand hield maar daar ben ik het toch niet mee eens. Ze waren sterk in de duels, hadden weinig balverlies maar ze waren veel te onrustig. Vaak kwam ook meteen maar een lange diagonale trap of een steekpasje terwijl dat onmogelijk was. De aanval was drama, Castelen kan geen potten breken. Hij komt zelden een mannetje voorbij. Hij heeft gewoon geen een truucje in huis, alleen zijn snelheid. Van Kuijt en Makaay weet ik nog steeds niet welke positie ze nou hadden. Het enige verschil is dat Kuijt het aardig deed en Makaay onzichtbaar was.
Of: "Hij was zo lelijk dat ik zijn gezicht even met de bal wou bijwerken, ipv te scoren" Dat soort dingen 

.
.
.
, voor 15 jaar terug zat Belgie ongeveer ook nog op dit niveau
.sorry dude maar daar ben ik absoluut niet mee akkoorddave hawk zei:Ondanks de beperkte middelen
behoort Nederland wel tot de 10 sterkste competities in de wereld en behoort het
nationale elftal eveneenns tot de 10 sterkste in de wereld :coolnana:, voor 15 jaar terug zat Belgie ongeveer ook nog op dit niveau
.

Santoz zei:sorry dude maar daar ben ik absoluut niet mee akkoord
i agree tot het punt dat de nederlandse competitie algemeen sterker is als de onze maar ze behoort bijlange niet tot de 10 sterkste ter wereld
een groot verschilpunt met de belgische competitie is 'de uitstraling' volgens mij veel meer ook niet
jullie nationale elftal is een andere zaak, talent zat
dit toont het vorige bovendien ook wel aan; hoeveel spelers uit de nederlandse competitie spelen bij oranje? bitter weinig (al heb ik de indruk dat er enigzins verandering in komt)
maar qua kijk op het voetbal staan jullie wel een stuk verder dan belgië, zeker akkoord![]()
, tegenwoordig spelen de meeste internationals gewoon in onze eigen competitie, van der Vaart (Ajax), Sneijder (Ajax), Heitinga (Ajax), De Jong (Ajax), Kuyt (Feyenoord), Castelen (Feyenoord), van Bommel (P.S.V.), Ooijer (P.S.V.), Bouma (P.S.V.), Cocu (P.S.V.), KromKamp (AZ), Landzaat (AZ), Mathijsen (AZ), Timmer (AZ), Yildrim (Heerenveen). Nog maar 4 a 5 toppers spelen in het buitenland.