XXL Nutrition

Egypte-België

Doe niet eens de moeite om te kijken zolang diene "trainer" daar is.

Heb er wel iets van gehoord 4-0 tssss.

4-0 En ze gingen daar nogthans winnen hoor want egypte is niet zo sterk meer. :rolleyes:

Je ziet maar.

K hoop dat we niet naar het wk MOETEN gaan want daar kunnen we helemaal niets gaan doen. Gewoon thuisblijven die handel :D

Ik denk niet dat we zullen MOETEN gaan we zullen zelfs niet MOGEN :o

Toch raar dat jullie 2,5 jaar geleden onterecht door Brazilië uit de halve finale WK werden geknikkerd. :)

Nederland - Engeland vond ik ondanks alle lovende woorden toch echte een heel matig potje. Viel te verwachten met al die onervarendheid en kwalitatief toch mindere spelers dan normaal. Ik heb veel gelezen dat het middenveld zich zo goed stand hield maar daar ben ik het toch niet mee eens. Ze waren sterk in de duels, hadden weinig balverlies maar ze waren veel te onrustig. Vaak kwam ook meteen maar een lange diagonale trap of een steekpasje terwijl dat onmogelijk was. De aanval was drama, Castelen kan geen potten breken. Hij komt zelden een mannetje voorbij. Hij heeft gewoon geen een truucje in huis, alleen zijn snelheid. Van Kuijt en Makaay weet ik nog steeds niet welke positie ze nou hadden. Het enige verschil is dat Kuijt het aardig deed en Makaay onzichtbaar was.

Wat een vernedering :mad: , normaal loop je daar toch met 5 a 6 doelpunten
overheen. Het Belgische voetbal is echt ziek en ze doen er nog niets aan ook :eek: :scratch:

Anoniem zei:
Toch raar dat jullie 2,5 jaar geleden onterecht door Brazilië uit de halve finale WK werden geknikkerd. :)

Nederland - Engeland vond ik ondanks alle lovende woorden toch echte een heel matig potje. Viel te verwachten met al die onervarendheid en kwalitatief toch mindere spelers dan normaal. Ik heb veel gelezen dat het middenveld zich zo goed stand hield maar daar ben ik het toch niet mee eens. Ze waren sterk in de duels, hadden weinig balverlies maar ze waren veel te onrustig. Vaak kwam ook meteen maar een lange diagonale trap of een steekpasje terwijl dat onmogelijk was. De aanval was drama, Castelen kan geen potten breken. Hij komt zelden een mannetje voorbij. Hij heeft gewoon geen een truucje in huis, alleen zijn snelheid. Van Kuijt en Makaay weet ik nog steeds niet welke positie ze nou hadden. Het enige verschil is dat Kuijt het aardig deed en Makaay onzichtbaar was.

Ik vond die Marokkaan wel goed spelen!

"Het lag aan de mosmat, de lelijke keeper en de verwarrende reclameborden 8-) SUKKELS"
Da's m'n nick op msn. Gisteren met een maat allemaal grappige uitvluchten gevonden :D Of: "Hij was zo lelijk dat ik zijn gezicht even met de bal wou bijwerken, ipv te scoren" Dat soort dingen :D
Heb zelfs de match niet volledig gezien. Kon het gewoon niet :rolleyes:

Belgiën heeft altijd gezogen met voetbal :D :p

het is gewoon schrikwekkend
het belgisch voetbal is naar de vaantjes aan het gaan
zowel op internationaal als nationaal vlak

onze competitie wordt bepaald door goedkope buitenlanders, vroeger was een buitenlander bij een club een echte 'surplus', nu is het gewoon een goedkopere vervanger voor een voetballende belg...zo gaat dat

op clubgebied is de situatie ook kritiek
onze clubs worden namelijk letterlijk recht gehouden door vrijwilligers, op alle niveaus
van de kok tot de truitjeswasser

het 'jeugdaspect' verwatert bovendien met ziender ogen, de meeste clubs verkeren in een toestand van geldtekort, DUS de jeugd is daar het eerste slachtoffer van want daar wordt het eerst gesnoeid in de budgetten
ga ook maar eens na hoeveel eigen jeugd een eigen kans krijgt en als ze dan al een kans krijgt, hoeveel er werkelijk doorbreken... weinigen dus

en dan zwijgen we nog maar effe over internationale toestanden
professionalisme is ver zoek, gisteren iemand de omstandigheden gezien waarin ons NATIONAAL TEAM moest spelen?? dat was duidelijk een bewijs van goeie organisatie en afspraken...NOT

over europese competities kunnen we kort zijn, we kunnen niet op tegen de rest van Europa, spijtig maar harde werkelijkheid,
omdat we hier nog leven als in de jaren '80
moderne voetbalclubs worden nu geleid als echte bedrijven (lees: moderne managementtechnieken) en dat hebben ze hier, buiten bij de grootste clubs misschien, nog niet door

tot zover mijn aanklacht, niet op letten dit wou ik gewoon even kwijt...

Willen ze het daar weer eens op de rit krijgen, zullen ze naar het
volgende toe moeten.
-spelers van buiten de europese unie moeten minimaal 125.000 euro
verdienen, zo krijg je alleen de echte versterkingen :eek: .
-Een gedegen jeugdcompetitie naar Nederlands model.
-Een jonge trainer met uitstraling voor het Belgisch elftal, b.v. een
staf met Enzo Scifo, Marc Wilmots, Luc Nillis en Jean-Marie Pfaff :rocker: .
-Goede sponsor en T.V-gelden voor de competitie.
-Club Brugge en Anderlecht zouden hierin ook het voortouw moeten
nemen dat zijn immers de clubs die Belgie de laatste 25 jaar overeind hielden.
*Misschien moet de Belgische bond zelfs drastische maatregelen nemen en de
clubs verplichten minimaal 7 Belgen op te stellen in de competitie :eek: :D

Maar misschien is het al wel te laat, want Belgie is afgezakt naar het niveau
Malta, Denemarken, Finland, cyprus :mad: .
Ben blij dat Nederland wel met de tijd is meegegaan. Ondanks de beperkte middelen
behoort Nederland wel tot de 10 sterkste competities in de wereld en behoort het
nationale elftal eveneenns tot de 10 sterkste in de wereld :coolnana: :rocker: , voor 15 jaar terug zat Belgie ongeveer ook nog op dit niveau :dance: .

heb gisteren zeker niet gezien twas op vtm Matroesjka's :p :D

dave hawk zei:
Ondanks de beperkte middelen
behoort Nederland wel tot de 10 sterkste competities in de wereld en behoort het
nationale elftal eveneenns tot de 10 sterkste in de wereld :coolnana: :rocker: , voor 15 jaar terug zat Belgie ongeveer ook nog op dit niveau :dance: .
sorry dude maar daar ben ik absoluut niet mee akkoord
i agree tot het punt dat de nederlandse competitie algemeen sterker is als de onze maar ze behoort bijlange niet tot de 10 sterkste ter wereld
een groot verschilpunt met de belgische competitie is 'de uitstraling' volgens mij veel meer ook niet

jullie nationale elftal is een andere zaak, talent zat
dit toont het vorige bovendien ook wel aan; hoeveel spelers uit de nederlandse competitie spelen bij oranje? bitter weinig (al heb ik de indruk dat er enigzins verandering in komt)
maar qua kijk op het voetbal staan jullie wel een stuk verder dan belgië, zeker akkoord :)

Santoz zei:
sorry dude maar daar ben ik absoluut niet mee akkoord
i agree tot het punt dat de nederlandse competitie algemeen sterker is als de onze maar ze behoort bijlange niet tot de 10 sterkste ter wereld
een groot verschilpunt met de belgische competitie is 'de uitstraling' volgens mij veel meer ook niet

jullie nationale elftal is een andere zaak, talent zat
dit toont het vorige bovendien ook wel aan; hoeveel spelers uit de nederlandse competitie spelen bij oranje? bitter weinig (al heb ik de indruk dat er enigzins verandering in komt)
maar qua kijk op het voetbal staan jullie wel een stuk verder dan belgië, zeker akkoord :)

Alle stats. van de Uefa en Fifa wijzen uit dat de Nederlandse competitie bij
de 10 beste in de wereld behoort, op dit moment zelf 7e plaats in europa ! :dance:

Even een foutje van jou kant :p , tegenwoordig spelen de meeste internationals gewoon in onze eigen competitie, van der Vaart (Ajax), Sneijder (Ajax), Heitinga (Ajax), De Jong (Ajax), Kuyt (Feyenoord), Castelen (Feyenoord), van Bommel (P.S.V.), Ooijer (P.S.V.), Bouma (P.S.V.), Cocu (P.S.V.), KromKamp (AZ), Landzaat (AZ), Mathijsen (AZ), Timmer (AZ), Yildrim (Heerenveen). Nog maar 4 a 5 toppers spelen in het buitenland.
Let op Babel (Ajax) pas 18 jaar wordt de volgende international die ook
in de Nederlandse competitie speelt.

Daarom zijn wij de laatste jaren ook zo gegroeid, de beste spelers blijven wat langer in Nederland voetballen, geldstromen zijn toegenomen en als je alleen
al naar Ajax en Feyenoord kijkt brengen zij bij elke thuiswedstrijd 40.000 mensen naar het stadion, zelfs een hoop clubs in Spanje en Italie redden dat niet meer :nope:

:eek: heb je Babel zien debuteren bij Roemenie-Nederland :thumbs:, geloof
dat ik op dezelfde lijn zit als van Basten ;) :D, voorspelling was uit februari ! :rolleyes:

Zuiverloon (2e elftal feyenoord) duurt nog even maar zal ook binnen 2,5 jaar het
Nederlands elftal halen ;) , let maar op :)

Doelpunt Babel !!!!!!!!!!!!!! :coolnana: :coolnana: :coolnana: :rocker: :coolnana: :
:banana: :fu: :beerbang: :banana:

Jan Vennegoor of Hesseling (P.S.V.) is opgeroepen als vervanger van Arjen Robben
voor de interland tegen Armenie.

Let ook even op Kenneth Vermeer (2e elftal Ajax), keeper van het Nederlands elftal tot 20 jaar, gaat ook heel ver komen in de toekomst :thumbs:

Terug
Naar boven