Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hetzelfde, doen daar ook willekeurige controles en loop je dus ook altijd het risico om eruit gepikt te worden.En hoe doen ze dat dan in dat soort laten met bodybuild wedstrijden?
Politie hoeft maar voor de deur te wachten en iedereen in te laaien.
In België heeft de politie wel eens bij een wedstrijd aangeklopt voor een dopingcontrole, daarom doen de meeste ook wedstrijden in oa Nederland.En hoe doen ze dat dan in dat soort laten met bodybuild wedstrijden?
En hoe doen ze dat dan in dat soort laten met bodybuild wedstrijden?
Toen ik meedeed aan het BK dan staan ze te wachten aan de trap als je off stage komt. Wie er te breed uit ziet, mag mee komen.
Daarnaast komen ze backstage ook nog willekeurig een aantal mensen er uit nemen om te plassen.
Iedereen die een top 3 plek behaalt mag ook plassen.
Vandaar dat op de Belgische podia totaal andere lichamen ziet dan op de NL podia.
Er zijn er wel wat die hun cycle goed kunnen plannen, en op HGH & insuline wordt volgens mij niet getest.
Je kan het wellicht proberen, misschien geloven ze je wel?Maar die transgenders mogen wel doping nemen?
Gekker gaat het niet worden
Volgens mij is dat aardig in strijd met het recht op zelfbeschikking. Is er ooit een rechtszaak over geweest toevallig?
Word je dan verplicht een bloed- of urinetest te doen?
Als iemand dat in NL zou vragen zou ik em in z'n bek pissen.
Nou nee als je weigert ben je automatisch positief.Word je dan verplicht een bloed- of urinetest te doen?
Word je dan verplicht een bloed- of urinetest te doen?
Hoezo zou dit in strijd zijn?
In België is zowel bezit als gebruik verboden. En dit geval testen ze op gebruik in een sportwedstrijd.
Ja, wie weigert wordt positief beschouwd en bestraft.
Ik ben gewoon een hele positieve jongen dus dat past wel bij me.Nou nee als je weigert ben je automatisch positief.
Maar oprecht is dit krankzinnig, vooral bij mijn fysiekNou nee als je weigert ben je automatisch positief.
.In nederland is cocaine ook verboden en wordt je ook niet aangehouden als je gebruikt hebt. Alleen het bezit en handel is strafbaar gesteld
Recreatief cocaine gebruik of anabolen bij een sportwedstrijd is wel een verschil.
Het grote probleem is dat volgens de dopingwet in België iedereen die sport in een sportschool automatisch deelneemt aan een sportactiviteit. Wat totaal krankzinnig is.
En in België is gebruik ook strafbaar, want ze plaatsen dat onder dezelfde noemer als bezit.In nederland is cocaine ook verboden en wordt je ook niet aangehouden als je gebruikt hebt. Alleen het bezit en handel is strafbaar gesteld
Dus oma Geertruida van 83 die in de sportschool aan t revalideren is van haar kunstheup operatie is ook de lul?Recreatief cocaine gebruik of anabolen bij een sportwedstrijd is wel een verschil.
Het grote probleem is dat volgens de dopingwet in België iedereen die sport in een sportschool automatisch deelneemt aan een sportactiviteit. Wat totaal krankzinnig is.
Dbb'ers gaan hier even bedenken wat wel of niet mag in België voor een wet/verbod die al jaren van kracht is.