AndroidHealthClinic

eieren

bswim

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m95
Massa
87kg
Heb is een vraag, hoeveel volledige eieren eten jullie per week?

dus inclusief eierdooier

en eventueel hoeveel zonder eierdooier

heb reeds gezocht naar soort gelijk topic, en niet gevonden

alvast bedankt !

per dag 8 hele eieren

per week 56

feels good

Met de bulk: 3 hele eieren, 3 Ei-eiwit.
Met de cut: 1 Heel ei, 5 ei-eiwit
:p
Gemixed met haver en appelmoes, je kunt me smurrie zien in het Ontbijt en wat eet je nu topic:D

• Topic Starter Topic Starter
@ patmuscle
bedankt voor je reply
geen bang of last van een teveel aan cholesterol door het eigeel?

@ arydan

bedankt voor je reply

Was je ontbijt al tegengekomen :D
ziet er persoonlijk niet zo echt lekker uit, maar da zal zijn omdat mijn oog ook wat wil. daarentegen kan het best lekker zijn :-)

cholesterol in eten beïnvloedt je bloedcholesterol levels niet..

Sowieso, eieren hebben geen effect op het cholesterol. Dat is alleen een mythe

dank u wist ik niet,
dus conclusie eigeel heeft geen nadelen ivm cholesterol..

Alles met maten toch? Denk dat je niet hoeft te overdrijven (8 is imo toch wel heel veel maarja :p tis maar wat je lekker vindt)

3 per dag dus 21 per week.

6 heel
Zelfs in de cut.
Volledig aminozuur profiel boyzz

3 per schooldag dus 15 per week.

Ze kijken me op school al bijna aan alsof ik elk moment dood neer ga vallen

3 per dag (alleen in weekend niet) 15 totaal

jongens het zit zo met eieren 10 eieren =ongv 12 gr proteïnen dus denk goed na hoeveel je er nodig hebt als je per kilo lichaams gewicht ongv 4 gr nodig hebt per dag. neem gewoon een proteïnen schake voor tussen de maaltijden.

jongens het zit zo met eieren 10 eieren =ongv 12 gr proteïnen dus denk goed na hoeveel je er nodig hebt als je per kilo lichaams gewicht ongv 4 gr nodig hebt per dag. neem gewoon een proteïnen schake voor tussen de maaltijden.

kvroeg hoeveel je er per week eet..
je moet de mensen de les niet spellen :s

Laatst bewerkt:

Huh?
12gr. per 10 Eieren?
7.5gr. x 10 = 75gr. eiwit per 10 eieren dacht ik toch zo.

OT:
Ik eet er 3 per dag!

Laatst bewerkt:
je wou weten hoeveel eieren heb ik toch gezegd ongv 4 gr proteïnen per kilo zo doe ik dat!!! of je dat uit eieren neemt of andere dingen maakt niet uit gemakelijkste is proteïnen shake.leer toch eerst luisteren voor dat je begint raar te doen man.

:roflol:
Sponsored by the suplementen boer ? xD

Jay cuttler eet er wel 20 per dag dus 140 in een week off-season.
Hij zegt ook dat je alles uit je eten moet halen en uit noodzaak uit shakes..

Zoek eens definitie ''suplement'' op.

7 gram eiwit, 82kcal, 6 gram vet incl eigeel in gekookt ei.
Ei-eiwit 4gram

Ik probeer Eieren zoveel mogelijk te mijden omdat ik gevoelig aan ben om uitslag ervan te krijgen.
Je kan het genoeg uit ander voedsel halen ook.

toch nog iemand die mij verstaat

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

vaste voeding moet je altijd hebben zoals kip aardappelen enz maar als aan 6 of meer maaltijden zit hoeft dat niet allemaal vast de zijn doe gewoon een paar grote maaltijden dus vast en tussen maaltijden (kleine) neem je gewoon shakes prot en kool mixen heb je ook een maaltijd

Terug
Naar boven