MuscleMeat

Eigen Testproductie

MHD

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 media-items
Waardering
110
Is het ook mogelijk dat je eigen testproductie na een kuur van tien weken TEST E en nakuur nolvadex hoger is dan voor de kuur niet even, maar ik bedoel voor een lange tijd, of is deze gelijk of zelf lager. Ik weet dat bij een kuur de eigen aanmaak stil ligt, maar estrogeen en testosteron moeten na een kuur weer in evenwicht komen, is het dan mogelijk dat je natuurlijke testproductie hoger uitkomt dan voor het kuren, bij voorbaat dank.

pff de enige wijze om dit te staven, is dmv bloedwaardes als natural te meten, en na het kuren/nakuur.

echter schat ik de kans zeer gering dat het hoger uitkomt dan daarvoor.
naarmate je je axis vaker onderdrukt, en je ouder wordt, zullen je basale levels alleen maar afnemen!

waarom zou die hoger moeten komen? uw hormoonwaarden worden zoals voordien alleen duurt dat een tijdje.

pff de enige wijze om dit te staven, is dmv bloedwaardes als natural te meten, en na het kuren/nakuur.

echter schat ik de kans zeer gering dat het hoger uitkomt dan daarvoor.
naarmate je je axis vaker onderdrukt, en je ouder wordt, zullen je basale levels alleen maar afnemen!

Idd, lijkt me niet dat het ooit nog 100% goed komt.

Is het ook mogelijk dat je eigen testproductie na een kuur van tien weken TEST E en nakuur nolvadex hoger is dan voor de kuur niet even, maar ik bedoel voor een lange tijd, of is deze gelijk of zelf lager. Ik weet dat bij een kuur de eigen aanmaak stil ligt, maar estrogeen en testosteron moeten na een kuur weer in evenwicht komen, is het dan mogelijk dat je natuurlijke testproductie hoger uitkomt dan voor het kuren, bij voorbaat dank.

Interessante vraag. Het zou kunnen, alleen lijkt het me onwaarschijnlijk bij een kuur van 10 weken. Als je langer zou kuren, half jaar of langer, dan kan je lichaam aardig verstoord raken en duurt het herstel langer. Uiteindelijk zou het weer terug moeten keren naar de oude situatie en hoe snel dit gebeurt hangt af van je lichaam, mate van nakuur en van de duur van je kuur.

waarom zou die hoger moeten komen? uw hormoonwaarden worden zoals voordien alleen duurt dat een tijdje.

Sustanon wordt ook gebruikt bij jongeren waarbij de testwaardes laag liggen waardoor ze verlaat de pubertijd in gaan.Door het gebruik van sus(1 maal in de 3 weken een half jaar lang)krijcht de eigen testproduktie een soort boost waardoor deze omhoog wordt geschroeft.

Sustanon wordt ook gebruikt bij jongeren waarbij de testwaardes laag liggen waardoor ze verlaat de pubertijd in gaan.Door het gebruik van sus(1 maal in de 3 weken een half jaar lang)krijcht de eigen testproduktie een soort boost waardoor deze omhoog wordt geschroeft.

Dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Je eigen test productie word er zeker niet mee omhoog geschroefd dit is alleen maar om een bepaalde groeispurt te creeeren door endogenetestoteron toe te dienen. Je eigen hormoonproductie zal hierbij niet omhoog gaan, het is alleen maar afsluiting om nog wat groei te bewerkstelligen bij jongeren die niet genoeg zijn gegroeit.

Terug
Naar boven