Masters
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uitsmijters zijn meestal een stuk groter en sterker dan de gemiddelde skinny nerdie politie agent hier in Nederland.
.@4.10
Background: Woman panics
Background: Men tells her to shut up
![]()

Die kerel stond waarschijnlijk onder invloed, recht op een advocaat waarvoor.
Op de centrale markt van Helsinki confronteerde de Finse politie een man uit Estland dat hij geen paddestoelen en bessen mag verkopen. De man zou geen vergunning hebben gehad om deze goederen te verkopen. De man uit Estland vraagt de politie om er een advocaat bij te halen, gezien dat Finland en Estland in de EU zitten en het handelen en verkopen gewoon zou mogen. De politie en de man krijgen het met elkaar aan de stok en daaruit blijkt dat je misschien helemaal niet bang hoeft te zijn voor een paar finse dienders. De man is zo boos, omdat veel Finse bedrijven naar Estland gaan om producten te kopen en in Finland als Finse producten te verkopen en daarmee een winst van 200% tot 500% te maken. Hij wilde gewoon in Estland geproduceerde spullen verkopen tegen een goede prijs, maar dat mag niet van de Finnen.
Daarom dus!
.Size doesn't say anything?Al vaak genoeg een skinny persoon een beer van een vent zien vloeren, size doesn't say anything.
Dan heb je nog steeds geen recht op een advocaat, dat geldt pas indien er sprake is van een vooronderzoek en dat is hier niet het geval.
Ik zie het al voor me, bij iedere keer dat de politie iemand staande houdt, ik wil een advocaat.

hahaha samurai style, goede actie! Jammer dat we de aanleiding niet weten, ben benieuwd of het dit waard was!