AndroidHealthClinic

Eindbaas!

hahaha de politie in nederland had em nooit kunnen arresteren.....dat had 4 zwaar gewonden agenten opgeleverd.....

• Topic Starter Topic Starter
in de usa hadden ze em neergeschoten :roflol:

Daarom werk ik niet bij de politie.
Had em kapot geslagen haha.
Echt mietjes

haha kerel met de bezem die kiele-kiele doet in de baas zijn nek, was ook wel bazenactie :)

Die kerel stond waarschijnlijk onder invloed, recht op een advocaat waarvoor :scratch: .

Op de centrale markt van Helsinki confronteerde de Finse politie een man uit Estland dat hij geen paddestoelen en bessen mag verkopen. De man zou geen vergunning hebben gehad om deze goederen te verkopen. De man uit Estland vraagt de politie om er een advocaat bij te halen, gezien dat Finland en Estland in de EU zitten en het handelen en verkopen gewoon zou mogen. De politie en de man krijgen het met elkaar aan de stok en daaruit blijkt dat je misschien helemaal niet bang hoeft te zijn voor een paar finse dienders. De man is zo boos, omdat veel Finse bedrijven naar Estland gaan om producten te kopen en in Finland als Finse producten te verkopen en daarmee een winst van 200% tot 500% te maken. Hij wilde gewoon in Estland geproduceerde spullen verkopen tegen een goede prijs, maar dat mag niet van de Finnen.

Daarom dus!

Nou nou wat een baas. Boel bombarie maken en afgevoerd worden.
I.p.v. gewoon rustig mee te gaan.

Op de centrale markt van Helsinki confronteerde de Finse politie een man uit Estland dat hij geen paddestoelen en bessen mag verkopen. De man zou geen vergunning hebben gehad om deze goederen te verkopen. De man uit Estland vraagt de politie om er een advocaat bij te halen, gezien dat Finland en Estland in de EU zitten en het handelen en verkopen gewoon zou mogen. De politie en de man krijgen het met elkaar aan de stok en daaruit blijkt dat je misschien helemaal niet bang hoeft te zijn voor een paar finse dienders. De man is zo boos, omdat veel Finse bedrijven naar Estland gaan om producten te kopen en in Finland als Finse producten te verkopen en daarmee een winst van 200% tot 500% te maken. Hij wilde gewoon in Estland geproduceerde spullen verkopen tegen een goede prijs, maar dat mag niet van de Finnen.

Daarom dus!

Dan heb je nog steeds geen recht op een advocaat, dat geldt pas indien er sprake is van een vooronderzoek en dat is hier niet het geval.

Ik zie het al voor me, bij iedere keer dat de politie iemand staande houdt, ik wil een advocaat :roflol: .

Wat een BAAAS!!!

hehe wat een baas, en die gast met die bezem :rofl:

ik denk dat 'ie wel 2 agenten had gepakt in zn eentje

Dan heb je nog steeds geen recht op een advocaat, dat geldt pas indien er sprake is van een vooronderzoek en dat is hier niet het geval.

Ik zie het al voor me, bij iedere keer dat de politie iemand staande houdt, ik wil een advocaat :roflol: .

Agenten hebben niet het recht om iemand zomaar iemand aan te houden dat geldt pas indien je een overtreding bent begaan en dat is hier niet het geval.

Ik zie het al voor me dat iedere keer als een agent iets niet aanstaat houden ze die persoon staande. :roflol:

See what I did there?!?

Wat een prutsers...
Heeft idd geluk dat die niet in de VS was.. had die al lang een kogel in zn poot gehad..

met z'n bezem xd. :D

mooie actie van die kerel,het zal hem helaas wel n pak geld gaan kosten.
Wat een watjes dat er toch tegenwoordig bij de flikken zitten,lol.
In Amerika lag hij na 2seconden al op de grond.

Veel brullen, maar uiteindelijk toch met je smoel op de grond liggen.

Niks alpha aan imo, jamer dat ze geen teaser hebben.

hahaha samurai style, goede actie! Jammer dat we de aanleiding niet weten, ben benieuwd of het dit waard was!

hahaha samurai style, goede actie! Jammer dat we de aanleiding niet weten, ben benieuwd of het dit waard was!

Terug
Naar boven